L’Oreal cumpără aplicația AR de machiaj ModiFace, DHL lansează un serviciu de livrare în aceeași zi, Alibaba lansează un centru de date în Indonezia, iar Twitter ar putea interzice reclamele la criptomonede

 

Didi Chuxing aplică pentru obținerea unei finanțări de 1,6 miliarde USD.

Compania chineză de ride-hailing urmează să emită obligațiuni bazate pe activele sale pentru a obține o nouă infuzie de capital. Didi a obținut 4 miliarde USD finanțare pentru extinderea sa la nivel internațional. Un ziar de stat din China a relatat că Didi se pregătește de lansarea unui serviciu de livrări de mâncare în aprilie. Didi Chuxing deține 87% din piața de ride-sharing din China. (sursă)

 

Serviciul de streaming chinez iQiyi se listează pe bursa din New York.

IPO-ul “YouTube-ului chinezesc” va aduce companiei în jur de 2,4 miliarde USD. IQiyi se va lista pe bursa Nasdaq și va folosi capitalul obținut pentru a-și extinde conținutul și a concura pe piața chineză cu serviciul Youku Tudou deținut de Alibaba. 10% din fonduri vor fi folosite pentru îmbunătățirea tehnologiei de producție. IQiyi va fi controlat în continuare de Baidu. (sursă)

 

Uber se află în discuții cu Toyota referitoare la includerea sistemului său de condus autonom în vehiculele produse de compania auto.

Uber urmărește vânzarea tehnologiei sale self-drive companiilor auto internaționale. Toyota dezvoltă propria sa tehnologie pentru condus autonom, însă s-a declarat deschisă la colaborări în vederea aducerii mai rapide pe piață de sisteme self-drive. Uber și Toyoya urmăresc să creeze  împreună un sistem care să poată fi folosit în cadrul serviciilor de ride-sharing și de livrare de colete. (sursă)

 

110 țări au demarat negocierile în vederea unui consens privind impozitarea transfrontalieră a marilor companii digitale internaționale până în 2020.

În cadrul unui raport emis de țările G20, s-a afirmat că marile companii digitale precum Google, Amazon sau Apple au putut utiliza în propriul folos actuala legislație pentru a evita plata unor impozite în țările în care sunt prezente. OECD a declarat că mai multe țări vor revizui legislația internațională de impozitare. La baza noilor reglementări vor fi bazele legale privind ceea ce constituie prezența unei companii pe o piață în vederea taxării. (sursă)

 

L’Oreal achiziționează aplicația virtuală de machiaj ModiFace.

Astfel, compania franceză va permite clienților săi să testeze online produse de machiaj și rujuri. Tehnologia AR a ModiFace a fost adoptată de mai multe companii de cosmetice, precum Sephora sau Estee Lauder. Software-ul ModiFace permite vizualizarea virtuală a transformărilor feței utilizatorului în condițiile folosirii produselor cosmetic. L’Oreal se află la prima sa achiziție tech. (sursă)

 

DHL permite retailerilor să ofere livrări în aceeași zi.

Divizia e-commerce a DHL a lansat serviciul Parcel Metro, care permite retailerilor să ofere clienților finali o experiență de livrare complet branduită. Noul serviciu este disponibil în Chicago, New York și Los Angeles, urmând a fi lansat și în Dallas, Atlanta, San Francisco și Washington. Brandingul poate fi selectat prin intermediul unei interfețe mobile, intefață care permite clienților finali și să facă modificări de livrare, să urmărească în timp real coletul și să transmită curierilor instrucțiuni speciale. (sursă)

 

Alipay se extinde în Cambodgia și Myanmar.

Alipay s-a extins recent în mai multe țări din Asia de Sud-Est, inclusiv în Cambodgia, Laos, Filipine și Myanmar. Recent, a intrat și pe piețele din Singapore, Malaezia, Thailanda și Vietnam. Alipay devine astfel prezent pe 8 piețe sud-est asiatice și pe 40 de piețe în total. Printre tipurile de comercianți care utilizează serviciul se numără restaurante, supermarket-uri, locații de agrement și aeroporturi. (sursă)

 

Cewe, compania germană de fotografie, achiziționează start-up-ul francez de photo printing Cheerz pentru 45 de milioane USD.

Cheerz, companie fondată în 2012, dezvoltă device-uri mobile-to-print cu ajutorul cărora utilizatorii pot printa albume foto, calendare și magneți folosind smartphone-ul. Achiziția va ajuta Cewe să își crească business-ul pe online și să își consolideze prezența pe piața din Franța și restul Europei de Sud. (sursă)

 

Alibaba Cloud anunță deschiderea unui data center în Indonezia.

Noul centru de date al Alibaba va ajuta în special IMM-urile locale, oferind servicii cloud, de la elastic computing la gestionarea bazelor de date și securitate cibernetică. Lansarea face parte dintr-o inițiativă a guvernului indonezian, care țintește crearea a 1000 de start-up-uri viabile în valoare de 10 miliarde USD până în 2020. Alibaba Cloud va lansa și programul Certified Professional prin care 300 de antreprenori și experți vor fi pregătiți în ce privește bune practici în zona de cloud. (sursă)

 

Twitter ar putea interzice reclamele la criptomonede.

Twitter s-ar putea alătura Google și Facebook în inițiativa de a interzice reclame pentru produse și servicii legate de criptomonede. Mai multe surse afirmă că rețeaua socială ar putea interzice la nivel internațional reclamele pentru companii de crypto exchange, portofele electronice pentru crypto și ICO-uri în următoarele 2 săptămâni. Marile platforme de advertising se află în continuare sub presiunea de a-și proteja userii în ce privește piața crypto din partea autorităților de reglementare. (sursă)

 

Bixby și Lowe’s devin parteneri.

Lowe’s va deveni partenerul de retail al Bixby în cadrul device-urilor Samsung Galaxy S9 și S9 Plus. Astfel, produsele lanțului home&deco vor putea fi oferite prin serviciul Bixby Vision. Asistentul AI va putea identifica articolele și utilizatorii le vor putea achiziționa. Astfel, articolele indicate de useri și identificate de Bixby vor putea fi adăugate într-un coș virtual și cumpărate de la un partener de retail. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.