Walmart confirmă investiția de 16 mld USD în India, Ant Financial îmbunătățește sistemul AI pentru asigurări, Google Pay primește noi funcții, consumatorii internaționali sunt din ce în ce mai interesați de brandurile fashion britanice

 

Walmart confirmă investiția de 16 miliarde USD în India.

Odată cu achiziția Flipkart, Walmart își va relua operațiunile pe piața e-commerce din India. Analiștii se așteaptă ca investiția să meargă în mare majoritate către operațiunile de logistică ale Flipkart și extinderea în zona de online grocery. Singurul avertisment al specialiștilor: este bine să se evite retailul de mare volum, practicat de Walmart, însă descurajat de guvernul indian. (sursă)

 

EBay plănuiește relansarea în India.

EBay își va vinde participația minoritară în Flipkart pentru 1,1 miliarde USD și plănuiește să își reia operațiunile pe piața indiană. EBay se va concentra pe vânzările cross-border, în și din India. Deși piața indiană are un potențial masiv, aceasta oferă rezultate oscilante în ce privește concretizarea oportunităților de piață. (sursă)

 

Instagram adaugă noi funcțiuni business

Instagram a adăugat noi butoane care permit efectuarea de rezervări, achiziția de bilete la evenimente sau demararea unei comenzi online prin intermediul unui profil business. Integrările inițiale includ Atom Tickets, Eventbrite, Fandango, GrubHub și Yelp, mai multe integrări fiind anunțate în viitor. (sursă)

 

Ant Financial își îmbunătățește sistemul AI pentru asigurări.

În 2017, Ant Financial a lansat un sistem pe bază de AI și recunoașterea de imagini pentru a standardiza procesul de claims și a unifica sistemele de plăți în industria de asigurări auto. În mai puțin de un an, folosind sistemul Ant, multiple companii au procesat peste 10 milioane de incidente, economisind pentru clienți 750.000 de ore de lucru și peste 300 de milioane USD. Printre îmbunătățiri se numără o mai bună recunoaștere de imagini și un sistem de procesare self-service. (sursă)

 

Google Pay adaugă noi tool-uri și funcționalități.

Printre noile funcțiile adăugate se numără suportul pentru bilete la evenimente și permise de îmbarcare. Până în prezent, Google Pay a lucrat numai cu oferte și carduri de loialitate. Datorită noilor funcții integrate în Google Pay, companii din multiple industrii vor putea oferi servicii de mobile wallet ticketing pe Android. Printre partenerii inițiali se numătă Southwest Airlines, Eventbrite și FortressGB. (sursă)

 

Waymo lansează serviciul de mașini autonome.

Waymo deține mașini autonome care operează în Phoenix, însă odată cu lansarea serviciului de ride-hailing orice locuitor al orașului va putea descărca aplicația companiei și comanda o cursă cu un vehicul autonom. Waymo va demara și un program pentru pasageri în Phoenix și va îmbunătăți sistemul de condus fără șofer și detecție a obstacolelor de pe drum, dezvoltat împreună cu Google Brain. (sursă)

 

Facebook își restructurează managementul.

Este una dintre cele mai mari mișcări de personal la nivelul management-ului Facebook din ultimii 14 ani. Chris Cox va deveni executiv responsabil cu operațiunile Facebook, Instagram, WhatsApp și Messenger. Diviziile de produs și engineering ale companiei vor fi împărțite în 3 segmente, orientate către dezvoltarea de noi tehnologii precum blockchain. Mike Schroepfer va conduce divizia nou creată, numită “New Platforms and Infra”, iar Javier Olivan pe cea numită “Central Product Services”. (sursă)

 

Democrații din Senatul SUA ar putea forța un vot pentru restabilirea neutralității internetului.

Democrații au depus o nouă petiție în numele Congressional Review Act (CRA), mișcare ce ar putea declanșa procedura de vot legată de o rezoluție care va restabili neutralitatea internetului. CRA permite Congresului să retragă reglementări introduse în precedentele 60 de zile legislative. Rezoluția elaborată de democrați ar urma să se aplice noilor reglementări introduse de președintele FCC Ajit Pai în decembrie. (sursă)

 

Studiu: consumatorii sunt din ce în ce mai interesați de brandurile de fashion britanice.

Conform unei cercetări efectuate de British Retail Consortium (BRC), numărul de căutări mobile pentru branduri fashion britanice din țări non-UE a crescut cu 13% față de trimestrul 1 2017. La nivelul UE, italienii sunt cei mai interesați consumatori, care au efectuat un număr de căutări cu 31% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. (sursă)

 

Goldman Sachs investește în brokerul online de ipoteci Trussle.

Goldman și BBVA au condus o rundă de finanțare de 16 milioane USD în brokerul digital britanic Trussle. Acesta este un start-up care utilizează automatizări și servicii de monitorizare a ipotecilor pentru a compara și urmări mii de produse financiare ipotecare de la peste 90 de instituții. Finanțarea va fi folosită pentru construcția brandului și dezvoltarea de noi produse financiare. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.