Abercrombie & Fitch crește datorită online-ului, Amazon Go se extinde în Chicago, Alphabet ar putea fi amendată din nou de UE, belgienii au cheltuit 2,73 miliarde EUR online în primul trimestru

 

Didi atinge 30 de milioane de curse pe zi.

În ultima perioadă, Didi Chuxing a crescut numărul curselor efectuate zilnic cu 5 milioane. 23 de milioane de curse zilnice sunt efectuate cu mașini private, 3,2 milioane cu taxi-uri și 2,9 milioane prin autostop.  De asemenea, compania de ride-hailing are în prezent 550 de milioane de utilizatori înregistrați, în creștere cu 100 de milioane față de luna mai. (sursă)

 

Amazon Go se extinde în Chicago.

Amazon a închiriat spațiu pentru mai multe magazine Go în Willis Tower și în clădirea de birouri de lângă Ogilvie Transportation Center din Chicago. Amazon Go este un lanț de magazine fără personal uman, utilizatorii putând să folosească smartphone-ul să scaneze produsele cumpărate. Clienții sunt taxați pentru cumpărăturile făcute la ieșirea din magazin. (sursă)

 

101 commerce, companie americană privată multi-brand de e-commerce, obține finanțare.

101 commerce va folosi fondurile obținute pentru a investi în construcția unor branduri proprii care vor utiliza platforma Fulfillment by Amazon (FBA) ca principală platformă logistică și Amazon.com drept canal principal de distribuție. În 2017, numărul business-urilor de peste 100.000 USD în vânzări care folosesc FBA s-a dublat față de 2015, de la 70,000 la 140.000. (sursă)

 

Abercrombie & Fitch raportează o creștere datorată online-ului.

Compania a raportat vânzări de 730 de milioane USD în trimestrul 1. CEO-ul Abercrombie & Fitch a declarat că online-ul este un motor important de creștere. Două treimi din traficul digital al companiei a venit de pe mobile, 17% din aplicația mobilă. De asemenea, compania a făcut progrese privind loializarea clienților, având în prezent peste 17 milioane de conturi de client active. (sursă)

 

Foxconn înregistrează o creștere semnificativă în urma IPO-ului de pe bursa din Shanghai.

Foxconn Industrial Internet, divizia smart factory a producătorului taiwanez de electronice Foxconn, a înregistrat o creștere de 44% a prețului acțiunilor sale în urma debutului pe bursa din Shanghai. Prețul acțiunilor Foxconn a crescut la peste 3 USD per unitate. Foxconn a obținut 4,1 miliarde USD de pe piața chineză, devenid cea mai valoroască companie de pe bursele din Shanghai și Shenzhen. (sursă)

 

Alphabet înregistrează o scădere a prețului acțiunilor sale în urma unei posibile amenzi din partea UE.

În urma unor rapoarte conform cărora UE va amenda din nou Alphabet, acțiunile companiei au scăzut. Conform rapoartelor, UE pregătește o amendă de 11 miliarde USD pentru Google, cuantum maxim aplicabil, din cauza utilizării abuzive a poziției dominante a companiei pe piața sistemelor de operare mobile. Decizia UE ar putea fi publicată în următoarele săptămâni. (sursă)

 

Bitcoin a scăzut peste weekend în urma unui atac cibernetic.

Prețul Bitcoin a scăzut cu 10%, ajungând sub 6700 USD per unitate. Anul acesta, moneda virtuală a scăzut cu mai mult de jumătate, de la maximul istoric de aprox. 20.000 USD per unitate din decembrie 2017. În ultimele 24 de ore au scăzut și prețurile altor criptomonede, cu peste 11% în medie. Scăderea se datorează unui aparent furt de criptomonede petrecut pe exchange-ul Coinrail. (sursă)

 

Tencent semnează un acord de colaborare cu gigantul retail chinez Liqun.

În urma acestui acord, Tencent va crea platforme e-commerce pentru Liqun Commercial Group, lanț cu o prezență masivă în provincia Shandong din estul Chinei. Este vorba de un proiect O2O (offline-to-online) axat pe smart retail. Tencent Cloud va dezvolta și o aplicație mobile și o mini-aplicație WeChat pentru Liqun și va oferi training tehnic și de management și servicii post-vânzare. (sursă)

 

Belgienii au cheltuit 2,73 de miliarde EUR online în primul trimestru.

În primele 3 luni ale anului 2018, 7,4 milioane de belgieni au efectuat 23 de milioane de comenzi online, cheltuind 2,73 de miliarde EUR, ceea ce reprezintă o creștere de 12% față de perioada similară a anului trecut. Datele au fost publicate de asociația e-commerce belgiană, BeCommerce. Cercetarea arată că numărul de cumpărători online a crescut cu 3% iar numărul de comenzi cu 7%. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.