Blugento și DHL Express anunță lansarea serviciului Blugento Global, conform Netopia doar 3.000 de comercianți români oferă plata prin bitcoin, vânzările Flanco ating un nou prag istoric impulsionate de online, Mihai Pătrașcu vorbește despre pierderile din 2017 ale evoMAG

 

→ Blugento și DHL Express anunță lansarea serviciului Blugento Global, dedicat retailerilor online din România care vor să se extindă internațional

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, în colaborare cu DHL Express, anunta lansarea serviciului Blugento Global, dedicat magazinelor online din România care vor să îşi extindă activitatea peste graniţe. ”Noul serviciu facilitează extinderea afacerilor româneşti în afara ţării prin soluţia tehnică oferită de Blugento, integrarea cu sute de canale de promovare a produselor din toată lumea, conectarea cu modalităţi de livrare şi plată din peste 200 de ţări, facilitarea localizării prin traduceri automatizate şi consultanţă personalizată pentru business-urile care au în plan să se lanseze la nivel internaţional”, se arată în comunicat.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/nou-serviciu-pentru-retailerii-online-din-romania-care-vor-sa-se-extinda-international/


→ Mihai Pătraşcu, evoMAG: Scăderea afacerilor şi pierderea din 2017 au fost cauzate de schimbările din portofoliul de produse şi de investiţiile făcute în platformă

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, a operat anul trecut o serie de schimbări în portofoliul de produse şi a investit totodată în dezvol­tarea şi îmbunătăţirea platformei online, acestea fiind motivele pentru care magazinul online a înregistrat anul trecut o pierdere de 0,3 milioane lei scădere a afacerilor de 2,6%, la 82,4 mil. lei (18 mil. euro).

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/mihai-patrascu-evomag-scaderea-afacerilor-si-pierderea-din-2017-au-fost-cauzate-de-schimbarile-din-portofoliul-de-produse-si-de-investitiile-facute-in-platforma-17374009


→ Netopia: doar 3.000 de comercianti romani ofera plata prin bitcoin

Revista „Business Review” a organizat, pe 19 iulie, la Bucuresti, conferinta internationala „Focus on Blockchain”, care a adus laolalta companii, antreprenori, investitori si pasionati de tehnologia blockchain si criptomonede, pentru discutii legate de aplicarea acestora in comertul contemporan, citim pe business-review.eu. Printre invitatii prezenti la conferinta s-au numarat: Piotr Gryko (R&D software Engineer & Open Source Development), Czegledi Tamas (Co-Fondator Blockchaineum Group), Cosmina Simion (Partener NNDKP), Andra Georgescu (Co-Fondator & COO Hey, Be Well!) si Antonio Eram (CEO NETOPIA mobilPay).

Sursa – http://ecompedia.ro/netopia-doar-3-000-de-comercianti-romani-ofera-plata-prin-bitcoin.html


→ CSALB a lansat o aplicatie prin care iti poti rezolva mai repede neintelegerile pe care le ai cu banca

Prin intermediul aplicatiei, cei de la CSALB, isi propun sa simplifice procedurile si sa scurteze durata procesului de conciliere. Aceasta permite incarcarea directa a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanare. Astfel, documentele vor putea fi vazute direct de banca si conciliator fara a mai fi necesara trimiterea separata a acestora.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/233357/csalb-a-lansat-o-aplicatie-prin-care-iti-poti-rezolva-mai-repede-neintelegerile-pe-care-le-ai-cu-banca-salveaza-aproape-o-zi-pen.html


→ Vânzările Flanco ating un nou prag istoric

“În prima jumătate a anului ne-am continuat strategia de creștere sănătoasă, cu accent pe eficientizarea întregii activități – indiferent dacă vorbim despre rețeaua magazinelor fizice sau despre magazinul online flanco.ro, despre procesele interne ori echipă – iar rezultatele sunt pe măsură”, a declarat Dragoș Sîrbu, directorul general al Flanco Retail, într-un comunicat remis Profit.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/vanzarile-flanco-ating-un-nou-prag-istoric-compania-a-inchis-magazinele-cu-performante-slabe-din-mall-uri-18295593


