Ola se extinde în Europa, SoftBank Mobile plănuiește un IPO de 30 de miliarde USD, Zalando publică raportul trimestrial de încasări, Amazon își fuzionează serviciile de publicitate

 

Ola se extinde în Marea Britanie.

Consumatorii din Marea Britanie vor avea o alternativă de ride-hailing la Uber. Ola operează în 110 de orașe din India unde oferă servicii de licențiere de taxi, închirieri de mașini private și curse cu ricșa. Ola s-a extins internațional la începutul anului când a intrat pe piața din Australia. În Marea Britanie Ola va opera inițial în zonele Manchester și South Wales și plănuiește extinderea la nivel național până la finalul anului. (sursă)

 

SoftBank se află în discuții privind o investiție de 750 de milioane USD în compania de food delivery Zume.

Start-up-ul Zume deține un patent pentru camioane de livrare capabile să gătească mâncarea în timp ce este livrată către clienți. Investiția denotă ambițiile Vision Fund de a se poziționa și pe piața de food delivery. SoftBank a investit anul acesta 35 de milioane USD în aplicația de food delivery DoorDash și deține și 15% din Uber, care livrează last-mile prin UberEats. (sursă)

 

Amazon lansează un serviciu de grocery pickup în magazinele Whole Foods din SUA.

Serviciul va fi disponibil pentru început numai membrilor Prime și în locațiile Whole Foods din Sacramento și Virginia Beach. Amazon plănuiește extinderea serviciului la finalul anului. Clienții vor putea plasa conenzi grocery prin aplicația PrimeNow și o vor putea ridica în 30 de minute. Serviciul este gratuit pentru comenzi de peste 35 USD, sub acest nivel de comandă prețul livrării fiind de 1,99 USD. (sursă)

 

Lazada Singapore renunță la comisioane.

la 5 luni după investiția de 2 miliarde USD a Alibaba în retailerul online din Singapore, Lazada urmărește să înlăture taxele de comision pentru comercianții locali de pe marketplace-ul său. În prezent, sellerii din Singapore plătesc comisioane între 1% și 7% per vânzare, în funcție de categoria de articole vândute. Lazada are o comunitate de 350.000 de comercianți în Asia de Sud-Est. (sursă)

 

Studiu: Doar 2% din utilizatorii Alexa fac cumpărături prin intermediul asistentului virtual.

Un nou raport arată că doar o mică parte din utilizatorii Alexa cumpără folosind comenzi vocale. Cei care într-adevăr cumpără, o fac în special pentru a testa utilizarea Alexa și se limitează la o gamă restrânsă de produse. Două surse interne din cadrul Amazon au dezvăluit că doar 2% din oamenii care dețin device-uri echipate cu Alexa au efectuat o comandă prin asistentul vocal. (sursă)

 

Elon Musk declară că ar putea răscumpăra Tesla pentru 71,3 miliarde USD

Această mișcare ar situa prețul acțiunilor producătorului auto la 420 USD. Înainte de a-și anunța intențiile, prețul acțiunilor Tesla se situa la 342 USD per acțiune, după anunț prețul sărind la 371 USD. Acțiunile Tesla au crescut constant în urma știrilor conform cărora Arabia Saudită a achiziționat o participație în cadrul companiei. (sursă)

 

Amazon își fuzionează serviciile de publicitate.

Amazon își restructurează serviciile de publicitate pentru a le permite clienților săi să cumpere campanii din același loc, indiferent dacă aceștia vând produse direct pe site sau în calitate de comercianți terți. Retailerul continuă de mai mult timp să consolideze platforma sa de advertising pentru a estompa diferențele de gestiune ale campaniilor. Prin consolidare, Amazon va fuziona serviciile Amazon Media Group, Amazon Marketing Services și Amazon Advertising Platform. (sursă)

 

Goldman Sachs ia în considerare oferirea de custodie fondurilor crypto.

Această mișcare presupune că banca va deține titlurile de valoare în numele fondurilor de criptomonede, reducând riscurile pentru clienții care doresc să se protejeze de pierderea investițiilor în urma atacurilor cibernetice. O ofertă formală din partea Goldman Sachs ar oferi un sprijin credibil fondurilor crypto și ar putea aduce mai mulți investitori în cadrul acestui segment. (sursă)

 

SoftBank Mobile ia în calcul un IPO de 30 de miliarde USD.

SoftBank ia în considerare vânzarea unei treimi din divizia sa mobile din Japonia, ceea ce ar oferi diviziei o evaluare de 90 de miliarde USD. IPO-ul SoftBank Mobile, la 30 de miliarde USD, ar urma să devină cea mai mare listare publică din istorie, după cea a Alibaba din 2014, care a strâns 25 de miliarde USD. Reprezentanții SoftBank sunt încrezători că evaluarea va fi atinsă deoarece compania deține lichidități considerabile și are parteneriate tech profitabile. (sursă)

 

Zalando publică raportul trimestrial de încasări.

Veniturile Zalando în T2 s-au situat sub estimările analiștilor, atingând 1,3 miliarde EUR, o creștere de 20,9% față de aceeași perioadă din 2017. Încasările Fashion Store au crescut cu 21,3%, la 625,8 milioane EUR. Business-ul din restul Europei a crescut cu 28% la 607,6 milioane USD. Numărul mediu de comenzi per persoană a crescut la 4,2, iar fiecare client a cheltuit 252,2 EUR.  Zalando pune neatingerea targeturilor pe seama vremii schimbătoare din Europa din această primăvară și vară. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.