AirBnb va lansa servicii de travel, Jollychic este evaluat la 1 mld USD, orașul german Lueneberg lansează propriul marketplace online, eBay Australia oferă un program de membership

 

Grab lansează un serviciu de food delivery.

Serviciul GrabFood era deja disponibil în variant beta în mai multe țări, acum fiind lansat și în Singapore. Grab plănuiește să extindă serviciul în principalele 6 piețe din Asia de Sud-Est pe care este prezent. Această mișcare vine după ce compania a preluat operațiunile UberEats din regiune. GrabFood va fi integrat cu programul de recompense și loialitate al serviciului de ride-sharing Grab. (sursă)

 

AirBnb plănuiește lansarea unui serviciu de travel.

Lansarea noii funcționalități Stories a AirBnb nu a fost numai legată de inovație în social media, ci de o diferențiere față de competitorii din zona de închirieri de spații. Funcția Stories a fost lansată în beta pentru useri care postau clipuri de 10 secunde legate de experiența lor de călătorie. Este un semn că AirBnb va extinde business-ul Experience, care oferă experiențe găzduite de localnici. (sursă)

 

Lanțul german de livrare de mâncare Keatz obține 7 milioane USD finanțare.

Keatz oferă 10 branduri diferite de mâncare în cadrul serviciului său de livrare, branduri care oferă feluri de mâncare international preparate local, în maxim 10 minute, în bucătării automatizate. Serviciul delivery-only Keatz este în prezent operațional în Berlin, Barcelona și Madrid și plănuiește extinderea în Frankfurt, Munchen, Milano, Amsterdam și Paris. (sursă)

 

Magazinul online din Orientul Mijlociu Jollychic este evaluat la 1 miliard USD.

Jollychic este un site e-commerce B2C de modă și accesorii și a primit recent finanțare de la Sequoia. Platforma e-commerce Jollychic a fost fondată în 2012 și vinde branduri cu precădere chinezești în peste 34 de țări și regiuni din Orientul Mijlociu, având în prezent peste 35 de milioane de utilizatori înregistrați. Recent, Jollychic a achiziționat platforma iordaniană MarkaVIP pentru a servi drept o a doua platformă de vânzare. (sursă)

 

Orașul german Lueneberg lansează un marketplace online.

Lueneberg se află în landul german Saxonia de Jos. Ziarul local Landeszeitung, serviciul de livrare Luenebote și platforma online Markplatz au lansat proiectul e-commerce, în cooperare cu retaileri locali. Marketplace-ul Shop-Lueneburg va fi lansat în iunie. Consumatorii vor putea cumpăra de la comercianți obișnuiți deja cu prezența online. Orașele Bonn și Moenchengladbach au proiecte similare. (sursă)

 

Lidl Marea Britanie plănuiește lansarea unui serviciu online de livrări grocery.

Conform unor informații de pe piața din Marea Britanie, Lidl se pregătește pentru intratea în e-commerce. Lidl a creat compania Lidl Digital Logistics cu care, relatează Daily Mail, va intra pe piața de livrare de alimente proaspete. Lanțul german de discount-uri s-a ferit până în prezent de e-commerce din cauză că acest segment nu se potrivea modelului său de business low-cost. (sursă)

 

SoftBank și Swiss Re întrerup negocierile.

Operatorul elvețian de asigurări și reasigurări a anunțat întreruperea negocierilor cu SoftBank și Vision Fund în legătură cu o investiție. În februarie au existat zvonuri conform cărora SoftBank urmărea achiziționarea a 33% din acțiunile Swiss Re pentru 10 miliarde USD. Cele două companii nu au putut ajunge la un acord privind scalarea investițiilor și ponderea voturilor în consiliul de administrație. (sursă)

 

EBay Australia oferă un program de membership.

EBay Australia a anunțat lansarea programului EBay Plus, program pe bază de abonament prin care clienții retailerului vor beneficia de livrare și retururi gratuite pentru peste 15 milioane de produse de la retaileri australieni, precum și reduceri speciale și o echipă de customer service dedicată. Serviciul va costa 49 USD pentru 12 luni, EBay oferind pentru început un preț promoțional de 29 USD. (sursă)

 

Retailerul online de fashion Next va taxa clienții cu 1 GBP per retur.

Taxa se va aplica clienților care fac retururi prin curier sau Hermes Parcel Shop. Taxa va fi aplicată pentru fiecare colecție, indiferent de numărul de articole comandate. Returnarea directă la magazinele fizice Next va rămâne gratuită. Next obișnuia să perceapă 3,99 GBP pentru fiecare retur al unei comenzi întregi, însă returna clienților taxa de livrare. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.