Amazon lansează un speaker Echo pentru fashion, Ant Financial se concentrează pe zona tech, Meituan plănuiește un IPO pe bursa din Hong Kong, platforma crypto Cirlce țintește licența de banking

 

Facebook testează funcția de promovare plătită a postărilor din cadrul Marketplace.

Facebook a declarat că testează la nivel mic și doar local, în SUA, această funcție și că nu are momentan planuri de a o extinde. Utilizatorii vor putea seta un buget și durata campaniei. Reclamele vor fi oprite atunci când articolul promovat a fost vândut. Costul reclamei nu este fix, Facebook utilizând un sistem complex de licitare pentru a determina care reclame oferă cea mai mare valoare atât pentru vânzător cât și pentru cel care vizualizează acea reclamă. (sursă)

 

Amazon este magazinul online pe care utilizatorii din Germania petrec cel mai mult timp.

În top 10 al magazinelor online pe care germanii petrec cel mai mult timp se mai află AliExpress, aplicația de shopping Wish și anticariatul online Shpock. Topul a fost realizat de compania de cercetare de piață Innofact, în urma unui studiu pe un eșantion de 3000 de persoane. Lidl este pe ultimul loc al topului. În top au mai intrat Zalando și Ikea. (sursă)

 

Ant Financial se va concentra în special pe zona tech.

Compania financiară controlată de Alibaba își va muta focusul din zona de plăți și consumer finance din cauza reglementărilor guvernului de la Beijing în domenii cu risc financiar ridicat. Autoritățile de reglementare au vizat în ultima perioadă mai multe arii de business ale Ant Financial, precum plăți, micro-împrumuturi, rating-uri de credit și wealth management. În urma mutării focusului principal al afacerii, serviciile tech vor aduce în decurs de 5 ani 65% din veniturile Ant Financial. (sursă)

 

Amazon explorează domeniul de asigurări de casă.

Amazon ia în calcul vânzarea de polițe de asigurări de casă. Această nouă linie de business ar urma să fie complementară domeniului de home devices. Ideea din spatele acestei noi inițiative este aceea conform căreia device-urile smart pot fi folosite pentru a monitoriza situații periculoase, precum incendiile sau spargerile. Polițele de asigurare ar putea fi astfel mai ieftine. (sursă)

 

Meituan plănuiește un IPO pe bursa din Hong Kong.

Meituan se află în procesul de a completa documentația pentru listarea publică pe bursa din Hong Kong în septembrie anul curent. CEO-ul Wang Xing a avut multiple întâlniri cu reprezentanții băncilor în vederea unor discuții privind evaluarea companiei precum și obținerea de finanțare. În urma IPO-ului Meituan are planuri de a  își extinde serviciile pe alte piețe și de a investi în achiziții. (sursă)

 

Mastercard lansează serviciul Send în Marea Britanie.

Mastercard Send permite business-urilor și consumatorilor să efectueze și să primească în timp real plăți către și de la conturi bancare britanice. Lansarea pe piața din Marea Britanie vine la 3 ani după ce serviciul a demarat pe piața din SUA și la un an după achiziția Vocalink de către Mastercard. Starling Bank a fost stabilită ca agentul de settlement pentru plățile P2P și B2C efectuate cu Send. (sursă)

 

Amazon lansează un nou device Echo special pentru zona de fashion.

Dispozitivul Echo Look este disponibil pe piață încă din aprilie, însă până acum acesta putea fi achiziționat doar pe bază de invitație. Echo Look este similar cu alte dispozitive din această gamă, având însă în plus o cameră foto și funcția de style check a Alexa intregrată. Astfel, utilizatorul acestui device poate obține feedback de la experți privind ținuta sa. (sursă)

 

Platforma de criptomonede Circle urmărește să obțină licența de banking.

Circle Internet Financial țintește obținerea unei licențe federale de banking și înregistrarea la SEC ca entitate de brokeraj și trading. Oficialii companiei au avut mai multe discuții preliminare cu autoritățile. Dacă Circle ar obține licența bancară, compania nu ar mai fi nevoită să încheie acorduri separate cu fiecare stat american și ar evita multiple verificări din partea autorităților de reglementare. (sursă)

 

Platforma e-commerce B2C LightInTheBox încheie un acord cu platforma blockchain Cybermiles.

Prin acordul dintre cele două companii, acestea vor putea oferi reduceri sub formă de criptmonede în cadrul unei campanii promoționale din luna curentă. Prin folosirea token-ului CMT al Cybermiles, consumatorii de pe anumite piețe vor putea cumpăra produse de pe site-urile și aplicațiile mobile ale LightInTheBox și vor putea primi reduceri semnificative sub formă de Ethereum. (sursă)

 

Amazon semnează acorduri cu 3 companii prin care va integra asistentul digital Alexa în cadrul PC-urilor produse de acestea.

Acordul cu cele 3 companii din Taiwan face parte din eforturile Amazon de a extinde prezența asistentului virtual Alexa și în alte sfere din afara propriului hardware. Amazon are deja acorduri semnate cu Lenovo, Acer, ASUS și HP. Retailerul urmărește să capitalizeze popularitatea Alexa și ritmul lent în care Microsoft își promovează asistentul digital Cortana. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.