FashionUP sărbătorește 9 ani în România, eMAG investește 120 de milioane USD și introduce noi servicii în 2018, Elefant.ro înregistrează o creștere mai lentă pe 2017, o agenție de marketing din România produce un raft inteligent, Hornbach a făcut afaceri de 700 mil. USD în 2017

 

→ FashionUP – 9 ani în România

FashionUP, unul dintre cei mai importanți retaileri online de fashion din România, aniversează 9 ani pe piața locală și depășește pragul de 750.000 de comenzi și 1.500.000 de produse vândute. În prezent, FashionUp listează peste 80.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home & deco. Compania acționează pe 4 piețe internaționale – România, Bulgaria, Ungaria și Italia.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/06/18/fashionup-9-ani-in-romania/


→ Iulian Stanciu, CEO eMag: “nu ma intereseaza sa vand – am trecut pe profit in Romania”

eMAG, cel mai mare retailer online din România, cu operaţiuni şi în Polonia, Bulgaria şi Ungaria, care a avut afaceri de 4,06 mld. lei în 2017, nu este de vânzare a declarat Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al companiei, răspunzând unei întrebări dacă retailerul a primit oferte de preluare sau a discutat o asemenea posibilitate cu gigantul american Amazon. „Nu mă interesează să vând“, a declarat Stanciu. „Nu am avut niciun mesaj de la Amazon şi nici nu mă interesează să vând către ei“, a adăugat el.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/iulian-stanciu-ceo-emag-nu-ma-intereseaza-sa-vand-am-trecut-pe-profit-in-romania/


→ Retailerul online Elefant.ro a crescut mai încet în 2017: plus 16%, la 131 mil. lei. Pierderile au ajuns la 21 milioane de lei

Elefant Online SA, compania care administrează operaţiunile elefant.ro, unul dintre cele mai mari magazine online locale, a redus anul trecut viteza de expansiune a businessului la 15,6% de la un plus de 46% în 2016, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Compania a raportat la Finanţe afaceri de 130,9 mil. lei (28,7 mil. euro), sub estimările de 45 mil. euro, ca parte a unui plan ca retailerul să ajungă la un rulaj de 100 mil. euro în 2019.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-elefant-ro-a-crescut-mai-incet-in-2017-plus-16-la-131-mil-lei-pierderile-au-ajuns-la-21-milioane-de-lei-17258998


→ De’Longhi îşi începe activitatea comercială în România

Grupul De’Longhi, proprietarul mărcilor Kenwood, Braun și De’Longhi, a anunţat deschiderea unui birou comercial în România, prin care va asigura vânzarea produselor sale direct în marile reţele de retail locale. Produsele grupului sunt prezente în magazinele din România de peste 25 de ani, dar activitatea de distribuţie se realiza prin parteneri. „Suntem deja prezenţi cu toate cele trei mărci pe rafturile unora dintre partenerii noştri, atât în magazinele fizice, cât şi în cele online şi urmează să aprovizionăm şi alţi retaileri cu care am semnat recent”, conchide Peter Ferluga, director comercial De’Longhi România.

Sursa – http://www.capital.ro/delonghi-isi-incepe-activitatea-comerciala-in-romania.html


→ Germanii de la Hornbach s-au dus spre 700 mil. lei cifră de afaceri în 2017. Numărul de angajaţi a fost cu 70 mai mic în 2017 faţă de 2016

Retailerul german de materiale de construcţii şi grădinărit Horn­bach şi-a majorat afacerile din România cu 10% în 2017 faţă de anul anterior, rezultatul ajungând ast­fel la 697 mil. lei. Profitul a cres­cut cu peste 25%, până la aproape 17 mil. lei, însă numărul de angajaţi a scă­zut cu peste 70, potrivit datelor pu­bli­cate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Hornbach are în România 6 magazine, în Bucureşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu, potrivit informaţiilor de pe site-ul retailerului. La începutul acestui an, Hornbach a lansat şi magazinul online, de unde pot fi comandate produse, care ulterior sunt fie livrate la domiciliu, fie rezervate, putând fi ridicate din magazin.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/germanii-de-la-hornbach-s-au-dus-spre-700-mil-lei-cifra-de-afaceri-in-2017-numarul-de-angajati-a-fost-cu-70-mai-mic-in-2017-fata-de-2016-17258922


