Avis încheie un parteneriat cu Lyft, vânzările Walmart pe platforma JD cresc cu 200%, profitul operațional al Softbank crește cu 49% în T1, Filipine lansează un hub crypto de 100 de milioane USD

 

Didi va investi 1 miliard USD în business-ul său de servicii auto.

De asemenea, serviciile auto vor constitui o divizie separată a Didi. Printre serviciile oferite de Didi pentru piața auto se numără leasing, realimentare cu combustibil și programe de întreținere a mașinii. Această mișcare vine înainte de IPO-ul Didi. De asemenea, gigantul chinez continuă să investească în parteneriate cu producătorii auto. (sursă)

 

Walmart anunță un parteneriat cu Gobble, companie care vinde semi-preparate.

Prin această mișcare, Walmart va concura cu Amazon și Whole Foods pe piața alimentară. Gobble va vinde prin intermediul platformei e-commerce a Walmart. Nișa Gobble este cea a produselor care se pot prepara în maxim 15 minute și necesită doar utilizarea unei tigăi. Fiecare kit conține 2 porții și se vinde cu 24 USD. Segmentul de piață țintit este cel al părinților ocupați. (sursă)

 

Facebook cere băncilor datele financiare ale clienților lor.

Facebook caută să se transforme din ce în ce mai mult într-o platformă de pe care utilizatorii săi să cumpere bunuri și servicii. Facebook se află în discuții cu multiple bănci. Băncile tind să ezite să ofere prea mult control platformelor online terțe asupra datelor clienților, în special pe motiv de data privacy. Facebook este pregătită să promoveze ofertele băncilor utilizatorilor săi în schimbul datelor financiare. (sursă)

 

Browserul mobile al Facebook obține o cotă de piață semnificativă.

Pe piața browserelor mobile, Safari și Chrome dețin cea mai mare cotă de piață. Conform unui studiu al companiei de research Mixpanel arată că browserul mobile al Facebook a crescut în ultima perioadă. Acesta a reușit să obțină o cotă de piață de 10% în multe state din SUA. Cifra este importantă deoarece arată că Facebook devine un punct principal de consum de conținut online. (sursă)

 

Avis încheie un parteneriat cu Lyft.

În curând șoferii Lyft vor putea efectua curse cu mașini închiriate de la Avis. Divizia Avis Budget a semnat un acord de colaborare cu Lyft prin care șoferii serviciului de ride-hailing pot rezerva o mașină direct din aplicație. Prin această mișcare, Avis caută să demonstreze investitorilor că poate să coexiste cu serviciile de ride-hailing. Avis a cumpărat în 2012 compania de ride-sharing Zipcar și a încheiat recent un parteneriat cu Waymo. (sursă)

 

Walmart își crește cu 200% vânzările pa platforma JD Daojia.

Creșterea a avut loc în cadrul festivalului de shopping găzduit de JD 88 Shopping Festival. În prima fază a festivalului (24 iulie – 4 august), vânzările Walmart pe platforma Daojia au crescut cu 200% față de perioada similară a anului precedent. Până în prezent, peste 200 de magazine Walmart din 30 de orașe au lansat JD Daojia și au participat la 88 Shopping Festival. (sursă)

 

SoftBank Group a raportat o creștere de 49% a profiturilor operaționale de pe trimestrul 1.

Creșterea se datorează în special vânzării participației sale din cadrul companiei indiene de e-commerce Flipkart. De asemenea, SoftBank a vândut pachetul majoritar de acțiuni din cadrul producătorului chinez de chipuri ARM Holding. Aceste vânzări de acțiuni arată că SoftBank își poate monetiza investițiile. Vision Fund a investit 27,1 miliarde USD în 29 de companii până la finalul lunii iunie. Conform companiei, acele investiții valorează în prezent 32,5 miliarde USD. (sursă)

 

Filipine dezvoltă hub-ul Crypto Valley of Asia.

Noul crypto hub fintech va fi lansat în Zona Economică Specială Cagayan și Freeport și va fi dezvoltat în colaborare cu dezvoltatorul privat Northern Star Gaming & Resorts. Această mișcare face parte din programul guvernului de a crea un ecosistem fintech prin care să atragă investitori în zona de blockchain. Noul hub va permite filipinezilor să activeze în zona tech și companiilor crypto și fintech să își găsească angajați și parteneri. (sursă)

 

Retailerii din Bonn își manifestă dorința de a continua colaborarea cu AllyouneedCity.

Deutsche Post DHL, compania care gestionează marketplace-ul online, a anunțat că se pregătește să îl închidă. Platforma Allyouneed s-a dovedit a fi un succes în colaborarea cu retailerii locali din Bonn. Marketplace-ul online permite consumatorilor să descopere articole vândute de magazinele locale. DHL a declarat că se află în căutarea unui partener care să preia și să continue gestiunea Allyouneed. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.