Vegis.ro investește 600.000 euro într-un nou depozit pentru produse naturiste, Fan Courier deschide un birou la Budapesta, eMAG dezvoltă cel mai mare proiect de spații logistice din 2018, băncile românești mizează pe fintech

 

→ Vegis.ro investește 600.000 euro într-un nou depozit pentru produse naturiste

Magazinul online Vegis.ro a început lucrările pentru construirea unui nou depozit pentru produse naturiste, bio, vegane și suplimente alimentare naturale. Noul depozit presupune investiții de 600.000 euro în construcția și dotarea spațiului și este amplasat într-o zona premium din municipiul Brașov. Suprafața depozitului Vegis.ro este de 1.000 mp și cuprinde zone cu temperatură controlată pentru păstrarea optimă a fiecărui tip de produs, precum și birourile echipei formata din 20 persoane, care vor ocupa cca. 25% din spațiu.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/07/03/vegis-ro-investeste-600-000-euro-intr-un-nou-depozit-pentru-produse-naturiste/


→ eMAG deschide un nou Apple Shop

Noul Apple Shop va fi deschis în data de 13 iulie, conform datelor de pe site.  Primul Apple Shop a fost deschis în showroomul din Crângaşi în urmă cu trei ani. Investiţia a fost de un milion de dolari. Iulian Stanciu, omul de afaceri care controlează eMAG, a explicat ce înseamnă Apple Shop. “Apple Store sunt magazinele pe care le deschid oficial cei de la Apple, urmează Apple Shop, magazinele Premium Resellerilor şi alte categorii. Apple Shop este magazinul care aduce experienţa Apple foarte aproape de consumator”, a precizat Stanciu.

Sursa – http://www.capital.ro/emag-deschide-un-nou-apple-shop.html


→ Studiu: doar un roman din 10 prefera se interactioneze cu o companie printr-un sistem telefonic automatizat

Se pare ca strategia de digitalizare tot mai pronuntata a serviciiilor, care merge pana la automatizarea procesului de interactionare cu clientii, nu este pe placul romanilor, acestia preferand in continuare prezenta elememtului uman. Un studiu efectuat de UP! Your Service Romania, în perioada martie – aprilie 2018 pe un eșantion format din 1.923 de respondenți din toată țara, a relevat ca 8 din 10 respondenți sunt de părere că, în ultimul timp, organizațiile pierd tot mai mult legătura cu elementul uman în relația cu clienții. Deși clienții pun foarte mare preț pe rapiditate, cea mai mare parte preferă în continuare interacțiunea umană în relația cu companiile, 62% dintre respondenți declarând că își doresc să relaționeze mai mult cu reprezentanți ai acestora.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/studiu-doar-un-roman-din-10-prefera-se-interactioneze-cu-o-companie-printr-un-sistem-telefonic-automatizat/


→ Dana Demetrian, vicepreşedinte BCR: Riscurile ca fintech-urile să ne atace businessul nu există. Soluţia este să ne transformăm noi înşine în fintech

Demetrian: “Şi mai mult, cred că trebuie să scoatem la suprafaţă principalul aspect, există o mare diferenţă între fintech-uri şi bănci, şi-anume că băncile se pot transforma în fintech-uri, dar fintech-urile nu se pot transforma în bănci. Pentru a dezvolta sistemele pe care le avem noi, ar dura ani. Vorbim de generaţii diferite, de oameni care pot merge spre Aple sau Google Pay pentru tranzacţionare, dar acei oameni vor ajunge la maturitate şi vor investi. Da, probabil investeşi acolo, dar apoi unde îţi vei ţine banii? Acolo? Nu. În bănci, în fonduri de investiţii. Băncile sunt medii stabile are pot asigra continuintatea”.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/dana-demetrian-vicepresedinte-bcr-riscurile-ca-fintech-urile-sa-ne-atace-businessul-nu-exista-solutia-este-sa-ne-transformam-noi-insine-in-fintech-17344056