→ eMag anunta servicii noi: eMag ads, eMag Academy, livrare rapida pe litoral si incarcare cartele prepaid

Retailerul online anunta ca are peste 10.000 de selleri în eMAG Marketplace. Cu un ritm de 800 de selleri noi integrați lunar, eMAG Marketplace a crescut cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reunește peste 10.000 de selleri în România. 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace. Pentru a-i ajuta pe selleri să aibă rezultate mai bune, până la finalul anului vor fi lansate două servicii noi: eMAG Ads (va putea fi cumpărată publicitate pe platforma eMAG) și eMAG Academy (webinarii, traininguri și conferințe care îi vor ajuta pe selleri să își îmbunătățească strategia și performanța).

Sursa – http://www.nocash.info.ro/emag-anunta-servicii-noi-emag-ads-emag-academy-livrare-rapida-pe-litoral-si-incarcare-cartele-prepaid/


→ Revolut a atins 2 milioane de utilizatori in 2 ani

Robert Braileanu, Content Manager Revolut, start-up FinTech londonez lansat in 2015, care ofera o alternativa digitala de banking, permitand utilizatorilor sa aiba carduri de debit virtuale si transferuri de bani fara taxe, a anuntat pe contul sau de LinkedIn ca reteaua a atins 2 milioane de utilizatori la nivel mondial. In tara noastra, exista peste 30.000 de utilizatori (in orase ca Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta si Craiova), care au facut 450.000 de tranzactii, in valoare de 15 milioane $. In Romania, compania vrea sa incheie un parteneriat cu o banca locala din top 5, pentru a putea oferi clientilor conturi IBAN in lei.

Sursa – http://ecompedia.ro/revolut-a-atins-2-milioane-de-utilizatori-in-2-ani.html


→ Experți străini către antreprenorii români care vor să vândă pe Amazon: Nu vă trebuie un „glonț de argint”

„Secretul numărul 1 este că nu trebuie să primiți ecusonul de cel mai bun vânzător, să vindeți mai mult decât cel mai bun vânzător pentru a avea succes, iar al doilea secret este că puteți să vindeți chiar mai mult în timp ce cheltuiți mai puțin. Pentru asta, brandul vostru ar trebui să fie peste tot”, spune Ori Firouz, antreprenor cu branduri pe Amazon care generează milioane de dolari.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/experti-straini-catre-antreprenorii-romani-vor-vanda-amazon-puneti-singularul-pluralul-titlu-gasiti-10-superfani-personali-apelati-bloggeri-celebritati-youtube-glont-argint-18174308


→ Raftul inteligent produs în România. Viitorul magazinelor tradiționale

Pentru a ține pasul cu platformele de shopping online, magazinele tradiționale încep să adopte din ce în ce mai multă tehnologie, de la coșuri de cumpărături care merg după clienți, la oglinzi și rafturi interactive. O agenție de marketing românească dezvoltă astfel de tehnologii chiar în București. Echipa Syscom Digital a creat un raft interactiv (Digital Interactive Shelf), care știe ce produs ai ales și odata ce pui mâna pe el, acesta afișează diferite detalii precum întreaga gamă din care produsul face parte sau ce conține.

Sursa – https://www.startupcafe.ro/marketing/raftul-inteligent-produs-romania.htm


→ Omer Tetik, CEO Banca Transilvania: “fintech-urile vor prelua serviciile de plati care nu mai sunt profitabile pentru banci”

