Programul Deschide România al eMAG include deja 530 de producători români, ING creează o platformă digitală pentru companii, Porsche se extinde către ride-sharing și mașini electrice, băncile din România închid conturile platformelor crypto, s-au publicat studii referitoare la plățile prin card și administrarea datelor

 

→ „Deschide Romania”, programul eMAG care a strans 530 de mici producatori romani

La un an din momentul lansarii programului eMAG„Deschide Romania”, 530 de mici producatori si intreprinderi sociale care produc in Romania si-au listat produsele in site, depasind estimarea initiala. Acestia au listat peste 120.000 de produse facute in Romania, iar categoriile cele mai populare din program sunt: produsele pentru casa si gradina, hainele si incaltamintea, jucariile si accesoriile.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/ecomteam/218251/deschide-romania-programul-emag-care-a-strans-530-de-mici-producatori-romani-cum-iti-inscrii-business-ul-in-platforma.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Decalex.ro

Decalex.ro este un site lansat in 2011 si axat pe oferirea de servicii in domeniul protectiei datelor personale, mai exact consultanta si training-uri in implementarea G.D.P.R.-ului si nu numai. Cristiana Deca, Data Protection Specialist & Legal Advisor decalex.ro ne-a explicat cum a inceput afacerea alaturi de sotul ei, cum afecteaza noua lege europeana G.D.P.R. toate magazinele online si cum trebuie – din luna mai inainte (cand intra in vigoare lega) – sa ceara afacerile e-commerce consimtamantul pentru prelucrarea datelor personale.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-decalex-ro.html


→ Libris.ro incheie 2017 cu o cifra de afaceri de 31.2 milioane lei

Libris.ro, cel mai mare retailer online de carte din Romania, a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 31.2 milioane de lei, in crestere cu 14% fata de anul anterior. Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Libris.ro a crescut anul trecut cu 20% fata de 2016, pana la pragul de 70 lei. Cele mai vandute categorii de produse au fost Beletristica, Dezvoltare personala si Carti pentru copii. Categoria cu cea mai mare crestere fata de 2016 a fost Jocuri, unde cresterea a fost de 92%.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/02/19/libris-ro-incheie-2017-cu-o-cifra-de-afaceri-de-31-2-milioane-lei/


→ Lidl deschide la București al doilea mare hub digital din Europa și angajează peste 100 de IT-iști

Lidl va deschide la București primul hub digital din România și al doilea ca mărime din Europa, unde vrea să angajeze peste 100 de arhitecți software, dezvoltatori și consultanți pentru a furniza soluții de e-commerce și management pentru platformele digitale ale grupului. Lidl Digital își va începe activitatea în București în luna martie.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/lidl-deschide-la-bucuresti-al-doilea-mare-hub-digital-din-europa-si-angajeaza-peste-100-de-it-isti-17901923


→ Raiffeisen Bank va permite pentru jumatate de milion de clienti sa isi autorizeze platile cu amprenta sau Face ID

470.000 de clienti Raiffeisen Bank din aplicatia mobila vor avea posibilitatea sa faca tranzactii autorizate prin amprenta sau Face ID in limita a 10.000 lei/zi. Reprezentantii bancii sustin ca plata unei facturi si transferurile catre conturi bancare raman la fel de sigure. BCR, UniCredit si Banca Transilvania (prin BT Pay) mai ofera posibilitatea autorizarii platilor cu amprenta.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/218319/raiffeisen-va-permite-autorizarea-platilor-cu-amprenta-sau-face-id.html


→ UniCredit Bank anunta noi functionalitati in aplicatia de Mobile Banking, dupa o triplare a numarului de utilizatori in 2017

Printre noutati se numara introducerea portofelului electronic, simplificarea platilor si posibilitatea rambursarii pentru cardurile de credit, precum si activarea functiei Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/218303/unicredit-bank-anunta-noi-functionalitati-in-aplicatia-de-mobile-banking-dupa-o-triplare-a-numarului-de-utilizatori-in-2017.html


