Google monetizează rezultatele search, Alibaba investește 2 mld USD în Lazada, eBay & Sotheby’s utilizează AR, G20 are o poziție pro criptomonede, Amazon devine a doua cea mai valoroasă companie, iar Instagram avansează în e-commerce

 

Google monetizează rezultatele căutărilor.

Google colaborează cu Target, Wal-Mart, Home Depot, Costco și Ulta Beauty în cadrul unui nou program. Retailerii își pot lista produsele pe Google Search, pe serviciul de shopping Google Express și pe Google Assistant. În schimbul listărilor și link-urilor către programele de fidelitate, retailerii plătesc către Google un comision pentru fiecare cumpărătură de pe platformele lor. (sursă)

 

Alibaba investește 2 miliarde USD în Lazada.

Alibaba a declarat că a efectuat această investiție adițională ca parte a eforturilor de a accelera dezvoltarea e-commerce-ului din Asia de Sud-Est. Lazada va fi integrată în sistemul de plăți Alipay. Astfel, investiția Alibaba în Lazada ajunge la 4 miliarde USD. Lucy Peng, unul dintre fondatorii Alibaba Group, va deveni noul CEO al Lazada. (sursă)

 

Banca mobile N26 obține 132 de milioane USD finanțare și pregătește extinderea în SUA.

Banca mobile-only, cu sediul în Berlin, s-a lansat în Germania și Austria încă din 2015. N26 oferă servicii bancare în 17 țări europene și are colaborări cu multiple companii de servicii financiare precum TransferWise, Vaamo sau Raisin. Compania declară că adaugă 5000 de clienți noi zilnic pe platforma sa, numărul prezent de utilizatori fiind în prezent de 1 milion. (sursă)

 

Swiss Post achiziționează start-up-ul Notime.

Notime oferă servicii de curierat pe bicicletă. Prin această achiziție, Swiss Post câștigă teren pe segmentul de livrări same-day și de livrări rapide și flexibile în zonele urbane. În ultima perioadă, numărul de livrări cu prioritate a crescut în Elveția. Swiss Post capătă astfel un avantaj competitiv în special în zona urbană. (sursă)


Uber oprește testele cu mașini autonome în urma decesului pietonului lovit duminică de un astfel de vehicul.

Uber a retras flotele de mașini autonome din 4 orașe în care efectua testele cu astfel de vehicule. Poliția a declarat că vehiculul care a provocat decesul pietonului era în modul de condus autonom, supravegheat deun șofer uman. Nu au fost date publicității detalii referitoare la identitatea femeii accidentate. (sursă)

 

Statele membre G20 resping criticile referitoare la criptomonede.

Conform G20, criptomonedele precum Bitcoin nu pun în pericol stabilitatea financiară globală, astfel că va respinge apelurile la reglementările pieței crypto. La începutul lunii, guvernatorul Bank of England, Mark Carney, a declarat că este nevoie de reglementări pentru a proteja piețele financiare. Evaluarea G20 a arătat că lucrurile s-ar putea schimba în cazul în care criptomonedele vor fi folosite pe scară largă și vor fi interconectate cu sistemul financiar clasic. (sursă)

 

EBay utilizează AR pentru a ajuta comercianții de pe platforma sa să aleagă ambalajul pentru livrare.

EBay a lansat o nouă funcție AR prin care sellerii pot găsi și alege cutia potrivită pentru livrarea produselor lor. EBay folosește sistemul ARCore SDK al Google pentru a produce o vizualizare a unui produs plasat într-o cutie virtuală. Utilizatorii pot folosi funcția îndreptându-și camera smartphone-ului către suprafața din jurul produsului și pot alege dintre mai multe mărimi de pachete. (sursă)

 

Macy’s utilizează VR și mobile checkout pentru a-și îmbunătăți magazinele.

