Summit-ul GPeC în cifre, eMAG raportează afaceri mai mari decât cele ale Altex, Foodpanda a generat 65% din comenzile online de mâncare ale Millennialilor la nivel național, interviu despre planurile Noriel, NETOPIA a relansat mobilPay Wallet, Hugo Boss revine în România

 

→ GPeC SUMMIT (mai 2018), in cifre

Editia din acest an a GPeC SUMMIT s-a desfasurat in perioada 29 – 31 mai, in Capitala, adunand laolalta peste 1.000 de participanti – printre care Brian McBride (Chairman ASOS), Peep Laja (Founder & Principal CXL) si Karl Gilis (Cofondator AG CONSULT), citim pe gpec.ro. In cifre, cea de-a 13-a editie a celui mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est.

Sursa – http://ecompedia.ro/gpec-summit-mai-2018-in-cifre.html


→ eMAG raportează pentru prima oară la Finanţe afaceri mai mari decât cele ale Altex

Dante Internaţional, compania care administrează eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, a raportat pentru anul 2017 o cifră de afaceri de 3,309 mld. lei, depăşindu-şi astfel, pentru prima oară în istorie, cel mai mare rival – retailerul electro-IT Altex, cu un business desfăşurat în principal prin magazine clasice, care a înregistrat afaceri de 3,283 mld. lei în 2017, arată datele raportate de firme la Finanţe.

Sursa – http://www.businessmagazin.ro/actualitate/emag-raporteaza-pentru-prima-oara-la-finante-afaceri-mai-mari-decat-cele-ale-altex-17241831


→ Romania: 12% dintre firme vor accepta criptomonedele pana in 2020 (studiu)

1% dintre companiile autohtone accepta deja criptomonedele ca metoda de plata, iar fiecare a zecea companie (12%) spune ca isi propune ca, in urmatorii doi ani, sa accepte plati prin monede virtuale ca ethereum sau bitcoin, conform unui studiu marca intrum.ro. Cercetarea („Raportul european privind platile 2018”) a fost efectuata de Intrum in 29 de tari europene, in perioada 24 ianuarie – 23 martie 2018, raspunsurile fiind cumulate de la 9.608 companii din Europa si 360 companii din tara noastra.

Sursa – http://ecompedia.ro/romania-12-dintre-firme-vor-accepta-criptomonedele-pana-2020-studiu.html


→ Românii comandă tot mai multă mâncare online. Piaţa de food ordering online crește datorită generației Millennials

Milenialii au crescut piaţa de food ordering online, aplicaţia mobilă lansată de foodpanda.ro generând peste 65% din comenzile online de mâncare la nivel naţional, pentru intervalul de vârstă cel mai activ pe platformă, cuprins între 25 şi 35 de ani, reiese dintr-un studiu al platformei online de comenzi de mâncare din România.

Sursa – http://www.capital.ro/romanii-comanda-mai-multa-mancare-online-piata-de-food-ordering.html


→ NETOPIA Payments a relansat aplicatia mobilPay Wallet

NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plati electronice din tara noastra, anunta intr-un comunicat de presa lansarea versiunii 2.0 a aplicatiei mobilPay Wallet (care poate fi descarcata gratuit, pentru iOS si Android). „Versiunea noua se adreseaza consumatorului modern, informat si care doreste sa-si petreaca timpul altfel decat asteptand la cozi la banci, completand formulare online sau stand ore in sir la ghiseu. Ne dorim ca versiunea 2.0 sa ajunga la cat mai multi utilizatori, sa usureze procesul de plata si sa inlocuiasca portofelul clasic. Mai mult, clientii nostri pot beneficia de acum de reducerile cardurilor de loialitate, fiind suficient sa deschida aplicatia, sa acceseze zona Loialitate si sa prezinte cardul comerciantului in al carui magazin se afla”, explica Antonio Eram, CEO si Fondator NETOPIA.