→ ING Bank a creat o platforma digitala pentru companii, mizand pe omnichannel. ING Business va deservi cei 13.000 clienti de Mid Corporate Banking

ING Bank Romania a dezvoltat o noua platforma digitala, ING Business, dedicata companiilor de talie medie (Mid Corporate Banking), care raporteaza cifre de afaceri intre 2 milioane lei si 500 de milioane lei. Platforma ING Business va fi lansata in aprilie si va oferi gradual o experienta de tip omnichannel.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/218291/ing-pariaza-pe-omnichannel-si-creeaza-o-platforma-digitala-pentru-imm.html


→ FAN Courier, Breslo si FashionDays, noi confirmari la ecomTEAM 2018

Lista speaker-ilor VIP continua la ecomTEAM 2018, eveniment de marca pentru industria eCommerce. Alaturi de Vtex, Google sau reprezentanti ai EMOTA, evenimentului se alatura C levels ale unor companii precum FAN Courier, Breslo sau FashionDays.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/ecomteam/218270/fan-courier-breslo-si-fashiondays-noi-confirmari-la-ecomteam-2018.html


→ Studiu: 68% dintre consumatori nu au încredere în administrarea datelor personale de către companii

Gigya, companie recent achiziționată de SAP, lider de piață în soluții de identificare și gestionare a accesului consumatorilor, a realizat un sondaj în rândul clienților pentru a afla percepția acestora privind securitatea și confidențialitatea datelor personale în mediul online. Conform sondajului, The 2017 State of Consumer Privacy and Trust Survey, peste două treimi (68%) dintre consumatori nu au încredere în administrarea datelor personale de către companii.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/02/21/studiu-68-dintre-consumatori-nu-au-incredere-in-administrarea-datelor-personale-de-catre-companii/


→ Vola.ro a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 6,5 milioane euro

Agenţia de turism online Vola.ro a realizat o creştere de două cifre în anul 2017, ajungând la un volum de tranzacţii de 60,7 milioane de euro, în creştere cu 24% faţă de 2017, şi o cifră de afaceri de 6,65 milioane euro, în creştere cu 13% faţă de anul anteriorBiletele de avion rămân cele mai cumpărate produse turistice în mediul online.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/vola-ro-a-realizat-anul-trecut-o-cifra-de-afaceri-de-peste-6-5-milioane-euro-17025326


→ Plăţile cu cardul s-au dublat în doi ani, ajungând la 63 mld. lei în 2017, dar retragerile de la ATM sunt încă de trei ori mai mari

Mai mult, plăţile cu cardul s-au intensificat în al patrulea trimestru din 2017, în con­di­ţiile în care în acest interval de timp s-au efec­tuat tranzacţii de apro­ximativ 18,4 miliarde de lei faţă de 16,4 mi­liar­de de lei în trimestrul anterior. În timp ce plăţile cu car­dul au crescut cu 30%, retra­gerile de la ban­co­ma­te au avansat cu un ritm de 14% anul trecut şi au ajuns la 173 mi­liar­de de lei. Deşi plăţile cu cardul cresc mai accelerat decât retragerile, acestea din urmă continuă să fie de aproape trei ori mai mari.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/platile-cu-cardul-s-au-dublat-in-doi-ani-ajungand-la-63-mld-lei-in-2017-dar-retragerile-de-la-atm-sunt-inca-de-trei-ori-mai-mari-17024963


→ Producătorul local de încălţăminte Diane Marie va lansa în 2018 varianta internaţională a site-ului pentru a vinde şi românilor din străinătate

40% din vânzările producătorului Diane Marie vin din online, prin intermediul pantofidianemarie.ro., iar ţinta de creştere a afacerilor pentru anul în curs este de 15%. Diane Marie Studio, compania care produce încălţăminte sub brandul Diane Marie, are în plan să-şi menţină anul acesta ritmul de creştere al afacerilor la 15%, urmând să ajungă astfel la 450.000 euro.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/producatorul-local-de-incaltaminte-diane-marie-va-lansa-in-2018-varianta-internationala-a-site-ului-pentru-a-vinde-si-romanilor-din-strainatate-17024872


→ Brent Valmar, Porsche România: În 1998 provocarea era aceea de a ne extinde reţeaua. În 2018 vorbim despre maşini electrice, car sharing şi servicii digitale

Porsche România, cel mai mare importator auto de pe piaţa locală, a ajuns la finalul anului trecut la afaceri cumulate de peste 8 miliarde de euro în cei 20 de ani de activitate după ce în 2017 a înregistrat o cifră de afaceri de 638 mil. euro, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor companiei.

