FashionUP intră pe segmentul de beauty din această primăvară

 

FashionUP face o mutare strategică importantă la început de 2018 și lansează categoria de parfumuri și produse cosmetice. Cea mai nouă secțiune a renumitului e-shop acoperă toate nevoile femeii moderne, de la produse pentru un machiaj complet, la parfumuri și produse de îngrijire pentru păr și corp. Toate cele peste 7.000 de produse listate sunt originale și poartă numele a 200 de branduri de renume, cele mai îndrăgite fiind Lancome, Dolce&Gabbana, Chanel, Dior, Hermes, Nina Ricci și Moroccanoil.

Încă de la înființare, FashionUP a evoluat odată cu publicul său, dorințele acestuia, piața și tendințele. Unul dintre principalele obiective ale companiei este îmbunătățirea permanentă a portofoliului de branduri și oferte pentru clienți, iar noua categorie de pe site nu face excepție de la această strategie, oferind branduri premium, recunoscute pentru calitate.

„Primăvara acestui an aduce o premieră la FashionUP: intrarea pe segmentul de beauty. Am testat această strategie în prealabil și suntem fericiți să spunem încă din primele săptămâni că am făcut o mișcare excelentă. Consumatorii au primit vestea cu mult entuziasm și au fost bucuroși să vadă prețul competitiv al produselor listate la noi pe site, mai ales că le oferim și transport gratuit. Știam că există o afinitate pentru clienții de fashion să cumpere și produse de beauty, așa că noua categorie a fost o mișcare cât se poate de naturală în evoluția noastră. Piața cosmeticelor este în continuă expansiune, la fel ca obiceiul tinerelor de a face cumpărături online. Tocmai de aceea, estimăm vânzări de 500.000 de Euro pe acest segment în primul an”, a declarat Mira Anghelescu, COO FashionUP.

Femeile care aleg să cumpere prin FashionUP sunt preocupate de felul în care arată, sunt pasionate de fashion și de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg să achiziţioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ele. Pentru că martie e luna femeilor, doamnele se pot răsfăța cu reduceri de până la 70% la produsele din noua secțiune de beauty de pe site.

 

Despre FashionUP

FashionUP a fost lansat în 2009, din dorința de a deveni primul mall online românesc. S-a remarcat în cei aproape nouă ani de existență pe piața din România prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind în același timp unele dintre cele mai mici prețuri de pe piață.

Zilnic, FashionUP pune la dispoziţie produse din ultimele colecţii de la branduri renumite. Anul 2017 a însemnat pentru FashionUP diversificarea modelului de business, prin adăugarea campaniilor de tip flash sale și a unei categorii noi de produse la prețuri unice, eOutlet.

 

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Takeaway achiziționează BGmenu și, implicit, Oliviera, FashionUP intră pe segmentul beauty, Floria a crescut cu 70% în 2017, Jidvei folosește online-un în strategia de creștere, Answear lansează aplicația mobile, Automobile Bavaria mizează pe o
  2. Takeaway cumpără BGmenu și, implicit, Oliviera, FashionUP intră pe segmentul beauty, Floria a crescut cu 70% în 2017, Jidvei și Automobile Bavaria folosesc online-ul în strategia de creștere, Answear lansează aplicația mobile, iar Elefant.ro pri

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.