Comcast oferă 22 mld USD pentru Sky, Rakuten va crea propria monedă virtuală, Amazon cumpără Ring pentru 1 mld USD, WalMart oferă livrare same-day, Google lansează camera Clips, iar Visa permite plăți prin wearables în Europa

 

Comcast face o ofertă de 22 de miliarde USD pentru achiziția Sky.

Sky primise o ofertă de la Fox și Disney și părea că va fi integrat în această rețea. Oferta Comcast este semnificativ mai generoasă și este all-cash, compania urmărind controlul a 60% din acțiunile Sky. Această mișcare va genera cel mai probabil o contra-ofertă din partea Fox și Disney. Sky ar putea valora mai mult, în special datorită recentei achiziții a drepturilor TV pentru Premier League. (sursă)

 

Rakuten va lansa propria monedă virtuală, Rakuten Coin.

În 2016, Rakuten a cumpărat portofelul electronic Bitnet pentru a-și construi tehnologia și aplicațiile blockchain. Pe această tehnologie și pe programul de fidelizare Super Points Rakuten va crea propria criptomonedă. Strategia companiei este de a încuraja loializarea și de a permite clienților să cumpere servicii Rakuten cross-border prin scăderea comisioanelor pe rate de schimb. (sursă)

 

EBay își poate reface intrarea pe piața din Japonia prin posibila achiziție a site-ului e-commerce Qoo10.

Practic, eBay va cumpăra activele joint-venture-ului partener Giosis pentru 700 de milioane USD. Japonia este cea mai mare piață pe care activează Qoo10. Site-ul operează și în Singapore, Indonezia și Malaezia. În cazul succesului tranzacției, eBay își va consolida poziția în Asia de Est. Ultima achiziție a eBay în regiune a fost cea a retailerului online sud-coreean Gmarket pentru 1,2 mld. USD în 2009. (sursă)
 

Amazon achiziționează Ring pentru 1 miliard USD.

Amazon a achiziționat producătorul de articole smart home, precum sonerii, camera și sisteme de securitate smart. Achiziția va consolida poziția Amazon pe piața aflată în creștere de in-home delivery și servicii in-home. Retailerul a demarat serviciul de livrare in-home Key and Cloud Cam în octombrie 2017. De asemenea, achiziția Ring ar putea popularize utilizarea asistentului virtual Alexa. (sursă)

 

Walmart plănuiește lansarea unor branduri exclusiv online.

Walmart va lansa gama AllswellHome, gamă exclusiv online care va include articole precum perne, saltele și lenjerie de pat. Prin această mișcare, retailerul țintește consolidarea business-ului său e-commerce. Noua sa linie de produse este adresată consumatorilor cu venituri și competențe digitale peste medie, segment de public către care compania s-a orientat pe zona online. (sursă)

 

Walmart oferă livrare same-day prin Instacart.

Retailerul a adăugat recent opțiunea de livrare în 2 ore pentru membrii  Sam’s Club. Opțiunea este posibilă prin intermediul unui parteneriat recent cu Instacart, acord care va permite inclusiv livrări pe zona grocery. Serviciul este disponibil în Austin, Dallas și St. Louis, atât pentru membrii Sam’s Club cât și pentru clienții Instacart. Prin această mișcare, Walmart urmărește contracararea serviciului Prime Now al Amazon. (sursă)

 

Booking.com a încheiat 2017 cu profituri peste estimările analiștilor.

Numărul total al cazărilor non-hoteliere a crescut cu 53% față de anul precedent, la 1,2 milioane. Booking a investit masiv în cazare alternativă, segmentul din piața de turism online cu cea mai mare creștere. Creșterea se datorează, conform reprezentanților companiei, noii strategii de promovare bazată pe reclame TV. Veniturile au atins 2,8 miliarde USD, față de estimările de 2,7 miliarde. Încasările brute din rezervări au atins 18 miliarde USD, față de 15,1 miliarde USD în anul precedent. (sursă)

 

Facebook informează utilizatorii din afara UE că a demarat funcționalitatea de recunoaștere facială.

Utilizatorii din UE și Canada nu vor fi notificați, recunoașterea facială fiind restricționată prin lege pe aceste piețe. Cu noile tool-uri, userii vor putea găsi fotografii în care apar dar în care nu au fost etichetați. Astfel, utilizatorii vor putea fi protejați inclusiv în ce privește folosirea fotografiilor lor de către alți utilizatori. De asemenea, Facebook va putea astfel informa userii cu deficiențe ale văzului cine este prezent în fotografiile și clipurile lor. Funcția de recunoaștere facială poate fi întreruptă. (sursă)

 

Unitatea video a Baidu, iQiyi, a depus documentația pentru un IPO în SUA.

Compania chineză, care oferă servicii similare cu Netflix, are peste 50 de milioane de abonați și peste 420 de utilizatori activi lunar pe mobile. iQiyi urmărește să obțină 1,5 miliarde USD în urma listării. Baidu va rămâne în continuare principalul acționar și după IPO. iQiyi plănuiește să folosească fondurile pentru a investi în conținut. Compania a raportat 592 milioane USD pierderi în 2017. (sursă)

 

Google lansează camera video Clips.

Google Clips este o cameră digitală de buzunar bazată pe tehnologie AI, care costă 249 USD. Device-ul poate fi atașat pe mobilă și alte obiecte fixe și capturează automat imagini. Clips utilizează AI pentru a determina ce imagini să captureze. Camera poate recunoaște zâmbete, fețe umane, animale de companie și secvențe rapide de mișcare. Google vede potențial în segmentul de părinți și deținători de animale de casă. (sursă)

 

Virgin Money investește 50 de milioane USD pentru dezvoltarea unei bănci digitale.

Prin dezvoltarea unei bănci digitale, Virgin urmărește să devină un concurent serios în zona de servicii bancare pentru IMM-uri și să ofere clienților persoane fizice conturi curente și de economii. Virgin Money va folosi big data și o abordare centrată pe client pentru a concura pe piața de banking digital. Lansarea noului serviciu Virgin Money este estimată pentru a doua jumătate a lui 2018. (sursă)

 

Visa Europe va permite plăți prin device-uri wearable.

Visa a încheiat recent parteneriate cu National Bank of Greece și CaixaBank. National Bank of Greece are deja acorduri cu Folli Follie și Links of London în vederea dezvoltării de inele și brățări contactless pentru plăți. Garmin dezvoltă pentru CaixaBank un smartwatch, programat pentru lansare anul acesta. Mastercard a efectuat recent un studiu care arată că un sfert din europeni urmează să înceapă utilizarea device-urilor wearable pentru plăți contactless. (sursă)

 

Vodafone și Samsung lansează o linie de produse smart home.

Cele două companii au lansat gama de produse și servicii IoT smart V-Home by Vodafone  în cadrul mai multor piețe europene. Gama reunește platforma SmartThings a Samsung și sistemul IoT V by Vodafone. Acest sistem oferă consumatorilor automatizări, servicii și produse smart de securitate pentru casă, precum camere video, detectoare de fum, senzori de lichid, corpuri de iluminat și sisteme de încălzire. Gama permite automatizarea rapidă a casei prin activare vocală. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.