Amazon vinde produse beauty în Brazilia, Grab și Didi dezvoltă mașini autonome, Emirates și Cainiao construiesc un hub logistic în Dubai, Microsoft va crea o nouă tehnologie de checkout automatizat

 

Microsoft dezvoltă o tehnologie de checkout automatizat pentru retail.

Prin această tehnologie, Microsoft urmărește să elimine casierii și cozile din magazine și să concureze cu Amazon Go. Sistemele Microsoft vor monitoriza ce adaugă clienții în coș. Compania a prezentat în cadru restrâns tehnologia sa și se află în discuții cu WalMart în privința unei eventuale colaborări. Mai multe companii au testat programe de monitorizare a cumpărăturilor in-store. (sursă)

 

Etsy înregistrează o creștere semnificativă.

Etsy a crescut cu 35% în ultima perioadă. Creșterea se datorează măririi comisionului companiei de la 3,5% la 5%. Comisionul perceput de retailer era până acum printre cele mai mici din domeniul e-commerce.  În mai, Esty a anunțat că își va închide marketplace-ul, în special din cauza resurselor necesare pentru a îl susține. (sursă)

 

Amazon India extinde programul de împrumuturi pentru comercianți.

Amazon India a lansat Seller Lending Network, prin care comercianții care activează pe platforma sa pot obține împrumuturi de la companii terțe. Pentru început, programul va fi disponibil pe bază de invitație. În 2017, Amazon a semnat un parteneriat cu Bank of Baroda prin care oferă microîmprumuturi nesecurizate comercianților, lansând ulterior și portalul Seller Central, de unde comercianții pot contracta împrumuturi pe care le pot plăti din vânzările de pe platformă. (sursă)

 

Amazon va vinde produse beauty în Brazilia.

Amazon a încheiat o colaborare cu firmele braziliene de cosmetice Grupo Boticario și Natura Cosmeticos. În urma acordului, Amazon va vinde produsele acestor companii prin platforma logistică dezvoltată în Brazilia. Astfel, Amazon începe cursa pentru obținerea unei cote cât mai mari din piața braziliană de beauty, evaluată la 30 de miliarde USD pe an. (sursă)

 

Marktplaats, liderul pieței olandeze de anunțuri online, introduce un sistem de combatere a fraudelor.

Marktplaats, platformă deținută de EBay, a introdus un sistem prin care fiecare cumpărător și comerciant vor fi evaluați separat. Până la această mișcare, utilizatorii platformei se puteau baza doar pe cifre vagi, precum vechimea contului comerciantului. Acum, atât cumpărătorul cât și vânzătorul pot evalua o tranzacție și pot oferi un scor părții celeilalte. (sursă)

 

Banca poloneză Alior Bank se extinde la nivel pan-european.

Alior a semnat acorduri de colaborare cu banca berlineză SolarisBank, cu Raisin și Mastercard. Banca digitală va deveni disponibilă în trimestrul 4. Alior va oferi conturi în multiple monede prin care toți cetățenii UE vor putea face economii și transferuri de bani. Pentru început, serviciile vor fi oferite în Germania. Solaris va lucra în zona de compliance, Raisin va oferi multiple soluții de economisire și investiții iar Mastercard va oferi plusvaloare prin programul său Benefit Optimization. (sursă)

 

ING și AXA vor construi o platformă digitală de asigurări.

ING și-a vândut divizia de asigurări în 2008, ca parte a unei înțelegeri tip bailout cu guvernul olandez. AXA va oferi expertiză pe zona de asigurări, în special în zonele de asigurări de proprietate, de accidente, de sănătate și reasigurare. Platforma insurtech dezvoltată de cele două companii va fi disponibilă clienților din 6 piețe: Germania, Australia, Italia, Franța, Cehia și Austria. (sursă)

 

Amazon oferă coaching comercianților de pe platforma sa.

Amazon a trimis comercianților săi invitații la un program de coaching prin platforma Connect Amazon. Programul de coaching costă 75 USD pe oră iar sesiunile se desfășoară prin video-conferință. Amazon a introdus recent un program de coaching, Amazon Marketplace Starter, pentru comercianții cu volume mari la prețul de 700 USD pe lună timp de 3 luni. Programul Marketplace Growth costă între 2500 și 5000 USD pe lună timp de 12 luni. (sursă)

 

Grab și Didi ar putea colabora pentru a dezvolta mașini autonome.

Grab se află în discuții cu gigantul ride-hailing chinez Didi Chuxing în vederea unui parteneriat în zona de mașini autonome. Singapore ar putea deveni prima piață pe care cele două companii vor lansa un serviciu de taxiuri automatizate. Grab urmărește să combine sistemele de condus autonom cu inputul șoferilor umani pentru gestionarea curselor efectuate în vreme neprielnică. (sursă)

 

Cainiao și Emirates vor dezvolta un hub cargo în Dubai.

Cainiao, divizia logistică a Alibaba și compania aeriană de transport cargo a Emirates Airlines, SkyCargo, vor construi eHub în Dubai, centru logistic care va conecta Europa, Africa și Asia. EHub va accelera distribuția coletelor cross-border în Orientul Mijlociu. Prin acest parteneriat se urmărește accelerarea procedurilor vamale și optimizarea serviciilor de depozitare și de livrare last-mile. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.