Champaigns: 300 de lei, valoarea medie a bugetului de Paște pentru cumpărăturile online

 

Sezonul de primăvară înseamnă creșterea vânzărilor pentru retailerii din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru haine și articole de îmbrăcăminte din această perioadă.

Un studiu realizat de către Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală, arată că în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul mai arată că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.

Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.

“Pentru a trece cu bine de această perioadă, magazinele online ar trebui, în primul rând, să se asigure că platforma este perfect funcțională. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum și setarea campaniilor promoționale inteligent targetate ar trebui să aducă creșteri consistente în vânzările acestora”, precizează Adelina Oprea, Fondatoare Champaigns.

 

Champaigns, agenție recent lansată pe piața locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezyo.

 

Despre Champaigns

Champaigns este prima agenție dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle din România. Serviciile pe care le oferă Champaigns includ optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței (UX/UI), prin analizarea canalelor de marketing pe care activează magazinul și prin stabilirea și dezvoltarea unei strategii personalizate. Agenția Champaigns este fondată de Adelina Oprea, specializată în marketing și în dezvoltarea prezenței online a magazinelor. Cea mai mare parte din activitatea ei a fost derulată în cadrul magazinelor online de fashion din România, de unde și experiența și capacitatea de a identifica nevoile unor astfel de afaceri.

 

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Elefant.ro deschide primul centru outlet din Capitală, Answear.ro și Champaigns analizează bugetele de Paști pentru fashion ale românilor, Doraly investește 1 mil. euro în platforma e-commerce, președintele ASOS vine în România, WatchShop.ro vor
  2. Elefant deschide primul său centru outlet, Answear.ro și Champaigns analizează bugetele de Paști pentru fashion, Doraly investește 1 mil. euro în platforma e-commerce, președintele ASOS vine în România, WatchShop.ro vorbește despre tendințele p

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.