→ Producatorul de genti pictate Lyria a lansat prima colectie de pantofi

Pantofii Lyria se vand deocamdata in magazinul online, alaturi de gentile pictate manua. „Ne dorim un spatiu alternativ in care sa poti patrunde in universul povestilor pictate. Avem multe cliente fidele care prefera contactul 1 la 1. Mi-as dori sa nu fie doar un spatiu de comenzi sau un showroom, ci si un spatiu in care sa te relaxezi si sa te incarci cu energie pozitiva”, spune Armina.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/233367/producatorul-de-genti-pictate-lyria-a-lansat-prima-colectie-de-pantofi-productia-externalizata-din-cauza-lipsei-de-forta-de-munc.html


→ Brasov: plata calatoriei in transportul public cu telefonul mobil, de la 1 august

Regia de transport public Brasov, RATBV S.A., anunta implementarea din data de 01 august 2018 a unei noi modalitati de plată a călătoriilor, prin intermediul unei aplicaţii gratuite ce se poate descărca pe telefoanele mobile inteligente (smartphone), respectiv aplicaţia „24 pay”. “Aceasta este disponibilă pentru sistemele Android şi iOS şi va permite achiziţia mai multor tipuri de titluri de călătorie prin intermediul telefoanelor. De menţionat că RATBV S.A. a amplasat în toate mijloacele de transport în comun şi în toate staţiile de pe raza municipiului Braşov coduri QR unice care permit utilizarea acestei aplicaţii.”, potrivit comunicatului de presa.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/brasov-plata-calatoriei-in-transportul-public-cu-telefonul-mobil-de-la-1-august/


→ Andrei Stamatian, CEC Bank: Avem un milion de clienţi cu carduri, dintre care 89% le folosesc doar pentru a retrage bani

„Trebuie să fim în pas cu timpurile, nu pentru că ar fi relevant pentru clienţii existenţi, ci pentru noua generaţie.“  Clienţii sistemului bancar utili­zează în România încă prea puţin cardurile în mediul virtual sau la plată, preferând mai mult să retragă bani, a declarat Andrei Stamatian, prim-vicepreşedinte al CEC Bank.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/zf-bankers-2018-andrei-stamatian-cec-bank-avem-un-milion-de-clienti-cu-carduri-dintre-care-89-le-folosesc-doar-pentru-a-retrage-bani-17378538


→ Studiu ING: 61% dintre europeni folosesc telefonul pentru banking, fata de 48% in urma cu un an

Numărul posesorilor de telefoane inteligente și accesul îmbunătățit la internet a determinat un număr tot mai mare de europeni să folosească telefonul în relația cu banca, pentru cumpărături sau plăți. Spre exemplu, procentul celor care folosesc telefonul pentru banking a crescut în ultimul an de la 48% la 61% în Europa. În ceea ce privește cumpărăturile online, locuitorii din Regatul Unit și SUA sunt cei mai prolifici cumpărători în comparație cu consumatorii din Europa și Australia. În general, peste trei sferturi din populația din Regatul Unit (77%) cumpără online cel puțin o dată pe lună – cu 10% mai mult decât media europeană de 67%. La cealaltă extremă, se află belgienii, românii și francezii, care aleg să cumpere cel mai rar online.

