Statul ar putea înfiinţa un organism de certificare a magazinelor online de încredere

 

O asociere condusă de Deloitte Consultanţă va primi două milioane de lei de la Ministerul Comunicaţiilor pentru a efectua un studiu exhaustiv asupra comerţului electronic din România. Unul dintre obiectivele studiului este „elaborarea unei analize de impact cu privire la necesitatea creării/desemnării unei autorităţi de certificare a magazinelor on-line de încredere”.

Florinel Chiş, director executiv al ARMO: „În 2016, ecommerce-ul din România a avut cea mai mare creștere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu comparativ cu media europeană situată la 15%. Considerăm însă că această creștere nu ar fi fost posibilă dacă clienții nu ar fi avut încredere în canalul online pentru achiziții. În acest sens, Asociația Română a Magazinelor Online oferă o certificare de tip «marcă de încredere», care garantează la nivel european un anumit standard al serviciilor oferite de magazinele românești.

Apreciem preocuparea Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale pentru creșterea comerțului online, dar credem că un impact real l-ar avea simplificarea cadrului legislativ. În acest sens avem un proiect cu Ministerul Mediului de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat. Un alt aspect care trebuie îmbuntățit și care va influența favorabil evoluția ecommerce în România este infrastructura digitală”.

 

Sursă articol și foto: http://www.economica.net/o-noua-autoritate-pentru-shoppingul-pe-internet_151015.html#ixzz59WiVfueL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*