Amazon va lansa un magazin de branduri de beauty, Zalando, HelloFresh și Post NL publică rapoartele trimestriale de încasări, Apple își extinde flota de mașini autonome din California

 

Amazon testează un tool publicitar.

Amazon va intra în zona de digital advertising și va testa un nou tool de publicitate display care va concura direct cu serviciile similare ale Google și Criteo. Tool-ul permite comercianților care vând pe marketplace-ul Amazon să cumpere spot-uri care vor însoți clienții. De asemenea, tool-ul va permite licitația pentru reclame care vor apărea pe alte site-uri și aplicații. (sursă)

 

Amazon plănuiește lansarea unui magazine dedicat brandurilor independente de beauty.

Amazon va lansa luna viitoare un shop prin care branduri beauty vor vinde direct către consumatori. Companiile prezente pe noua platformă trebuie să fie deținute în proporție de minim 50% de operatori independenți și nu trebuie să aibă desfacere în cadrul marilor retaileri precum Target sau Walmart. (sursă)

 

Amazon Fresh renunță la comercianții parteneri.

Amazon Fresh a informat în mod formal comercianții locali terți că nu vor mai putea vinde pe platformă. Programul de vânzare de alimente proaspete al Amazon va evolua în cadrul platformei de grocery Prime Now. Comercianții vor putea vinde prin Amazon Fresh până pe 30 mai. Amazon va merge astfel pe un model mult mai apropiat de retailul clasic. (sursă)

 

Amazon Go se extinde în Chicago și San Francisco.

Aceasta reprezintă prima extindere a magazinelor automatizate Amazon Go în afara orașului Seattle. Primul astfel de magazin s-a deschis la sediul Amazon din Seattle în ianuarie anul acesta. Magazinul scanează telefonul clienților și folosește camere și senzori pentru a urmări articolele pe care aceștia le adaugă în coș și îi taxează automat atunci când aceștia părăsesc magazinul. (sursă)

 

Device-urile TiVo devin compatibile cu asistenții vocali ai Google și Amazon.

Compatibilitatea cu Amazon Alexa pentru aceste device-uri a devenit realitate odată cu noul update adus acestor dispozitive. Utilizatorii vor putea controla vocal dispozitivele Premiere, Roamio sau Bolt DVR până pe 1 iunie. Funcțiile Alexa pentru TiVo nu sunt încă atât de numeroase precum cele ale asistentului vocal Vox al companiei, intregrat în telecomenzile smart. (sursă)

 

HelloFresh estimează o creștere de 30% – 35% pentru anul 2018.

Previziunile companiei au fost îmbunătățite după un trimestru 1 peste așteptări. În T1, numărul de clienți activi a crescut cu 62%, la 1,88 milioane la nivel internațional. Încasările companiei au crescut cu 59,8%, la 353 de milioane USD. HelloFresh revendică titlul de lider pe piața din SUA, unde are 1,2 milioane de clienți activi. Compania a înregistrat și primul profit operațional, de 7,8 milioane USD. (sursă)

 

Linia de produse beauty Zalando aduce creștere retailerului.    

Consumatorii au răspuns preponderent pozitiv ofertei de 4000 de produse beauty de la 130 de branduri diferite lansată de Zalando trimestrul trecut. Pe trimestrul 1, compania a avut o creștere a numărului de clienți activi și a sumei medie de comandă. Vânzările Zalando au crescut cu 22% pe T1, însă profiturile au scăzut la 530.000 USD, mult sub estimările de 13,8 milioane USD. Scăderea se datorează temperaturilor extrem de mici din această perioadă, care au întârziat vânzările colecțiilor de primăvară/vară. (sursă)

 

Santander lansează o unitate bancară digitală pentru IMM-uri.

Santander se pregătește pentru lansarea unei bănci online-only care va oferi firmelor mici și mijlocii împrumuturi și alte servicii financiare, precum gestionarea fondurilor de pensii sau a ștatelor de plată. Santander este una dintre cele câteva bănci de mai mici dimensiuni care concurează pentru un fond de 833 de miloane GBP acordat de RBS pentru îmbunătățirea sectorului bancar. (sursă)

 

Apple își extinde flota de mașini autonome din California.

Apple va deține astfel 55 de vehicule autonome și va fi partener cu 83 de șoferi, conform DMV California. Apple a înregistrat inițial 3 vehicule, crescând numărul acestora de la 3 la 45 între aprilie 2017 și martie 2018. Compania deține al doilea cel mai mare număr de mașini autonome, în urma celor 104 ale GM Cruise. Pe locul 3 se alfă Waymo, cu 51, urmat de Tesla cu 39 și Drive AI cu 14 astfel de vehicule. (sursă)

 

Didi Chuxing primește permisiunea de a testa vehicule autonome în SUA.

DMV California a emis documentul care va permite diviziei americane a Didi Chuxing să opereze mașini autonome. Vehiculele Didi vor trebui însoțite de un șofer uman. Mișcările Didi, care a deschis recent laboratorul său de cercetare din SUA, sugerează că are drept obiectiv plasarea cât mai rapidă a mașinilor sale autonome pe drumuri publice. (sursă)

 

Veniturile din e-commerce ale Post NL cresc.

Compania poștală olandeză Post NL a publicat raportul trimestrial de încasări. Veniturile din e-commerce ale companiei reprezintă 42% din cifra de afaceri, în creștere față de 34% în perioada similară a anului trecut. PostNL a avut încasări de 1 miliard USD în trimestrul 1. Deși cifrele nu au atins estimările analiștilor, reprezentanții PostNL se declară mulțumiți de creșterea volumelor și direcția în care se îndreaptă compania. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*