Amazon atinge o valoare de piață de 900 de miliarde USD, Google este amendată de UE cu 5 miliarde USD, Hyundai are un showroom virtual pe Amazon, 10% din vânzările Inditex vin din online

 

EBay publică cifre sub așteptări pe trimestrul 2.

Profiturile EBay au scăzut pe fondul rezultatelor dezamăgitoare ale StubHub. În urma cifrelor pe T2, CFO-ul companiei a scăzut previziunile pentru anul acesta la 10,85 miliarde USD, de la 11,1 miliarde USD. În trimestrul 2, EBay a avut 175 de milioane de cumpărători activi la nivel global, față de 171 de milioane în T1. Încasările brute au crescut cu 10,4%, la 23,6 miliarde USD. (sursă)

 

UE amendează Google cu 5 miliarde USD.

UE a aplicat gigantului search o amendă record pentru practici antitrust și a ordonat Google să efectueze schimbări la modelul său de afacere în zona de smartphone-uri. Amenda a fost aplicată pentru practicile abuzive în zona de sisteme de operare. 80% din smartphone-urile din lume sunt operate prin Android. Amenda reprezintă echivalentul a 40% din profitul net al Google pe 2017. (sursă)

 

Zillow extinde programul de achiziție de locuințe în Atlanta.

Începând din această toamnă, proprietarii de locuințe din Atlanta vor putea cere o ofertă de achiziție din partea Zillow Group prin programul Zillow Offers. Zillow a lansat acest program în Phoenix în aprilie și în Las Vegas în iunie. Sellerii completează un chestionar online iar după 48 de ore Zillow face o ofertă, ulterior efectuând și o inspecție a locuinței. (sursă)

 

Tencent extinde investițiile în zona e-commerce.

Tencent a finanțat platforma e-commerce chineză Haoyiku cu sediul în regiunea Hangzhou. Platforma se adresează consumatorilor din orașele de mărime medie și mică din China, conectând brandurile și comercianții din zona fashion cu consumatorii prin WeChat. Peste 60% din produsele Haoyiku sunt de la branduri precum Nike sau Adidas. Comercianții primesc un bonus la atingerea unui anumit target de vânzări. (sursă)

 

Hyundai are un showroom virtual pe Amazon.

Cele două companii au semnat o colaborare prin care producătorul auto își poate expune modelele în cadrul secțiunii Amazon Vehicles. Utilizatorii pot vizualiza prețul fiecărui model expus, pot fi direcționați către dealeri locali, însă pentru achiziție vor fi redirecționați spre Hyundai.com. Hyundai este prima companie auto cu propriul showroom digital. (sursă)

 

Amazon atinge o valoare de piață de 900 de miliarde USD.

Amazon a atins acest milestone în cursul zilei de ieri, reprezentând cea mai mare valoare de piață din istoria sa de 21 de ani de companie listată public. Amazon ar putea deveni curând o companie mai valoroasă decât Apple. Acțiunile retailerului au atins 1858 USD per unitate în urma anunțului că s-au vândut peste 100 de milioane de articole de Prime Day. Acțiunile Amazon au crescut cu 57% în 2018. (sursă)

 

Ofo întrerupe operațiunile din SUA.

Ofo a decis să renunțe la piața din SUA la un an după lansare. Reprezentanții companiei au anunțat că vor renunța la marea majoritate a angajaților și la operațiunile din majoritatea orașelor în care Ofo este prezentă. Compania operează deocamdată peste 40.000 de biciclete în peste 30 de orașe din SUA. Ofo a anunțat retragerea și de pe piața din Germania. (sursă)

 

Producătorul polonez de device-uri mobile mPTech introduce Flix TV Box în cadrul noului brand techBite.

Acest device permite utilizatorilor să transforme orice televizor într-unul smart. Produsul este operat prin sistemul Android TV 8.0. Dimensiunile reduse permit Flix TV Box să fie transportat foarte ușor, inclusiv în bagajele de vacanță. În pachet este inclusă și o telecomandă iar device-ul poate fi controlat și prin comandă vocală. (sursă)

 

Gigantul fashion spaniol Inditex obține 10% din vânzări din mediul online.

E-commerce-ul reprezintă 10% din volumul de vânzări al operatorului brandului Zara la nivel global. Inditex este prezent pe 47 de piețe. Vânzările online ale retailerului au crescut cu 41% față de anul precedent. CEO-ul Pablo Isla a publicat aceste cifre în cadrul adunării generale anuale de la sediul din Spania. Isla a declarat că toate brandurile Inditex au beneficiat de integrarea online-offline. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.