Amazon va deschide clinici interne pentru angajații săi, Samsung lansează un smart speaker, platforma blockchain dezvoltată de IBM și Maersk crește, Flipkart va dezvolta business-ul său grocery

 

L’Oreal încheie un parteneriat cu Facebook.

În urma colaborării dintre cele două entități vor fi dezvoltate experiențe AR de make-up pe rețeaua socială. Clienții virtuali vor putea încerca orice produs de make-up, de la fonduri de ten la rujuri și mascara. Social media este cel mai puternic motor de creștere al L’Oreal. Veniturile sale din e-commercer au atins 9,5% din întreaga cifră de afaceri din trimestrul 1, față de 5% în 2015. (sursă)

 

Samsung și Spotify încheie un parteneriat pe termen lung.

Samsung va folosi serviciul Spotify pentru a recomanda utilizatorilor săi muzică. Parteneriatul va include toate dispozitivele Samsung, de la smartphones la televizoare și speakere. Conturile Samsung și Spotify vor putea fi integrate prin aplicația SmartThings a Samsung. Spotify va deveni opțiunea implicită pentru muzică pentru Bixby, asistentul virtual al Samsung. (sursă)

 

Amazon plănuiește să deschidă clinici interne pentru angajații săi.

Amazon are în plan clinici de îngrijire primară pentru angajații săi din sediul din Seattle. Compania a început să urmărească posibile deschideri pe piața de health care în urmă cu un an și nu ar fi prima corporație care să ofere îngrijire medicală in-house pentru angajați. Una din opțiunile Amazon este One Medical, lanț de clinici cu membership pe bază de abonament.  (sursă)

 

Banca Mondială și Commonwealth Bank of Australia încheie un parteneriat blockchain.

Cele două entități vor crea titluri de valoare și le vor gestiona folosind blockchain. Prin această mișcare se urmărește simplificarea procesului de obținere și tranzacționare de capital. Interesul manifestat pentru noul instrument de management al creanțelor Bond-i creat de World Bank și CBA s-a dovedit a fi mare, astfel că cele două entități bancare au hotărât să își extindă parteneriatul. (sursă)

 

Maersk și IBM își dezvoltă parteneriatul blockchain.

Gigantul shipping a declarat că 94 de companii și organizații s-au alăturat platformei blockhain dezvoltate de IBM. Conform analiștilor industriei, în zona de shipping nu au existat inovații majore de la inventarea containerului în anii ’50 iar comerțul transfrontalier încă presupune multă birocrație. Maersk urmărește să își extindă business-ul de transport și logistică în zone precum forwarding și finanțe, precum și să creeze o platformă de trading pe bază de blockchain pentru tot shipping-ul. (sursă)

 

Amazon oferă producătorilor auto acces la tool-urile necesare pentru a integra Alexa în vehiculele lor.

Amazon a lansat kit-ul software Alexa Auto prin care developerii vor avea acces la toate tool-urile prin GitHub. Userii vor avea acces mai facil la skill-urile Alexa în timpul condusului, putând accesa funcții precum rapoarte meteo, notificări, control smart  home sau streaming media. Printre producătorii auto care vor integra Alexa se numără Hyundai, Ford, BMW, Volkswagen, Toyota și Lexus. (sursă)

 

Samsung lansează smart speakerul Galaxy Home.

Speakerul este integrat cu asistentul virtual Bixby și va oferi sunet de înaltă calitate și va include 8 microfoane pentru preluarea comenzilor vocale. Analiștii segmentului de smart speakere spun că Galaxy Home nu va reuși să atingă performanțele speakerelor Amazon și Google din cauza performanțelor scăzute ale Bixby. (sursă)

 

Booking publică raportul trimestrial de încasări.

Rezultatele Booking pe trimestrul 2 se înscriu în estimările analiștilor. Numărul de rezervări a crescut cu 11%, aducând 23,9 miliarde USD cifră de afaceri. Numărul de zile de cazare a crescut cu 12%, la 191 de milioane, față de 21% anul precedent. Cifrele mai slabe în ce privește zilele de cazare se datorează rezervărilor făcute în avans pentru Cupa Mondială și vremii nefavorabile din Europa. (sursă)

 

Flipkart urmărește să își dezvolte rapid business-ul de grocery.

Serviciul Supermart, lansat recent în Bengaluru, se va extinde la 5 – 6 locații în șase orașe mari din India până la finalul anului. Flipkart va oferi discount-uri zilnice, va garanta prospețimea produselor și va oferi intervale preferate de livrare clienților. Supermart va concura cu serviciile similare operate pe piața indiană de BigBasket și Amazon. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.