Visa și Mastercard cooperează online, Alibaba investește 320 milioane USD în Thailanda, CryptoKitties obține 6 milioane USD finanțare, Rocket Internet vinde din acțiunile deținute în HelloFresh

 

Visa și Mastercard cooperează pe online.

Cei doi gigantic din zona de plăți doresc să creeze o nouă opțiune online, anume un buton comun de plată, care ar urma treptat să înlocuiască Visa Checkout și Mastercard MasterPass. Această mișcare ar urma să fie revoluționară, cele două companii investind masiv în propriile sisteme. De asemenea, și American Express a anunțat că va explora o opțiune similară cu cea a Visa și Mastercard. (sursă)

 

EBay își actualizează aplicația în vederea listării mai facile a produselor pe platformă.

Cu ajutorul aplicației actualizate, comercianții își pot lista produsele în câteva secunde. Comerciantul scanează codul de bare al produsului sau scrie o descriere, selectează starea produsului apoi dă clic pe butonul de listare a produsului iar acesta va deveni activ pe site-ul eBay. Aplicația eBay va completa ulterior automat toate detaliile produsului folosind sistemul one-to-one match. (sursă)

 

Rocket Internet vinde o parte din acțiunile deținute în cadrul HelloFresh.

Rocket va obține astfel în jur de 150 de milioane EUR pentru vânzarea a 12,2 milioane de acțiuni cotate la prețul de 12,30 EUR per acțiune. Această mișcare face parte din cadrul unei opțiuni pre-IPO oferită investitorilor, prin care aceștia pot vinde către alți investitori pre-IPO acțiuni din pachetul inițial la prețul de debut al acestora, minus totalul costurilor și cheltuielilor. (sursă)

 

Chevrolet și Shell lansează un sistem prin care conducătorii auto pot plăti pentru combustibil cu ajutorul unui touchscreen.

Astfel, conducătorii auto care alimentează la pompă nu mai sunt nevoiți să utilizeze cardurile sau telefonul mobil. Când șoferii care conduc automobile Chevrolet alimentează de la stații Shell participante în noul program, aceștia pot apăsa icon-ul Shell de pe bordul mașinii pentru a plăti benzina achiziționată. Șoferilor li se va genera un cod iar ulterior aceștia se vor îndrepta la pompa indicată, unde vor alimenta. (sursă)

 

Alibaba investește 320 de milioane USD în Thailanda.

Alibaba va investi într-un hub digital creat și promovat de guvernul thailandez, Eastern Economic Corridor. Proiectul de 45 de miliarde USD este proiectat pentru a atrage investiții tech și este partea centrală a politicii guvernului Thailandei de a aduce creștere economică și digitală. Clienților finali din China li se vor promova serviciile de turism și produsele agricole din Thailanda. (sursă)

 

Amazon introduce Alexa Blueprints.

Prin Alexa Blueprints, orice deținător al unui dispozitiv integrat cu asistentul virtual își poate crea propriile skill-uri și răspunsuri automatizate Alexa, fără a fi nevoit să știe să codeze. Ideea din spatele noii funcții este aceea de a permite userilor să își creeze propriile aplicații vocale, jocuri, seturi de informații și povești pentru copii. Amazon a lansat pentru început 20 de șabloane din categorii precum Jocuri, Home, Storytelling și Învățare. (sursă)

 

Funcția scan-to-pay a Alipay este disponibilă în autobuzele din 50 de orașe din China.

Autobuzele din peste 50 de orașe acceptă plata biletelor prin Alipay, Ant Financial urmărind să extindă această capabilitate în peste 100 de orașe în 2019. Compania a dezvăluit că metroul din Shanghai va încheia până la finalul anului lucrările de modificare a turnicheților pentru a accepta plăți prin cod QR. Peste 40% din turnicheți permit accesul prin această metodă de plată. Ant Financial ar putea investi în viitor capital în mai multe grupuri de companii de transport public. (sursă)

 

AT&T plănuiește lansarea unui serviciu de streaming low-cost în SUA.

Serviciul AT&T Watch ar urma să coste 15 USD lunar, unul din cele mai mici prețuri pentru un abonament la nivel național de live streaming TV. Serviciul nu va include canalele de sport și va fi gratuit pentru abonații AT&T Wireless. Primul serviciu de streaming lansat de companie, DirecTV Now, la prețul de 35 USD lunar, s-a dovedit a fi dezavantajos pentru marja de profit a AT&T. (sursă)

 

Smart speaker-ul Google Home devine disponibil în Asia de Sud-Est.

Prima piață sud-est asiatică pe care a pătruns Google Home este cea din Singapore. Speakerul, împreună cu varianta sa Mini, va fi vândut online și în magazinele retail. Dispozitivul va putea fi folosit în limba Singlish, o variantă locală de limba engleză și va oferi acces la servicii locale, inclusiv de transport. Google a integrat pentru piața singaporeză și suport multi-user pentru device. (sursă)

 

Platforma CryptoKitties obține 6 milioane USD finanțare.

Finanțarea a fost obținută de Rare Bits, compania-mamă a magazinului online pe bază de blockchain, în cadrul căruia userii pot cumpăra și vinde active digitale intitulate CryptoKitties. Aceste active sunt pisici digitale care pot ajunge și la prețul de 20.000 USD. Rare Bits a lansat în variantă beta și serviciul Fan Bits, prin care compania va crea, cu ajutorul tehnologiei blockchain și influencerilor de pe Twitch și alte rețele sociale, articole de colecție pe baza imaginilor celebrităților. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*