Walmart oferă transferuri de bani, Amazon adaugă radio și muzică în cadrul Alexa Routines, Apple angajează fostul Chief of Search al Google, China se declară autoarea a 4 mari invenții ale erei digitale

 

PayTM E-commerce primește 400 de milioane investiție de la SoftBank.

Astfel, retailerul online indian va fi evaluat la 1,9 miliarde USD. Alibaba a investit de asemenea 45 de milioane USD în cadrul acestei runde de finanțare. SoftBank deține o participație și în compania-mamă Paytm Mall, companie care va utiliza fondurile pentru a-și dezvolta tehnologia și sistemele logistice. Alibaba va rămâne cel mai mare acționar, cu o participație de 30%. (sursă)

 

Meituan Dianping ar putea achiziționa Mobike.

CEO-ul Weibo afirmă că Meituan ar putea plăti 3,7 miliarde USD pentru compania de bike-sharing. Un trust de presă chinez a afirmat că CEO-ul Tencent ar fi facilitate o investiție a Meituan în Mobike. Mobike are peste 200 de milioane de utilizatori înregistrați și facilitează peste 30 de milioane de curse pe zi, pe 9 milioane de biciclete, însă creșterea sa se află, se pare, în declin. (sursă)

 

Wal-Mart lansează un serviciu de transfer de bani.

Serviciul va fi disponibil de la magazinele fizice WalMart din SUA, clienții putând transfera bani către 200 de țări. Retailerul colaborează cu MoneyGram în vederea oferirii acestui serviciu, promițând comisioane mici și rate de schimb avantajoase. Transferurile se pot face din 4700 de locații și durează sub 10 minute, banii putând fi livrați către servicii similare, conturi bancare sau portofele electronice. (sursă)

 

Acțiunile Spotify cresc cu 12,9% în prima zi de IPO.

Debutul pe NYSE al Spotify ar putea încuraja și alte companii să se listeze fără ajutorul giranților de pe Wall Street. Spotify a optat pentru o listare directă, ceea ce ar putea constitui un studiu de caz pentru alte companii care nu vor să vândă acțiuni sau pentru bănci. În urma IPO-ului Spotify a atins o capitalizare de piață de 5 ori mai mare decât cea din 2017. (sursă)

 

Amazon lansează funcția Alexa Donations.

Prin această nouă funcție, utilizatorii Alexa pot dona bani către organizațiile de caritate favorite. Serviciul este susținut de Amazon Pay, prin contul la acest serviciu fiind efectuate plățile. Utilizatorii pot dona către 48 de organizații caritabile, urmând ca ulterior să fie incluse și altele în cadrul noului program Alexa. (sursă)

 

Bancor lansează Bancor Wallet, portofel electronic de schimb de criptomonede.

Conform cifrelor din ianuarie 2018, există 1384 de criptomonede în circulație. Noi monede digitale sunt lansate constant. Bancor este un protocol open-source de conversie automată de token-uri. Prin lansarea Bancor Wallet, se poate realiza conversia automată a peste 70 de criptomonede. Bancor Wallet va putea fi folosit drept serviciu de plată cu criptomonede pentru retaileri. (sursă)

 

Apple angajează fostul Chief of Search al Google.

John Giannandrea a renunțat la poziția Chief of Search and AI al Google pentru a conduce divizia de strategie AI a Apple. Angajarea lui Giannandrea vine în contextul unui val de critici la adresa asistentului AI Siri, integrat în produse precum Mac, iPhone, iPad, Apple TV și HomePed. Mai multe voci sunt de părere că Siri este sub nivelul altor asistenți AI, precum cei ai Amazon sau Google. (sursă)

 

Amazon adaugă noi funcții în cadrul Alexa Routines.

Utilizatorii Alexa pot asculta posturi de radio sau muzică. Routines va include muzică de la anumiți artiști, userii putând alege un anumit playlist, album sau post de radio sau putând asculta muzică de la servicii de streaming precum Spotify, Pandora, Amazon Music sau iHeartRadio. Această mișcare face parte din strategia Amazon de a îmbunătăți fincționalitățile asistentului său virtual AI. (sursă)

 

China se declară autoarea a patru mari invenții moderne.

O agenție media de stat creditează China ca autoarea a patru mari invenții: trenul de mare viteză, e-commerce-ul, plățile mobile și bike-sharing-ul. Conform mai multor trusturi de presă internaționale, China nu este inventatoarea acestor tehnologii, însă este liderul implementării acestora la nivel global. Conform unui studiu PriceWaterhouseCoopers din 2017, China este piața e-commerce cu cea mai mare și mai rapidă creștere din lume. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.