Carrefour va crea un asistent vocal, Apple cere reglementări mai puternice pe zona de data privacy, Amazon crește costurile furnizorilor, Maserati adoptă tehnologia smart retail a Alibaba

 

Meituan plănuiește un IPO de 60 de miliarde USD.

Compania chineză de livrări și ratinguri de mâncare susținută de Tencent a demarat discuțiile privind listarea sa pe bursa din Hong Kong. Meituan ar urma să obțină 60 de miliarde USD în urma IPO-ului. Surse apropiate companiei au declarat că Meituan ia în calcul listarea și pe o bursa din China, în cazul în care autoritățile de reglementare din această țară vor permite acest lucru. (sursă)

 

Carrefour a declarat că va dezvolta un asistent vocal.

Retailerul francez va crea asistentul vocal online Lea în colaborare cu Google. Lea va ajuta clienții Carrefour cu operațiuni precum crearea listelor de cumpărături, adăugarea de ingredient conform unor rețete și oferirea de informații legate de localizarea magazinelor. Compania franceză a anunțat în ianuarie că va investi 3,5 miliarde USD în e-commerce până în 2022. (sursă)

 

Comisarul European pentru Competiție Margrethe Verstager ia în calcul dezmembrarea Google în mai multe companii pe piața din UE.

UE a discutat noi reglementări privind practicile comerciale. Comisia Europeană sa află în procesul de a crea noi reglementări pentru site-urile e-commerce, magazinele de aplicații și motoare de căutare. Acestea vor trebui să devină mult mai transparente în privința clasării rezultatelor de căutare și delistării anumitor servicii. UE ar putea impune Google să se împartă în mai multe companii pe piața europeană. (sursă)

 

AXpire, companie care dezvoltă aplicații blockchain pentru gestionarea cheltuielilor și administrării fondurilor, obține 20 de milioane USD finanțare.

AXpire dezvoltă aplicații prin care vizează să ajute business-urile să reducă pierderile și să îmbunătățească profitabilitatea prin intermediul tehnologiei blockchain și machine learning. Compania intenționează să folosească fondurile pentru a se extinde în domenii din afara asset management-ului, precum travel, food & beverage sau plăți B2B. (sursă)

 

Acțiunile Dropbox cresc cu 48% în primele minute ale IPO-ului său.

Acțiunile Dropbox au fost tranzacționate la prețul de 29 USD la debutul trading-ului pe piața Nasdaq, o creștere de 38% față de prețul inițial stabilit de 21 USD. În câteva minute de la începerea tranzacționării, prețul per acțiune Dropbox a ajuns la 31 USD. IPO-ul Dropbox este al doilea cel mai mare din zona tech în 2018. (sursă)

 

Amazon crește costurile furnizorilor și limitează numărul de produse cu preț redus care pot fi achiziționate singure.

Amazon se află în procesul de a-și reduce costurile de livrare. Retailerul și-a modificat strategia, mărind costurile pentru furnizorii de băuturi, articole pentru copii și produse voluminoase. De asemenea, Amazon nu va mai permite comenzile de produse mici și ieftine, deoarece aceste tipuri de comenzi micșorează profitabilitatea companiei. (sursă)

 

Tim Cook, CEO Apple, cere reglementări mai puternice în zona de data privacy.

Tim Cook a reacționat la scandalul Facebook – Cambridge Analytica prin a cere reglementări care să prevină utilizarea și re-utilizarea informațiilor utilizatorilor fără acordul acestora. Comentariile CEO-ului Apple pun presiune pe Facebook și pe alte companii care folosesc cantități mari de date ale utilizatorilor pentru a-și crește vânzările. (sursă)

 

American Express achiziționează start-up-ul fintech Cake Technologies.

Gigantul american a plătit 13,3 milioane USD pentru achiziția start-up-ului britanic. Cake Technologies oferă utilizatorilor modalități convenabile de a-și plăti în mod convenabil notele la restaurante sau baruri. American Express și Cake vor crea servicii îmbunătățite pentru membrii clubului Amex (Card Members). (sursă)

 

Maserati adoptă tehnologia Smart Retail a Alibaba.

Producătorul italian de mașini de lux a încheiat un parteneriat cu Tmall în vederea transformării a două dintre showroom-urile sale în smart stores. Aceste showroom-uri, localizate în Shanghai și, respectiv, Beijing vor fi modificate de Tmall. Maserati va integra astfel canalele de vânzare offline cu cele online, precum și programul său de loialitate cu cel al Tmall, pentru a oferi clienților de mașini de lux o experiență de cumpărare îmbunătățită. (sursă)

 

Facebook colectează de ani de zile date privind apelurile telefonice.

Acest aspect a ieșit la iveală după ce un utilizator din Noua Zeelandă a studiat o arhivă de metadate privind apelurile telefonice colectate de Facebook în ultimii doi ani. Printre datele colectate de rețeaua socială se numără nume, numere de telefon și durata apelurilor. Aceste date au fost colectate în urma permisiunii acordate de utilizatori la momentul instalării unei versiuni precedente de Android. Respectiva permisiune a acordat Facebook permisiune implicită de a colecta datele. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.