Amazon lansează Alexa pentru hoteluri, JD a avut vânzări de 25 de miliarde USD în promoția 618, Deutsche Bank și Allianz creează o platformă de finanțare auto, Wish și PostNord semnează un acord de colaborare

 

Amazon lansează Alexa pentru hoteluri.

Amazon a anunțat programul Alexa for Hospitality, program prin care va introduce tehnologia Alexa în lanțuri hoteliere și spații închiriate pentru vacanțe. Sistemul poate fi personalizat pentru a include informații despre oaspeți, precum și posibilitatea pentru aceștia de a cere diverse servicii. Partenerul Amazon în lansarea acestui program este Marriott, care a testat și sistemul Siri. Sistemul va funcționa pentru device-urile Amazon Echo Dot, Echo și Echo Plus. (sursă)

 

Mercari înregistrează o creștere semnificativă la debutul pe bursa din Tokyo.

Inițial, compania a fixat prețul acțiunilor sale la 27,34 USD per unitate, ceea ce a oferit o evaluare de 1,2 miliarde USD. Conform acestor cifre, IPO-ul Mercari este cel mai mare de pe bursele japoneze în 2018. Mercari operează o aplicație de comercializare de articole la mâna a doua. Creșterea companiei survine în contextul unei scăderi generale a pieței japoneze și ipotezelor privind un război economic între SUA și China. (sursă)

 

Amazon instalează compartimente speciale pentru livrarea comenzilor în complexe de apartamente.

Programul Hub by Amazon,  care există de aprox. un an, a fost lansat oficial. Prin acest program, retailerul introduce compartimente speciale pentru livrarea comenzilor în complexe de apartamente. Compartimentele respective oferă acces prin intermediul unei tastaturi. Prin livrarea comenzilor în această manieră, clienții nu mai sunt nevoiți să își schimbe programul zilnic în așteptarea livrării. (sursă)

 

JD înregistrează vânzări de 25 de miliarde USD în cadrul promoției sale 618.

618 este un eveniment de shopping cu promoții e-commerce similar cu Black Friday. JD a declarat că a avut vânzări brute de 25 de miliarde USD în cadrul acestei promoții. Volumul de comenzi a crescut cu 37% față de promoția din urmă cu un an. 90% din comenzile de produsele proprii JD au fost livrate în aceeași zi sau în 24h. În această perioadă, JD a operat 27 de proiecte de coordonare a spațiilor de depozitare, prin care a mărit capacitatea de gestionare a livrărilor cu 1415%. (sursă)

 

Tmall introduce o opțiune „try before you buy” pentru clienții fashion de pe platformă.

Reprezentanții marketplace-ului B2C au declarat că vor să facă e-commerce-ul și mai convenabil pentru clientul final, urmând ca astfel să fie eliminate treptat problemele legate de retururi. Noul serviciu Tmall va permite membrilor Alibaba Super Members cu un scor de credit Sesame de peste 550 să comande haine fără a le plăti și să le probeze și poarte timp de 7 zile. Clienții le pot returna gratuit, iar dacă aceștia păstrează hainele, banii pe comandă se vor reține din contul Alipay. (sursă)

 

Deutsche Bank și Allianz creează o platformă de finanțare auto.

Deutsche Bank, Allianz și platforma de comercializare de mașini second hand Auto1 au demarat o colaborare prin care vor oferi finanțare și asigurări pentru dealerii auto. Auto1 urmărește să pătrundă pe piața fintech, unde a creat deja, împreună cu cele două entități financiare, compania Auto1 Fintech, prin care dealerii auto pot primi finanțare. (sursă)

 

O entitate AI dezvoltată de IBM a câștigat o dezbatere cu un om.

Conform feedback-ului spectatorilor prezenți la dezbatere, IBM Project Debater a câștigat disputa împotriva campionului israelian de debate din 2016. De aici reiese că AI se dezvoltă extrem de rapid. IBM a creat și computerul AI Deep Blue, care l-a învins la șah pe campionul Garry Kasparov, precum și sistemul Watson, care a învins concurenții umani la jocul Jeopardy. (sursă)

 

Alibaba deschide un sediu în Kuala Lumpur.

Prin această mișcare, Alibaba își arată interesul față de piața din Malaezia. Retailerul va ajuta comercianții locali să identifice oportunități comerciale cross-border. Alibaba va oferi asistență IMM-urilor malaeziene în ce privește exporturile, va implementa programe de training și servicii de cloud computing pentru a stimula inovația tehnologică de pe piață. (sursă)

 

PostNord, serviciul poștal suedez și Wish au semnat un acord de colaborare.

În urma acestui acord, clienții care cumpără prin Wish nu vor mai plăti TVA sau comisioane la ajungerea coletelor în Suedia. Consumatorii vor plăti TVA direct la punctul de achiziție. Drept rezultat, comenzile vor fi livrate mai rapid. PostNord a anunțat că întregul proces va fi gestionat în colaborare cu Swish. (sursă)

 

Chiquelle utilizează AR în fashion.

Chiquelle a introdus o nouă aplicație de realitate augmentată pentru clienții săi din Europa. Această aplicație a fost dezvoltată împreună cu compania tech Figuratic și va oferi o experiență virtuală de shopping bazată pe AR și tehnologie 3D. CEO-ul Chiquelle a declarat că aplicația va fi lansată oficial în septembrie, până atunci multe articole fiind disponibile pentru vizualizare în AR. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.