Groupon caută cumpărător, eBay testează noi tool-uri publicitare, Opera pregătește un IPO, rata medie de conversie în e-commerce-ul din Italia este de 1,6%

 

Groupon caută cumpărător.

Executivii Groupon au contactat mai multe companii în vederea vânzării. Groupon este firma care practic a creat categoria de comerț local și este în prezent evaluată la 2,4 miliarde USD. Compania a suferit de pe urma declinului business-ului de vouchere. În ultimul an, veniturile Groupon au scăzut cu 5,6%, la 2,84 miliarde USD. Alibaba și IAC sunt potențiali cumpărători. (sursă)

 

Uber și Alphabet investesc în Lime Bike.

Serviciul de bike sharing Lime a obținut 335 de milioane USD de la investitori, printre care Uber și Alphabet. În urma fondurilor primite, compania californiană a fost evaluată la 1,1 miliarde USD. Bicicletele și scuterele Lime vor putea fi utilizate prin intermediul aplicației Uber. Lime operează în peste 60 de orașe și campusuri universitare din SUA și recent s-a lansat și în Germania și Elveția. (sursă)

 

Grab lansează o platformă prin care alți furnizori de servicii pot accesa utilizatorii săi.

Prin această mișcare, Grab face un pas în direcția obiectivului său: să devină cea mai populară aplicație din Asia de Sud-Est. Grab țintește să unească e-commerce-ul, gaming-ul și comunitatea de developeri și să joace același rol ca WeChat. Printre competitorii de care Grab se va lovi în drumul spre aceste obiective se numără Lazada și Sea. (sursă)

 

PayTM atinge un volum de 5 miliarde de tranzacții anual.

Valoarea brută a tranzacțiilor anuale este de 50 de miliarde USD. Creșterea se datorează utilizării plăților prin Payments Interface și adopția plăților digitale în orașele mici și medii din India. Acestea din urmă constituie 50% din baza totală de utilizatori ai serviciului. Alte motoare ale creștereii sunt rețeaua offline de plăți a PayTm și aplicația sa tradusă în multiple limbi vorbite în țară. (sursă)

 

EBay testează un nou tool publicitar.

EBay se află în faza de testare a unui program de advertising de tip pay-per-click. Programul se poate accesa de către comercianți pe bază de invitație. Reclamele comercianților participanți vor apărea deasupra rezultatelor de căutare în cadrul platformei. EBay are și un program denumit Promoted Listing Ads, prin care comercianții plătesc un procentaj din prețul de vânzare al unui articol. În cadrul programului pay-per-click, reclamele apar în top și comercianții pot promova multiple produse. (sursă)

 

AirBnb demarează primul său parteneriat cu o agenție guvernamentală din Thailanda.

AirBnb va oferi training pentru oficialii thailandezi în ce privește practici de ospitalitate, hosting și standarde de compliance în special pentru listing-urile AirBnb. Atât AirBnb cât și guvernul thailandez țintesc îmbunătățirea turismului, obținerea de mai mult profit din acest segment cât și mărirea competențelor digitale în cadrul comunităților din această țară. (sursă)

 

Opera depune documentația pentru IPO.

Compania din spatele browserului Opera și mai multor platforme de digital content discovery a depus la SEC documentația pentru listarea pe bursa Nasdaq. Compania cu sediul în Oslo țintește obținerea a 115 milioane USD în urma IPO-ului. Opera a obținut un volum de vânzări de 148 de milioane USD în 2017. CICC și Citi vor subscrie pentru listarea Opera. (sursă)

 

Mark Zuckerberg devine al treilea cel mai bogat om din lume.

Fondatorul Facebook l-a depășit pe Warren Buffett în topul celor mai bogați 500 de oameni din lume. Topul este condus de Jeff Bezos, fondatorul Amazon, și co-fondatorul Microsoft Bill Gates. Ascensiunea lui Zuckerberg se datorează creșterii cu 2,4% a acțiunilor Facebook. Este pentru prima oară în istoria topului Bloomberg când primele trei poziții sunt ocupate de oameni care și-au făcut averile din zona de tehnologie. 20% din averile analizate au fost acumulate din acest sector. (sursă)

 

Rata medie de conversie în e-commerce-ul italian este de 1,6%.

Conform unui studiu efectuat de Osservatori Digital Innovation, 43,9% din vizitatorii magazinelor online italiene le părăsesc după numai câteva secunde. 42,8% din userii italieni părăsesc site-urile în timpul browsing-ului și căutării de produse. În faza de check-our, 11,7% din utilizatori abandonează coșul fără a finaliza comanda. Utilizatorii italieni părăresc magazinele online în special din cauza uzabilității site-urilor sau a lipsei produselor dorite. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.