Uber se relansează în Finlanda, Bpost obține 650 mil EUR finanțare, Renault lansează un serviciu de car sharing în Paris, Unilever se aliază cu JD Logistics

 

Renault anunță lansarea unui serviciu de car-sharing și ride-hailing în Paris.

Recent, serviciul de car sharing cu mașini electrice Autolib al Bollore a fost întrerupt de autoritățile locale. Renault și Peugeot luptă să înlocuiască spațiul rămas liber. Renault oferă deja serviciul de car sharing Mobility în Franța și operează 500 de vehicule electrice în Madrid. Producătorul auto a declarat că va avea 2000 de vehicule disponibile pentru serviciile de transport privat în Paris. (sursă)

 

Reliance Industries va crea o platformă comercială care va combina online-ul și retailul tradițional în India.

Prin această mișcare, Reliance va concura cu Amazon și Walmart pe piața indiană. Preștedintele Reliance a declarat că cea mai bună oportunitate de creștere este reprezentată de comerțul hibrid online-offline. Compania va introduce și un serviciu de internet broadband începând cu 15 august. Platforma va utiliza AR și VR pentru a crea experiențe imersive de shopping. (sursă)

 

Parlamentul European respinge un nou proiect de lege legat de drepturile de autor.

Proiectul de lege ar fi urmat să oblige marile companii tech să plătească pentru conținutul distribuite de acestea și să le responsabilizeze privind aplicarea legilor drepturilor de autor pentru acel conținut. Obiectivul din spatele proiectului de lege: creatorii de conținut să fie plătiți în mod corect. De asemenea, UE dorește să limiteze puterea de gatekeeper de conținut a Facebook și Google. (sursă)

 

Uber se va relansa în Finlanda.

Reprezentanții companiei declară că vor redemara serviciul de ride-hailing după o pauză de un an, în urma unei reforme a legii privind transporturile din Finlanda. Șoferii Uber vor fi obligați să dețină o licență de taxi. Reforma a intrat în vigoare pe 1 iulie, înlăturând limita de licențe de taxi pe care guvernul le poate emite într-un an, precum și restricțiile asupra tarifelor. (sursă)

 

JD Logistics și Unilever devin parteneri.

Cele două companii devin parteneri strategici în cadrul unui acord care va pune la dispoziția Unilever depozitele și rețeaua logistică din China a JD. Prin această mișcare, Unilever își va putea crește cota de piață în zonele rurale sau îndepărtate din China. Compania și-a creat o piață stabilă în orașele chineze de primă mărime, dar a avut dificultăți în a-și crea o prezență solidă în China rurală. (sursă)

 

SouKare, start-up de lifestyle și healthcare din Dubai primește finanțare pentru investiții e-commerce.

SouKare a obținut 400.000 USD pentru extindere. Platforma e-commerce utilizează AI pentru a crea oferte rapide pentru clienții săi. SouKare oferă o gamă completă de lentile de contact și branduri de fitness pentru clienții din Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită. Timpul de livrare în Dubai pentru articolele din stoc este de 90 de minute. (sursă)

 

Anchanto, provider de servicii e-commerce, obține 4 milioane USD finanțare.

Fondurile au fost obținute de la Telkom Indonesia și vor fi folosite pentru a extinde prezența companiei pe piețele din Asia de Sud Est. Compania a fost fondată în 2011 și oferă clienților produse SaaS care permit comercianților să gestionze și să își sincronizeze stocurile și comenzile în cadrul mai multor magazine online. Comercianții își pot lista astfel produsele pe diverse marketplace-uri. (sursă)

 

Alphabet va folosi baloane pentru a oferi acces la internet de mare viteză în Kenya.

Prin această mișcare, Ministerul Comunicațiilor din Kenya și Alphabet urmăresc obținerea  unei mai bune conectivități în zonele rurale din această țară. Proiectul desfășurat în colaborare cu compania părinte a Google se numește Project Loon. Un proiect similar a fost dezvoltat anul trecut pentru a oferi conectivitate la internet după un uragan în Puerto Rico. (sursă)

 

Compania poștală belgiană Bpost obține 650 de milioane EUR finanțare.

Cu aceste fonduri, Bpost își va refinanța achiziția de anul trecut a Radial Holdings. Prin această mișcare, Bpost va continua acțiunile care au ca obiectiv adaptarea sa la e-commerce. Astfel, Bpost va deveni o companie de servicii complete de logistică pentru e-commerce la nivel internațional. 45% din veniturile companiei vin din afara Belgiei. 60% din veniturile sale sunt generate de activități de livrare de colete și logistică. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.