Sursa – http://ecompedia.ro/netopia-payments-a-relansat-aplicatia-mobilpay-wallet.html


→ Wojciech Janiak, noul CEO al Noriel: Ambiţia mea este să folosim România ca un hub pentru ţările din regiune

Retailerul de jucării Noriel a înregistrat afaceri de 171 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 21% faţă de anul anterior, după ce s-a extins cu încă patru magazine. Planurile pentru anul aces­ta urmăresc deschiderea în continuare a unor maga­zine noi, investiţii în partea de online şi remodelarea unor magazi­ne existente, susţine Wojciech Janiak, noul CEO al Noriel.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/wojciech-janiak-noul-ceo-al-noriel-ambitia-mea-este-sa-folosim-romania-ca-un-hub-pentru-tarile-din-regiune-17246873


→ Schimbările strategiei OLX au fost de bun augur

OLX Online Services, operatorul platformelor de anunțuri olx.ro, a înregistrat anul trecut un profit net de 19,24 milioane de lei, de la 4,5 milioane lei în 2016, primul an când compania a raportat un rezultat pozitiv. În intervalul 2011 – 2015, pierderile companiei au depășit 86 milioane de lei. Anul trecut, OLX a consemnat afaceri de 78,4 milioane de lei, în urcare cu 72,6% față de 2016.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/schimbarile-strategiei-olx-au-fost-de-bun-augur-18149288


→ Hugo Boss revine pentru a treia oara pe piata romaneasca si are planuri mari

Brandul german de fashion Hugo Boss a deschis de curand un magazin stradal in Bucuresti sub brandul Boss, marcand astfel a treia incercare pe piata romaneasca. Pe langa retailul fizic, Hugo Boss se concentreaza si pe comertul online, odata cu relansarea celor doua site-uri, boss.com si hugo.com. „Crestem dramatic. Cred ca in primul trimestru din 2018 magazinul online a crescut cu 25%-30% fata de anul trecut”

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/231687/hugo-boss-revine-pentru-a-treia-oara-pe-piata-romaneasca-si-are-planuri-mari-romania-a-cincea-tara-din-europa-de-est.html


→ Pentru prima oara la Fashion ROute, statul si privatul dezbat starea industriei romanesti de fashion

Fashion Route, conferinta dedicata industriei textile si retailului de fashion, aduce in premiera reprezentanti ai Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat pentru a dezbate alaturi de designerii si antreprenorii creativi starea industriei romanesti de fashion. Paula Pirvanescu, secretar de stat in cadrul InvestRomania, se alatura mixului de speakeri Fashion Route 2018.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/231744/pentru-prima-oara-la-fashion-route-statul-si-privatul-dezbat-starea-industriei-romanesti-de-fashion.html


→ Transformarea unui business de tricouri intr-unul pentru vedete

Pe piata de personalizare de tricouri era mult zgomot acum cativa ani. Dar un studio de grafica a reusit sa schimbe lucrurile, prin colaborarile cu artisti. Tshirt Factory e un business care creste de la an la an si am discutat cu Mircea Nutu, CEO al companiei, la „Ziua Zero”.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Lifestyle/231728/transformarea-unui-business-de-tricouri-intr-unul-pentru-vedete.html


→ Network One Distribution, liderul pieţei de distribuţie IT&C, care vinde însă şi jucării, electrocasnice şi tigăi sub brand propriu, a făcut un profit net de 17,2 milioane de lei în 2017

Network One Distribution (NOD), companie deținută de Iulian Stanciu, liderul pieţei de distribuţie IT&C din România, a reuşit să îşi crească anul trecut businessul cu aproape 10%, iar profitul net cu peste 80%, conform datelor raportate de companie la Ministerul de Finanţe. Astfel, cifra de afaceri netă a NOD a depăşit anul trecut pragul de un miliard de lei, aceasta situându-se la 1,09 mld. lei (238 milioane euro), cu 9,6% mai mare comparativ cu 2016.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/network-one-distribution-liderul-pietei-de-distributie-it-c-care-vinde-insa-si-jucarii-electrocasnice-si-tigai-sub-brand-propriu-a-facut-un-profit-net-de-17-2-milioane-de-lei-in-2017-17242219


