Walmart urmărește să cumpere 40% din Flipkart, Facebook răspunde acuzațiilor Unilever, Telegram obține 850 mil. USD în urma ICO-ului, iar Amazon ar putea cumpăra drepturile de televizare La Liga

 

Amazon și Target concurează îndeaproape pe piața de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Amazon și Target au în comun mai multe tipuri de clienți. Conform unui raport Coresight Research, clienții fashion ai Target au o probabilitate mare de a fi și membri Amazon Prime. Majoritatea achizițiilor de îmbrăcăminte și încălțăminte are loc în magazine fizice, unde clienții pot prospecta și pot proba articolele înainte de a cumpăra. (sursă)

 

Walmart urmărește achiziționarea unei participații de 40% în Flipkart.

Conform unei surse din interior, Walmart se află în negocieri pentru preluarea unei participații de 40% în compania indiană de e-commerce. În urma acestei potențiale achiziții, valoarea Flipkart ar putea depăși 12 miliarde USD. Flipkart deține o cotă de 40% din piața de comerț electronic din India. Walmart ar urma să devină un concurent serios pentru Amazon în India. (sursă)

 

Warby Parker țintește un număr mai mare de magazine fizice în 2018.

Retailerul de ochelari Warby Parker, lansat ca un business e-commerce, va crește anul acesta de la 64 la aproape 100 de magazine fizice, conform reprezentanților companiei. La lansarea sa în 2013, retailerul era unul dintre jucătorii pur online care s-a extins în spațiul comercial clasic. (sursă)

 

 

Vans utilizează WeChat pentru a-și crește vânzările în Asia.

Conform Brandwatch, 74% din mențiunile referitoare la Vans pe Instagram, Twitter și Facebook vin din SUA. În urma acestei statistici, Vans a hotărât să își crească prezența pe rețelele sociale din China, piață pe care Instagram, Facebook și Twitter sunt interzise, și în Asia. Vans utilizează campanii plătite pe WeChat, precum și coduri QR pentru a-și crește engagementul pe piețele asiatice. (sursă)

 

Facebook răspunde acuzațiilor Unilever.

Facebook a răspuns pozitiv declarațiilor Unilever conform cărora compania nu va mai plăti publicitate pe platforme care publică un conținut controversat din punct de vedere social și politic. Directorul responsabil cu News Feed-ul Facebook, Adam Mosseri, a recunoscut că Facebook are responsabilitatea de a fi pe măsura așteptărilor advertiserilor. (sursă)

 

Telegram obține 850 de milioane USD în urma ICO-ului.

Această cifră reprezintă veniturile pre-sale, estimate inițial la 600 de milioane USD. Bloomberg a estimat un ICO Telegram în valoare de 1,15 miliarde USD, ceea ce ar urma să aducă o evaluare de 2 miliarde USD pentru companie. ICO-ul Telegram este văzut de specialiști drept cel mai mare de până acum, datorită în special poziției unice a companiei pe piața crypto. (sursă)

 

Yandex are încasări de 495 de milioane USD în trimestrul 4.

Această cifră reprezintă o creștere de 26% față de aceeași perioadă a anului precedent. Profitul net a crescut cu 189% la 62 de milioane USD. Yandex deține o cotă de 56,5% din piața de search din Rusia. Veniturile sale din advertising au crescut cu 19% în T4, ceea ce reprezintă 90% din veniturile totale ale companiei în ultimul trimestru. (sursă)

 

 

Amazon urmărește un parteneriat cu o companie telecom spaniolă în vederea achiziționării drepturilor de televizare La Liga.

Amazon plănuiește să participe la licitația pentru drepturile TV ale campionatului spaniol de fotbal pentru următoarele 3 sezoane începând cu 2019. Licitația va avea loc în aprilie anul acesta iar Amazon va licita inițial pentru pachete mai mici de meciuri și pentru meciul zilei. Gigantul e-commerce a declarat că nu dorește să plătească prețul pieței, motiv pentru care urmărește o licitație comună cu un operator telecom. (sursă)

 

Uber UK introduce noi elemente de siguranță.

Uber se luptă pentru a-și păstra licența de operare pe piața din Marea Britanie. Compania a declarat că va introduce noi elemente de siguranță, precum suport telefonic de 24 de ore pentru șoferi și clienți. Reprezentanții Uber au declarat că vor analiza toate plângerile și că din aprilie vor oferi clienților chitanțe electronice care vor include numărul de confirmare a rezervării și numărul de înmatriculare al mașinii șoferului. De asemenea, Uber va raporta poliției incidentele serioase. (sursă)

 

Visa se declară vinovată în scandalul Coinbase de la finalul săptămânii trecute.

Clienții Coinbase au început încă de la începutul lunii să reclame faptul că au fost taxați pentru tranzacții multiple, retrageri neautorizate de numerar și alte comisioane neexplicate. Coinbase a răspuns inițial că situația a fost creată de schimbări în politica privind tranzacțiile digitale a companiilor de cărți de credit. Visa a făcut o declarație comună cu procesatorul de plăți Worldpay prin care a recunoscut că problemele raportate nu au fost cauzate de Coinbase. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.