→ Fan Courier se extinde peste graniţe şi deschide un birou la Budapesta

Fan Courier, cel mai mare ju­cător de pe piaţa locală de curierat, va deschide un birou în Budapesta, unde va asigura servicii de curierat, după ce a marcat deja expansiunea în străinătate printr-un birou în Bulgaria. „Luăm în calcul extinderea în afara graniţelor.. Suntem în discuţii cu mai mulţi parteneri de acolo pentru a începe o colaborare şi vrem în continuare să ne extindem peste graniţe“, a spus Adrian Mihai, acţionar al Fan Courier.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/fan-courier-se-extinde-peste-granite-si-deschide-un-birou-la-budapesta-17340715


→ Proiect pilot pentru integrarea aplicatiilor de internet banking in platforma de plati ghiseul.ro

Funcţionalităţile platformei Ghiseul.ro au fost testate, marţi, în aplicaţia de internet banking, dezvoltată de Piraeus Bank, instituţie bancară ce şi-a manifestat disponibilitatea de a crea un program-pilot în acest context, a anunţat Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI), într-un comunicat de presă, citat de Agerpres. Potrivit sursei citate, modalitatea de plată va fi prin virament bancar direct în contul instituţiei publice beneficiare, din Trezoreria Statului.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/proiect-pilot-pentru-integrarea-aplicatiilor-de-internet-banking-in-platforma-de-plati-ghiseul-ro/


→ Cel mai mare proiect de spatii logistice din 2018 e dezvoltat de eMAG.

Cel mai mare proiect logistic anuntat in acest an este noul depozit eMag, cu o suprafata de 120.000 de metri patrati, aflat in constructie la kilometrul 19 al autostrazii Bucuresti-Pitesti, potrivit unui raport realizat de compania de consultanta imobiliara Activ Property Services.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Real-Estate/232606/spatii-logistice-industriale-emag-profi-activ-property-services.html


→ Mega Image a anunțat primele trei magazine Shop&Go din Timișoara, după inaugurarea în urmă cu o săptămână a primului magazin Mega Image din această nouă piață.

Astfel, prin lansarea formatului de magazine Shop&Go, cu o suprafaţă de vânzare de dimensiuni reduse, retailerul pătrunde şi mai mult pe segmentul de proximitate. Anul trecut, retailerul a lansat şi propriul supermarket online. ”Am lansat propriul nostru supermarket online, care ne va susţine şi mai mult în strategia de a fi aproape de clienţii noştri”, a declarat​ atunci​ Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Sursa – http://www.capital.ro/extindere-agresiva-a-unui-retailer-intr-o-noua-piata-tocmai-a-facut-anuntul.html


→ Asirom a semnat cu Docbook pentru a facilita clienților programări online la medic

Prin accesarea aplicației, clientul va selecta localitatea în care caută un doctor, specialitatea, dată programării și va bifa calitatea de “asigurat Asirom”.  Asiguratul Asirom poate consulta lista completă de medici și disponibilitatea acestora, iar confirmarea programării o primește pe e-mail și/sau telefon și în contul său de utilizator Docbook.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/asirom-a-semnat-cu-docbook-pentru-a-facilita-clientilor-programari-online-la-medic-18218114


→ Andrei Stamatian, vicepresedinte CEC Bank: Revolut nu este o amenintare iminenta

Raportat la structura pieţei bancare din România şi a mediilor digitale utilizate de clienţi, startup-uri precum Revolut nu îşi găsesc încă piaţă aici, spune Andrei Stamatian, prim-vicepreşedinte CEC Bank, în cadrul conferinţei ZF Bankers Summit 18. Iata si explicatia: “Eu nu cred că Revolut sau ceva de genul acesta poate avea impact acum. Avem 2 milioane de clienţi activi şi jumătate au carduri. Din jumătate, 89% îl folosesc doar pentru a retrage bani. Pe cine fură Revolut? Pe ăştia 89% şi le dă card Revolut să-şi scoată banii de la bancomatele băncilor? Eu zic că trebuie să fim în pas cu timpurile, nu pentru că ar fi relevant pentru clienţii existenţi ci pentru noua generaţie. Dar eu nu cred că este o ameninţare iminentă.”, a declarat Stamatian.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/andrei-stamatian-vicepresedinte-cec-bank-revolut-nu-este-o-amenintare-eminenta/