→ Cel.ro, afaceri de 255 mil. lei în 2017 cu un profit de numai 377.000 lei

Corsar Online, compania care administrează magazinul online cel.ro, al doilea jucător de pe piaţa electro-IT online din România, a obţinut anul trecut o cifră de afaceri netă de 255,2 milioane lei (55,8 milioane euro), mai mare cu 13,5% faţă de 2016, conform datelor înregistrate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul net a înregistrat însă un avans anual de aproape 300%, acesta ridicându-se astfel la 337.000 lei (aproape 74.000 euro) în 2017. Majoritatea veniturilor cel.ro provin din comercializarea de electronice – laptopuri, componente de calculator, telefoane mobile şi televizoare.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/cel-ro-afaceri-de-255-mil-lei-in-2017-cu-un-profit-de-numai-377-000-lei-17242226


→ Google a raportat Finanţelor afaceri de doar 4 mil. euro în România, cu un profit net de 0,2 mil. euro

Gigantul american Google, care alături de Facebook extrage peste jumătate din banii investiţi într-un an pe piaţa de publicitate online din România, a raportat la Ministerul Finanţelor Publice, prin compania Google Bucharest SRL, o cifră de afaceri de doar 18,85 mil. lei (4,1 mil. euro), respectiv o creştere de 11,6% faţă de anul anterior. Cifra, cea mai mare raportată de Google în România, reprezintă însă doar o parte infimă din businessul pe care îl face în mod real pe plan local gigantul american şi care este estimat la câteva zeci de milioane de euro.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/google-a-raportat-finantelor-afaceri-de-doar-4-mil-euro-in-romania-cu-un-profit-net-de-0-2-mil-euro-17243752


→ ING lansează un produs de creditare instant pentru IMM-uri

Produsul se adresează companiilor cu afaceri cuprinse între 100.000 lei şi 9.000.000 lei şi care sunt înregistrate ca SRL-uri în România.  ING România anunţă lansarea liniei de credit ING SRLeu, disponibil instant companiilor care au o cifră de afaceri cuprinsă între 100.000 lei şi 9.000.000 lei şi care sunt înregistrate ca SRL-uri în România, fie că sunt sau nu clienţi ING.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/ing-lanseaza-un-produs-de-creditare-instant-pentru-imm-uri-17245051


→ Reteaua sociala romaneasca Kuende trece pe blockchain: cum vrea sa ii faca pe tineri sa interactioneze mai mult in viata reala

Kuende, reteaua sociala romaneasca, planuieste sa ajunga la milioane de utilizatori prin intermediul integrarii unui sistem de votare a activitatilor si recompensare a participantilor dezvoltat cu ajutorul tehnologiei blockchain. Despre planurile concrete ale platformei am discutat cu Pavel Antohe, CEO si fondator al Kuende.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/231745/reteaua-sociala-kuende-trece-pe-blockchain-cum-vrea-sa-ii-faca-pe-tineri-sa-interactioneze-mai-mult-in-viata-r.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu InBagaj.ro

Inbagaj.ro a inceput sa fie populat si sa aiba primele comenzi in noiembrie 2016, iar de atunci „magazinul pasionatilor de calatorii” (cum se autodefineste site-ul) vinde bagaje, accesorii diverse (perne, dopuri de urechi, huse pasaport, etc.), electronice, cosmetice, produse pentru vacanta petrecuta la mare si nu numai. Roxana Orban, fondator inbagaj.ro, ne-a povestit ca a pornit pe drumul online-ului fara sa se gandesca prea mult la toate hopurile pe care le va intampina si ca de la investitia initiala a reinvestit fiecare leu castigat. Acum livreaza din stocul propriu peste 60% dintre produsele disponibile in magazin. Despre ce planuri de viitor are shop-ul, aflati mai multe in cele ce urmeaza.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-inbagaj-ro.html

 

1 Trackback / Pingback

  1. Summit-ul GPeC în cifre, eMAG raportează afaceri mai mari decât cele ale Altex, Foodpanda a generat 65% din comenzile online de mâncare ale Millennialilor la nivel național, interviu despre planurile Noriel, NETOPIA a relansat mobilPay Wallet, Hugo B

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.