Sursa – http://www.zf.ro/auto/brent-valmar-porsche-romania-in-1998-provocarea-era-aceea-de-a-ne-extinde-reteaua-in-2018-vorbim-despre-masini-electrice-car-sharing-si-servicii-digitale-17024810


→ Băncile din România închid conturile platformelor de criptomonede

CryptoCoin Pro este a doua platformă de tranzacţionare criptomonede de pe piaţa din România care nu mai poate opera conturi în băncile româneşti după ce Banca Naţională a transmis poziţia oficială a instituţiei faţă de monedele virtuale în urmă cu două săptămâni, catalogându-le drept „active speculative, extrem de volatile şi riscante“. „Am încheiat colaborările cu băncile româneşti. Motivele invocate de ei au fost vagi, ne-au transmis că au dreptul de a-şi selecta clientela şi atât“, a declarat Valentin Socaci, CEO al CryptoCoin Pro, o platformă de tranzacţionare criptomonede cu peste 7.500 de utilizatori în România.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/bancile-din-romania-inchid-conturile-platformelor-de-criptomonede-17007787


→ Altex testează piaţa de anunţuri auto: retailerul a început să publice anunţuri pentru maşini second-hand

Altex, cel mai mare retailer electro-IT de pe piaţa locală, controlat de antreprenorul Dan Ostahie, a început să publice pe site-urile sale altex.ro şi mediagalaxy.ro anunţuri de vânzare pentru maşini second-hand în categoria “Auto”, unde anterior erau disponibile spre vânzare doar piese şi diferite accesorii auto. Retailerul afişa duminică pe site 26 de autoturisme la mâna a doua, cu preţuri între 26.277 lei şi 85.600 lei, majoritatea fiind comercializate de dealerul auto Auto Moldova din Piatra-Neamţ, care este partener Dacia şi Renault.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/altex-testeaza-piata-de-anunturi-auto-retailerul-a-inceput-sa-publice-anunturi-pentru-masini-second-hand-17007350


→ Primul magazin online pentru copii care introduce plata prin Bitcoin

BeKid.ro este primul magazine online din România dedicat bebeluşilor şi copiilor care a introdus ca mijloc de plată Bitcoin. „Iniţial nu am crezut că merită să investesc timp şi resurse implementând această metodă de plată, crezând că Bitcoin nu este aşa de mult folosit în e-commerce-ul din România. ”, declară Iulian Ghişoiu, General Manager al companiei care deţine site-ul.
Sursa – http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/primul-magazin-onlinepentru-copii-introduce-plata-bitcoin-1_5a8d3923df52022f75cc22cd/index.html


→ ZoidCoin, un nou ICO românesc care speră să revoluționeze piața globală de advertising

Vasile Burcin, antreprenorul vizionar care a lansat încă din anul 2014 Mobzoid – aplicaţia publicitară bazată pe o microeconomie internă, se pregăteşte să lanseze un nou ICO românesc: ZoidCoin. „La vremea lansării ne-am propus să testăm practic răspunsul companiilor şi cel al utilizatorilor faţă de conceptul de monedă digitală. Plecând de la o economie de tip network marketing, am dezvoltat un produs inteligent, care este pe placul ambelor părţi şi care a progresat de la an la an, însă am realizat că cea mai bună soluţie de viitor este Blockchain-ul,” ne-a spus Vasile Burcin.

Sursa – http://www.capital.ro/zoidcoin-un-nou-ico-romanesc-spera.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.