Alibaba și Starbucks ar putea colabora, Snap plănuiește o integrare cu Amazon, Google și Facebook vor fi amendate din nou, Microsoft lansează o tabletă low-cost

 

Snapchat plănuiește o integrare cu Amazon.

Un cercetător a identificat în codul aplicației de Android a Snapchat o funcție nelansată încă oficial: utilizarea camerei telefonului ca motor de căutare vizuală care poate trimite către listinguri Amazon. Această funcție ar urma să identifice obiecte, melodii și coduri de bare utilizând camera foto a userului  și să trimită datele către Amazon, Shazam și alte companii. Astfel, Snapchat ar putea intra mai puternic pe piața de e-commerce și ar urma să monetizeze utilizarea camerei. (sursă)

 

Postmates se extinde către 100 noi orașe.

Postmates efectuează cea mai mare extindere a sa, serviciile sale de livrare devenind disponibile în 100 de noi orașe din SUA. Au fost adăugate noi lanțuri de retail și restaurante. De asemenea, compania a anunțat un parteneriat cu Chipotle. Postmates va oferi livrări gratuite până pe 15 iulie, ca promoție. Printre partenerii companiei se numără restaurante și magazine, însă Postmates concurează cu Amazon și pe zona de livrări grocery. (sursă) 

 

Alibaba semnează un parteneriat cu Ganesh Ventures, fond privat chinez care va investi în start-up-uri indiene.

Printre investitorii strategici în cadrul acestui fond se numără eWTP Ecosystem Fund, deținut de Jack Ma și care are drept obiectiv dezvoltarea e-commerce-ului transfrontalier, și fondul din Hong Kong Lion Capital. Ganesh Ventures va investi în sectoare precum telecom, media, tech, produse de larg consum, fintech și sănătate în următorii 3 – 5 ani. (sursă)

 

Starbucks ar putea colabora cu Alibaba în China.

CEO-ul Starbucks a declarat că recenta încetinire a creșterii din China a companiei nu va afecta business-ul și a sugerat că o colaborare cu Alibaba ar putea fi demarată în următoarea perioadă. Această colaborare ar urma să stimuleze vânzările online de cafea în lanțurile Starbucks din China. Starbucks a raportat vânzări stagnante în China, față de creșterea de 7% din urmă cu un an. (sursă)

 

JD investește în brandul online de fashion de lux Secoo.

Secoo a primit 175 de milioane USD investiție de la L.Catterton și JD. Secoo este un retailer chinez de articole de modă de lux, care oferă clienților o selecție de produse originale și servicii de lifestyle în cadrul unei platforme de shopping online integrată cu experiențe offline. Secoo oferă peste 300.000 de articole distincte de la peste 3000 de branduri locale și internaționale. (sursă)

 

UE plănuiește o nouă amendă pentru Google.

Acțiunile Alphabet au crescut cu 1,8 USD per unitate pe bursa Dow Jones în urma anunțului făcut de UE. Reprezentanții Comisiei Europene au declarat că vor amenda Google cu peste 2 miliarde USD după ce au concluzionat că gigantul search a folosit abuziv sistemul de operare Android pentru a câștiga o poziție dominantă pe piață. UE va recomanda și schimbări la nivelul modelului de business al Google. (sursă)

 

Toyota lansează un serviciu de car-sharing în Hawaii.

Serviciul de car-sharing Hui al producătorului auto se va lansa în Honolulu cu 70 de vehicule împărțite între 25 de stații din jurul orașului. Vehiculele închiriate vor trebui returnate la aceeași locație de la care s-a făcut închirierea. Prețul închirierii va include costul benzinei și asigurării. Serviciul va concura cu ZipCar, deja prezent în Hawaii. (sursă)

 

Microsoft anunță lansarea unei noi versiuni de tabletă Surface low-cost.

Tableta Surface Go este cel mai ieftin produs din cadrul liniei Surface a Microsoft. Tableta de 10 inci pornește de la prețul de 399 USD. În ultimii ani, Microsoft a introdus pe piață acest nou tip de tabletă hibrid, o combinație între laptop și tabletă prin linia Surface. Prin introducerea unui astfel de produs low-cost, Microsoft ar putea stimula creșterii acestui nou segment de piață. (sursă)

 

Autoritățile de reglementare din Marea Britanie amendează Facebook în urma scandalului Cambridge Analytica.

Autoritățile au sancționat rețeaua socială cu amenda maximă, în cuantum de 664.000 GBP. Biroul UK Information Commissioner a concluzionat că Facebook nu a implementat suficiente elemente de protecție a datelor și nu a reacționat la semnalele de avertizare privind utilizarea improprie a datelor utilizatorilor de către Cambridge Analytica. Pe lângă alegerile prezidențiale americane din 2016, Cambridge Analytica a activat și în cadrul campaniei Brexit. (sursă)

 

Înalta Curte Regională din Munchen: “A scrie pe site că produsul va fi disponibil în curând este o informație prea vagă

Înalta Curte Regională din Munchen a decis că retailerii online nu mai pot scrie pe pagina unui podus că acesta va fi disponibil în curând, după soluționarea unei plângeri din partea unei organizații de consumatori din landul Nordrhein – Westphalen. Plângerea a fost formulată împotriva MediaMarkt, care a promovat un smartphone Samsung Galaxy S6 ca urmând să devină în curând disponibil. Curtea a decis că retailerii trebuie să ofere un interval concret de livrare. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.