Sursa – http://www.nocash.info.ro/studiu-ing-61-dintre-europeni-foloseste-telefonul-pentru-banking-fata-de-48-in-urma-cu-un-an/


→ Sorina Măcărescu a plecat de la Huawei România la TBI Bank

Sorina Măcărescu, directorul de marketing al subsidiarei locale a gigantului chinez Huawei, al doilea jucător de pe piaţa locală de smartphone-uri, a plecat din cadrul companiei pentru a prelua poziţia de marketing manager al TBI Bank, o instituţie bancară care operează în România şi Bulgaria, parte a grupului internaţional de credite de consum 4Finance înregistrat în Luxemburg.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/sorina-macarescu-a-plecat-de-la-huawei-romania-la-tbi-bank-chinezii-cauta-inca-un-nou-director-de-marketing-17377106


→ Eugen Predescu (Canopy.ro), despre succesul in online

ECOMpedia.ro continua seria de materiale in cadrul careia am invitat o serie de experti autohtoni pentru a spune povesti de succes/studii de caz din randul clientilor proprii, cum au reusit sa dezvolte business-ul pe care il au acum, ce provocari au ca antreprenori, ce sfaturi au pentru cei aflati la inceput de drum in aceleasi domenii si cum definesc ei succesul in online. Eugen Predescu, Growth Canopyst la Canopy.ro, agentie de marketing digital, a povestit printr-un exemplu practic, campania Job la Canopy, prin care agentia a facut recrutare, cum crede ca poti atinge succesul in mediul virtual.

Sursa – http://ecompedia.ro/eugen-predescu-canopy-ro-despre-succesul-in-online.html


→ Agenţia de publicitate online RTB House şi-a crescut veniturile locale cu peste 70% în 2017

„În România, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparaţie cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%”, a declarat Cătălin Emilian, country manager în cadrul RTB House pentru România şi Bulgaria. RTB House a fost înfiinţată în Polonia în urmă cu şase ani în urma unei investiţii iniţiale de 350.000 euro, agenţia digitală lansându-şi operaţiunile şi în România începând cu anul 2013. Operaţiunile locale sunt însă administrate din Polonia, la fel cum este şi activitatea agenţiei din celelalte ţări din regiune.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/agentia-de-publicitate-online-rtb-house-si-a-crescut-veniturile-locale-cu-peste-70-in-2017-17377099


→ Oana Pascu, fondatoarea magazinului online de cadouri Complice.ro: Pentru anul acesta estimez venituri duble din vânzări de cadouri, de aproape 200.000 lei

„Planul de viitor este dezvoltarea portofoliului de experienţe. Este un business sejur, adică în fiecare lună introducem cam patru opţiuni noi, şi este foarte important pentru clienţii care revin să găsească lucruri noi. Încercăm să ajungem şi în oraşele mari din ţară. Pe termen lung, depinzând destul de mult de discuţiile cu potenţialii investi­tori, vizăm o extindere şi în alte ţări“, a spus Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-oana-pascu-fondatoarea-magazinului-online-de-cadouri-complice-ro-pentru-anul-acesta-estimez-venituri-duble-din-vanzari-de-cadouri-de-aproape-200-000-lei-17374004


→ Abonamentele online pentru TV, filme, muzică sau cărți electronice pot fi accesate în orice țară UE

Europenii au posibilitatea de a călători cu abonamentele lor online la programe TV, filme, sport, muzică sau cărţi electronice, fără costuri suplimentare în orice ţară a Uniunii. În plus, oricine, în întreaga Europă, se poate bucura de norme de nivel mondial în materie de protecţie a datelor care asigură că toţi europenii au un control mai bun asupra datelor lor cu caracter personal.

Sursa – https://www.capital.ro/abonamentele-online-pentru-tv-filme-muzica-sau-carti-electronic.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu AutoHut.ro

Site-ul autohut.ro vinde piese auto si produse moto din ianuarie 2013, lansarea online venind dupa 8 luni de pregatiri, a povestit Razvan Chis, Managing Partner autohut.ro. Dupa doi ani, in 2015, afacerea s-a extins si a aparut si service-ul care acum face parte din franciza elvetiana CarXpert. Cu o investitie initiala de 10.000 €, Razvan a pornit la drum alaturi de 2 prieteni si a ajuns – in 5 ani – sa se afle in top 5 clienti pentru majoritatea distribuitorilor. Cititi mai multe, in interviul de mai jos.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-a-stat-de-vorba-cu-autohut-ro.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.