In opinia bancherului, competitia care vine din partea companiilor fintech este benefica pentru ca invata mult de la acestea cum sa faca procesele bancare mai eficiente: “ne face viata mult mai interesanta, altfel banking-ul ar deveni plictisitor”. Tetik are convingerea ca “fintech-urile vor prelua afacerea serviciilor de plată, care nu mai sunt profitabile pentru bănci.” In acest context, Banca Transilvania vrea sa devina “best early adopter”. “Ne uitam mereu in jur sa vedem ce fac ceilalti si incercam sa ne adaptam. Suntem in sectorul de servicii si tehnologia ne ajuta.”, mai precizeaza oficialul BT.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/omer-tetik-ceo-banca-transilvania-fintech-urile-vor-prelua-serviciile-de-plati-care-nu-mai-sunt-profitabile-pentru-banci/


→ eMag deruleaza investitii de 120 mil. euro in 2018 – retailerul online a ajuns la peste 7,5 mil. de clienti in patru tari

eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajați (2 mil. euro), logistică (10 mil. euro), tehnologie (27 mil. euro) și dezvoltare internațională (24 mil. euro). În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic. Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28% față de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienți pe care eMAG îi servește în cele patru țări a crescut la 7,57 de milioane.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/emag-deruleaza-investitii-de-120-mil-euro-in-2018-retailerul-online-a-ajuns-la-peste-75-mil-de-clienti-in-patru-tari/


→ Cristian Onețiu și alți investitori au lansat o platformă online care va ajuta micii antreprenori să-și crească afacerile

Cristian Onețiu și alți investitori au lansat Republica IMM, platformă online care va pune la dispoziția antreprenorilor, contra cost, servicii suport pentru creșterea afacerilor, cum ar fi instrumente de planificare, demarare, administrare, dezvoltare și finanțare. Până la finele lui 2019, investitorii și-au propus ca platforma să ajungă la cel puțin 1.000 de utilizatori.
Sursa – https://www.profit.ro/stiri/economie/cristian-onetiu-si-alti-investitori-au-lansat-o-platforma-online-care-va-ajuta-micii-antreprenori-sa-si-creasca-afacerile-vreau-sa-mutam-bucurestiul-in-telefonul-unui-om-simplu-care-are-5-angajati-18179305


→ Piaţa de modă din România merge contra curentului. H & M şi Zara „duduie“ local, pe când internaţional apar turbulenţe

Retailerii internaţionali de modă cresc în România, în timp ce la nivel internaţional se simt turbulenţe. Astfel, cei mai mari cinci jucători din piaţa locală de îmbrăcăminte, respectiv giganţii străini Inditex (proprietarul Zara), H & M, Pepco, C & A şi Peek & Cloppenburg, şi-au majorat anul trecut afacerile cu rate de creştere ce variază între 8,8% şi 96,7%. Profitul net s-a situat şi el pe un trend ascendent, România fiind o „vacă de muls“ pentru aceste businessuri care întâmpină probleme la nivel internaţional. Ascensiunea rapidă a online-ului, stocurile uriaşe şi campaniile numeroase de reduceri care erodează vânzările sunt câteva dintre problemele întâmpinate pe plan internaţional de retaileri precum H & M şi Inditex. Pe piaţa locală însă acestea nu se resimt, România mergând contra curentului.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/piata-de-moda-din-romania-merge-contra-curentului-h-m-si-zara-duduie-local-pe-cand-international-apar-turbulente-17270741


→ Un retailer online slovac de aparate electronice a intrat pe piața locală

Retailerul online de aparate electronice Turbado, cu sediul în Bratislava, lansat în 2012, a intrat în România cu o sucursală deschisă la Cluj-Napoca. Compania își definește modelul de business prin garantarea de la producător a oricărui produs cumpărat de pe platforma sa, livrarea gratuită, schimb de produse între cumpărători. Retailerul mai are operațiuni în Spania, Franța, Marea Britanie, Cehia, Ungaria și Polonia.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/un-retailer-online-slovac-de-aparate-electronice-a-intrat-pe-piata-locala-18171665