Funcția mobile checkout permite clienților să ușureze plățile și încheierea tranzacțiilor in-store. VR-ul permite clienților să vizualizeze obiectele de mobilier din magazine în cadrul unei proiecții virtuale a locuinței lor. Această funcție va fi disponibilă în cadrul aplicației mobile a Macy’s în urma unei actualizări. Atât Amazon cât și Target utilizează deja showroom-uri AR pentru a vinde mobilă. (sursă)

 

Instagram lansează serviciul său de shopping pe mai multe piețe.

Instagram devine un jucător semnificativ pe piața de e-commerce. Funcția shoppable posts a fost lansată în teste în noiembrie 2016 și lansată oficial în SUA anul trecut. De acum, utilizatorii rețelei sociale pot achiziționa produse prezentate de retailerii locali pe 8 noi piețe: Marea Britanie, Canada, Brazilia, Australia, Germania, Franța, Italia și Spania. (sursă)

 

Amazon devine a doua cea mai mare companie din lume după valoarea de piață, după Apple.

Retailerul ajunge în premieră pe poziția secundă în topul celor mai valoroase companii, fiind evaluată la 768 miliarde USD, devansând Google, evaluată la 763 miliarde USD, Microsoft, evaluată la 717 miliarde USD și Berkshire Hathaway, cu o valoare de piață de 505 miliarde USD. Liderul rămâne Apple, cu o valoare de piață de 889 miliarde USD. Ascensiunea Amazon în acest top se datorează în principal scăderii prețului acțiunilor mai multor companii din zona tech. (sursă)

 

S-a lansat SwissRealCoin (SRC), criptomonedă elvețiană bazată pe active reale.

Criptomonedele precum SRC sunt numite stable coins, monede virtuale stabile, a căror valoare se bazează pe prețul unor active reale, precum prețul petrolului, aurului, altor monede naționale, activelor de mai multe feluri și utilităților. SRC este bazată pe active imobiliare. Capitalul primit în urma ICO-ului său va fi investit în active imobiliare comerciale din Elveția. Un procent din capital va merge către dezvoltarea platformei blockchain a SRC și căte extinderea pe alte piețe. (sursă)

 

CryptoKitties obține 12 milioane USD finanțare.

CryptoKitties a debutat în noiembrie 2017 ca un joc de tipul collectible bazat pe tehnologie blockchain și criptomoneda Ethereum. Studioul de jocuri care a creat platforma o promovează ca pe o entitate independentă. Jucătorii CryptoKitties pot cumpăra și vinde personaje din joc, unele dintre ele rare. CryptoKitties are în prezent 1,5 milioane de utilizatori și a gestionat tranzacții în volum de peste 40 de milioane USD. (sursă)

 

Vodafone Spania oferă TV online la nivelul întregii Uniuni Europene.

Vodafone Spania a anunțat că din aprilie, clienții săi vor putea accesa serviciul de online TV al companiei în toată Uniunea Europeană, în aceleași condiții ca în Spania. Pachetul include 100 de posturi TV, inclusiv Eurosport, Fox Life, TNT, Comedy Central sau National Geographic, precum și conținut video on demand vizualizabil pe 4 dispozitive. Pe lângă UE, pachetul va putea fi utilizat și în Norvegia, Liechtenstein și Islanda. (sursă)

 

Amazon ia în calcul posibilitatea de a achiziționa mai multe locații Toys R Us.

Amazon ia în considerare extinderea amprentei sale în retailul clasic, fiind interesat de achiziția mai multor spații deținute de compania de jucării aflată în faliment. Amazon nu a manifestat interesul de a menține brandul Toys R Us, fiind interest doar de spațiile fizice. Retailerul s-a extins masiv în zona de retail fizic, după achiziția Whole Foods și a celor 450 de locații ale sale anul trecut. (sursă)

 

Casa de licitații Sotheby’s lansează aplicația AR Curate.

Sotheby’s colaborează cu developerul VR/AR Rooomy și lansează aplicația prin care clienții pot vizualiza articolele de lux comercializate de casa de licitații în decorul virtual 3D al locuinței lor, în timp real. În segmentul de lux, companiile au investit în trecut sume importante pentru a recrea în spațiu fizic locuințe în care să include piese de mobilier sau articole de lux, pentru a le arăta potențialilor clienți. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.