Amazon creează o divizie health and wellness dedicată Alexa, Apple Pay și Goldman Sachs lansează un card de credit, publicitatea online atinge 88 mld USD în 2017, Dropbbox și MercadoLibre publică rapoartele de încasări

 

Amazon creează o divizie Health and Wealness în cadrul echipei Alexa.

Noua echipă va avea drept obiectiv îmbunătățirea performanțelor Alexa în ce privește domenul îngrijirilor medicale, în arii precum gestionarea diabetului sau informații pentru părinți. Divizia trebuie să obțină și acordul autorităților de reglementare. Analiștii afirmă că serviciul ar putea revoluționa modul în care pacienții interacționează cu doctorii lor. (sursă)

 

Apple plănuiește vânzarea de abonamente video în cadrul Apple TV.

Apple ar putea aplica o strategie similară cu cea a Amazon pentru a revoluționa business-ul de TV prin cablu. Apple plănuiește să vândă abonamente la anumite servicii video direct prin aplicația Apple TV, în loc de a promova abonamente individuale prin App Store. Această mișcare ar putea simplifica procesul și ar putea aduce vânzări crescute de iPhone și iPad și mai multe descărcări Apple TV. (sursă)

 

Goldman Sachs și Apple plănuiesc să lanseze un card de credit branduit Apple Pay.

De asemenea, cele două companii vor oferi și împrumuturi in-store pentru clienții Apple Store. Serviciul combinat Apple-Goldman ar putea fi lansat în 2019. Acesta ar putea crește veniturile Apple din zona de servicii financiare și va marca întreruperea colaborării cu Barclay pe zona de cărți de credit. Apple va oferi noile servicii prin carduri Visa, Mastercard sau Discover. (sursă)

 

Amazon întrerupe achizițiile de reclame pe canalul Google Shopping Ads.

Prin această mișcare, prăpastia dintre cei doi giganți tech se lărgește, fiind semnalizate și ambițiile în creștere ale Amazon pentru piața de digital advertising. Amazon a început să liciteze pentru sloturile publicitare Google Shopping din 2016. Retragerea Amazon reprezintă o înfrângere pentru Google și sistemul Shopping, Amazon investind masiv în acest canal. (sursă)

 

Publicitatea online a atins cota de 88 de miliarde USD în 2017.

Cifra reprezintă o creștere de 21% față de 2016. Pentru prima oară, cheltuielile publicitare în mediul digital le-au depășit pe cele din media tradițională. Mobile advertising a crescut cu 36%, la 49,9 miliarde USD, zona publicitară digital video a crescut cu 33%, la 11,9 miliarde USD, publicitatea pe social media crescând cu 36%, la 22 de miliarde USD. Creșterile se datorează îmbunătățirilor tehnologice, scalării audiențelor, apariției platformelor publicitare self-service și creșterii brandurilor care vând direct către consumatori, de obicei online. (sursă)

 

Uber plănuiește să testeze livrări de mâncare cu ajutorul dronelor.

Uber ar putea lansa un test în San Diego în urma primirii acordului guvernului federal. Obiectivul Uber: livrare de mâncare în 30 de minute. Astfel, conform CEO-ului Uber, compania sa devine cea mai mare firmă de livrări din lume. Departamentul de Transport al SUA a declarat că a ales 10 guverne (locale și statale) și o serie de companii, printre care Alphabet, Uber, FedEx, Intel sau Qualcomm, pentru a testa programe comerciale de livrare cu drone. (sursă)

 

MercadoLibre publică raportul de încasări pe trimestrul 1.

Acțiunile MercadoLibre au scăzut cu 6% în urma raportului trimestrial de încasări. Compania a raportat o pierdere de 12,9 milioane USD în trimestrul 1 față de încasări de 48,5 milioane USD în T1 2017. Vânzările MercadoLibre au crescut cu 19%, la 321 milioane USD, față de un volum de 270 de milioane USD în perioada similară a anului trecut. (sursă)

 

Gazprombank devine acționar al Mail.ru.

În urma unui acord de joint venture dintre proprietarul Mail.ru, Megafon și USM Holdings, banca rusă Gazprombank și corporația de stat Rostec vor deveni acționari Mail.ru. În urma acordului a rezultat compania MF Technologies, în care Megafon va contribui cu o participație de 5,23% și 58,8% din drepturile de vot din Mail.Ru, primind în schimb 247 de milioane USD. Gazprombank va deține 35% din joint venture, iar Rostec 11%. Noua companie este evaluată la 450 de milioane USD. (sursă)

 

Dropbox publică raportul trimestrial de încasări.

Dropbox a avut în trimestrul 1 încasări de 316 milioane USD, față de cele 309 milioane estimate de analiști. Cifra reprezintă o creștere de 28% față de T1 2017. Dropbox se așteaptă la încasări de 328-331 de milioane USD în T2 și încasări totale de 1,34 – 1,35 miliarde USD în tot anul 2018, cifre care depășesc estimările analiștilor. Cu toate acestea, acțiunile Dropbox au scăzut. (sursă)

 

Raport Canalys: vânzările de smartphone-uri Huawei a crescut cu 38,6% în Europa în trimestrul 1.

Conform companiei de cercetare de piață, compania chineză a vândut 7,4 milioane de smartphone-uri în trimestrul 1 pe piața europeană, piață care a scăzut cu 6,3% în acest trimestru. Livrările de telefoane au scăzut cu 15% în cazul Samsung și cu 5,4% în cazul Apple. Creșterea Huawei este notabilă, compania intrând pe piața europeană abia în urmă cu 3 ani. Și Xiaomi manifestă un trend în creștere în Europa, compania fiind totuși nouă pe piață. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.