→ iCEEfest 2018: Publicitatea online devine tot mai personalizată

„Oamenilor nu le plac reclamele, aşa că le-am transformat în recompense. De exemplu dacă ai o aplicaţie care monitorizează cât ai alergat, şi îţi atingi obiectivul propus, în acel moment primeşti o «recompensă» de la Gatorade sau Starbucks. Ideea este cum să folosim brandurile în momentul potrivit“, a declarat Brian Wong, fondator al KIIP. KIIP este o platformă pentru publicitatea pe mobil care colaborează  cu 10.000 de aplicaţii şi 200 de milioane de consumatori din toată lumea. Printre clienţii KIIP se numără branduri precum Coca-Cola, McDonald’s sau Banca Americii.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-iceefest-2018-publicitatea-online-devine-tot-personalizata-clipuri-video-trimise-catre-categorii-public-tinta-recompense-cadrul-aplicatiilor-mobile-recomandari-bazate-preferintele-17259011


→ Antreprenor în retailul online: ”Este o concurență foarte mare. Trebuie să te înarmezi cu multă răbdare”

”În momentul de faţă, să dezvolţi un magazin online nu este foarte dificil pentru că online-ul a început să se dezvolte, la nivel local, încă de acum mulţi ani, iar serviciile pe acest segment au devenit destul de stabile şi de mature. Este, însă, destul de dificil să operezi un magazin online, să îl promovezi şi să vinzi exclusiv prin acest canal deoarece este o concurenţă foarte mare, atât din partea retailerilor mari din online, cât şi din partea site-urilor mici, din ţară şi din străinătate”, spune Roxana Andraş, fondatoare brandului de modă OuiMehNon.

Sursa – http://www.capital.ro/antreprenor-in-retailul-online-este-o-concurenta-foarte-mare.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu FarmBee.ro

Aparut in peisajul e-commerce autohton in aprilie 2017, farmbee.ro vinde produse pentru cultivarea plantelor (seminte, ingrasaminte, pamant), accesorii pentru irigare, utilaje pentru gradina, produse pentru animale de companie, carti tematice si substante antidaunatori. Corina Ghica, Online Marketing Manager farmbee.ro, a povestit de unde provine numele site-ului de gradinarit, ca echipa lucreaza la versiunea mobile (peste 60% dintre comenzile plasate pe site vin de pe smartphone) si cat de grea a fost alegerea si apoi migrarea catre o noua platforma e-commerce, dupa infiintare.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-farmbee-ro.html


→ Studiu: Pregătirea mașinii pentru concediul de vară costă, în medie, 700 de lei

Un român parcurge, în medie, 5.000 km cu mașina personală, pe durata lunilor de vară, reprezentând circa 40% din distanța totală parcursă într-un an. În medie, pregătirea mașinii pentru vară necesită un buget de 700 de lei. Specialiştii AutoEco.ro recomandă o verificare amănunţită a autovehiculului înainte de a pleca în vacanţa de vară, pentru a remedia posibile defecţiuni şi a preîntâmpina eventuale probleme generate de un drum lung.

Sursa – http://www.capital.ro/studiu-pregatirea-masinii-pentru-concediul-de-vara-costa-in-med.html


→ TransferGo a atras o finanțare de 8,6 milioane de euro pentru a susține extinderea operațiunilor la nivel internațional

Banii au fost atrași de la fondurile de investiții Vostok Emerging Finance (înregistrată în Bermude), Practica Capital (cu sediul în Lituania) și Revo Capital (cu sediul în Turcia, Istanbul). Odată cu această tranzacție, capitalul total atras în timp de TransferGo ajunge la 17,8 milioane de euro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/transfergo-a-atras-o-finantare-de-8-6-milioane-de-euro-pentru-a-sustine-extinderea-operatiunilor-la-nivel-international-18181391


→ Austriecii de la VIG investesc un milion de euro în proiecte de digitalizare

Grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG) care controlează aproximativ un sfert din piaţa locală de asigurări prin intermediul a trei companii – Asirom, Omniasig şi BCR Asigurări de Viaţă, a lansat recent un concurs de proiecte de digitalizare pentru companiile care fac parte din Grup, selectând într-o primă fază cinci propuneri care vor beneficia de o finanţare totală de circa un milion de euro.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/austriecii-de-la-vig-investesc-un-milion-de-euro-in-proiecte-de-digitalizare-17278100

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.