Instragram lansează o funcție nativă de plăți, Amazon lansează propriul brand de produse pentru animale, Google Home recuperează avansul Alexa de pe piața de device-uri smart home, e-commerce-ul B2C britanic crește cu 13,65% în 2017

 

Instagram lansează o aplicație nativă de plăți.

Rețeaua socială permite efectuarea de plăți direct în aplicație. Utilizatorii pot înregistra un card de debit sau credit ca parte a profilului, își pot seta pin-ul și pot cumpăra fără să părăsească aplicația. Prin această mișcare, Instagram ar putea deveni un jucător mai important pe piața de e-commerce, în special în zona de rezervări și vânzare de bilete la evenimente. Funcția este momentan live doar pentru un număr limitat de parteneri. (sursă)

 

Amazon lansează propriul brand de produse pentru animale de companie.

Brandul Wag a lansat inițial mâncare pentru câini, însă retailerul a declarat că va extinde gama de produse. Noul brand este disponibil momentan doar abonaților Prime. Prin această mișcare, Amazon concurează cu firmele deja consacrate în domeniu, precum Petco și PetSmart, aceasta din urmă achiziționând anul trecut platforma Chewy pentru 3 miliarde USD. Este estimat că anul acesta americanii vor cheltui 72 de miliarde USD pentru mâncare și accesorii pentru animale. (sursă)

 

Google Assistant poate controla peste 5000 de dispozitive smart de la 1500 de producători.

Aceste cifre indică faptul că Google că recuperează avansul Amazon pe piața de asistenți virtuali. Alexa poate controla 12.000 de dispozitive de la 2000 de producători. Competiția dintre Google și Amazon în zona de device-uri smart home se desfășoară de ceva vreme, Google întrerupând accesul la YouTube pentru Echo Show și Fire TV pe motiv că Amazon defavorizează produsele Nest pe marketplace-ul său. Amazon a achiziționat recent compania de device-uri smart home Ring. (sursă)

 

Pandora raportează rezultate trimestriale peste așteptările analiștilor.

În urma raportului de încasări, acțiunile companiei au crescut cu 8%. Încasările din partea abonaților au crescut cu 63% față de anul precedent, la 104 milioane USD. Pandora are 5,63 de milioane de ascultători abonați, cu 19% mai mulți față de perioada similară a anului trecut. Compania are 72,3 milioane de ascultători activi. Pandora obține venituri din publicitate în cazul conturilor gratuite, acest segment aducând 319 milioane USD, față de estimările analiștilor, de 304 milioane USD. (sursă)

 

Xiaomi a ales Hong Kong-ul pentru IPO.

Xiaomi a depus documentația pentru oferta sa inițială de acțiuni la bursa din Hong Kong. Compania din Beijing estimează că va obține 10 miliarde USD în urma IPO-ului, care ar putea avea loc în iunie. IPO-ul Xiaomi ar urma să devină cel mai mare debut pe bursă, după listarea din 2014 a Alibaba pe bursa din New York, IPO care a adus companiei 25 de miliarde USD. (sursă)

 

Goldman Sachs este prima bancă de pe Wall Street care pătrunde pe piața tranzacțiilor cu Bitcoin.

Goldman va folosi propriul capital pentru a tranzacționa cu clienți pe baza unor contracte legate de prețul Bitcoin. Inițial, banca nu va vinde și va cumpăra monede virtuale, va face doar tranzacții asociate. O echipă din cadrul Goldman cercetează impactul unei astfel de operațiuni și va căuta să obțină aprobarea autorităților de reglementare. Banca va urma să evalueze și riscurile asociate cu deținerea de criptomonedă. (sursă)

 

Compania lituaniană Mobilieji Mokejimai lansează un serviciu de plăți mobile.

Mobilieji Mokejimai este o subsidiară a operatorilor mobile lituanieni Telia Lithuania, Bite Lithuania și Tele2 Lithuania. Planul său este de a demara noul serviciu în luna iulie sub brandul MoQ. Acesta va debuta cu o perioadă de teste planificată pentru luna mai, testul urmând a fi efectuat cu 1000 de angajați ai companiei și ai altor operatori mobile. Vor fi disponibile și plăți instante. (sursă)

 

Google a anunțat o îmbunătățire a Google Maps.

Compania a declarat că pe noua Google Maps Platform vor fi noi produse API, o experiență simplificată pentru clienți, un plan singular de plată pe sistemul pay-as-you-go, suport gratuit și noi soluții tehnice. Pentru accesul la noua platformă, din 11 iunie, va fi nevoie de un cod API valabil și un cont de facturare Google Cloud Platform pentru accesarea Googlea Maps APIs. Google Maps a introdus 18 API-uri individuale pe 3 zone ale platformei: Maps, Routes și Places. (sursă)
 

JD a deschis cel mai mare supermarket complet automatizat.

Pe 1 mai, JD a deschis un supermarket de 80 de metri pătrați în China. Magazinul nu are personal uman, fiind dotat cu multiple tehnologii de ultimă oră. Clienții pot fi identificați cu ajutorul recunoașterii biometrice și pot verifica prețurile  pe ecrane electrice și pot plăti printr-un sistem de recunoaștere facială. Supermarketul combină și tehnologii de identificare artificială și IoT. (sursă)

 

E-commerce-ul B2C din Marea Britanie a crescut la 15,6 miliarde EUR în 2017.

Această cifră reprezintă o creștere de 13,65% iar pentru 2018 este estimată o rată de creștere de 14,3%, la 17,8 miliarde EUR. Conform Ecommerce Foundation, omnichannel joacă un rol important în e-commerce-ul britanic, fapt confirmat și de procentul de 93% din clienți care cumpără de asemenea și în magazine fizice. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*