→ Brandusa Ungurasu, afacerea de familie cu portelan inceputa cu 10.000 de euro

Anul trecut, brandul de bijuterii, seturile de masa precum cani, cesti si obiectele de design interior, care poarta numele creatoarei a ajuns la vanzari de 32.000 de euro, in 2017, iar acestea s-au realizat atat online, cat si offline, prin participari la targuri. Vanzarile difera de la un eveniment la altul, dar acestea variaza de la circa 700 de euro, ajungand pana la 10.000-12.000 de euro.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Careers/232531/afacerea-de-familie-inceputa-cu-10-000-de-euro.html


→ Catalin Cretu, Visa: “De ce nu nu avem un numar mai mare de magazine care accepta cardul la plata in conditiile in care costurile au scazut dramatic?”

Rata de creştere e retragerilor de numerar este, în România, de 6%, în timp ce rata de creştere a plăţilor cu cardul a ajuns la aproximativ 37%, a declarat, miercuri, in cadrul ZF Bankers Summit 2018, Cătălin Creţu, general manager Visa pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia. “Evident, mai e mult până departe pentru că în ceea ce priveşte valoarea se retrage mult mai mult numerar din bancomate decât se plăteşte. Este clar că vitezele sunt mult diferite şi plăţile cumva avansează mult mai repede. Carduri există destul de multe în România. În momentul de faţă, dacă ne uităm la populaţia activă, vedem că există 16,6 milioane de carduri. Un om din mediul urban are cel puţin un card”, a afirmat Creţu.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/catalin-cretu-visa-de-ce-nu-nu-avem-un-numar-mai-mare-de-magazine-care-accepta-cardul-la-plata-in-conditiile-in-care-costurile-au-scazut-dramatic/


→ StarGift vine pe piata de cadouri personalizate cu un nou concept de showroom & coffee

Afacerile magazinului online de cadouri personalizate StarGift au crescut semnificativ anul acesta, ajungand sa inregistreze jumatate de milion de euro in primele sase luni. Totodata, fondatorii magazinului estimeaza ca 2018 va fi anul in care compania va depasi pragul de un milion de euro.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/232408/stargift-cu-afaceri-de-jumatate-de-milion-in-primele-6-luni-din-2018-vine-cu-un-nou-concept-de-showroom-coffee.html


→ Sergiu Mircea, director marketing şi comunicare, Banca Transilvania: Sunt modele de inteligenţă artificială care analizează clienţi în funcţie de datele de pe Facebook, de prieteni, de strada pe care locuieşti

Modul în care operează băncile şi experienţa clienţilor a evoluat radical în ultimii 10 ani, spune Sergiu Mircea, director executiv, Banca Transilania, în cadrul conferinţei ZF Bankers Summit 18.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/sergiu-mircea-director-marketing-comunicare-banca-transilvania-modele-inteligenta-artificiala-analizeaza-clienti-functie-datele-facebook-prieteni-strada-locuiesti-17344418


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu BavariaTour.ro

Aparut in e-commerce-ul autohton acum 12 ani, bavariatour.ro vinde online sejururi, circuite, croaziere, vacante de tot felul, publicul-tinta fiind persoanele de peste 40 de ani. Camelia Badiu, manager Bavariatour.ro, a povestit cum radacinile ei sasesti au motivat-o sa se apuce de aceasta afacere cu doar 4.000 €, cum a ajuns acum sa garanteze siguranta unei vacante reusite si cum se ocupa singura de tot ce inseamna promovare online si offline.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-bavariatour-ro.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.