Libris.ro a crescut cu 40% în primele 6 luni, evoMAG oferă instalare de aer condiționat, fostul director financiar al Elefant Online revine în funcție, Poșta Română va instala 1.000 de POS-uri în toate oficiile sale informatizate

 

→ Servicii cu valoare adaugata de la evoMAG: instalare de aer conditionat

evoMAG adauga un nou serviciu in portofoliu – de instalare a aparatelor de aer conditionat, in incercarea retailerului online de a-si rotunji veniturile. Serviciul este disponibil in 10 optiuni de instalare, in functie de momentul interventiei, care variaza de la 24 de ore, pana la 6 – 9 zile.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/233523/servicii-cu-valoare-adaugata-de-la-evomag-instalare-de-aer-conditionat.html


→ Librăria online Libris.ro a crescut cu 40% în primele 6 luni ale anului, până la 18.3 milioane de lei

Libris.ro, cel mai mare retailer online de carte din România, a crescut cu 40% în primele 6 luni ale acestui an și a înregistrat o cifră de afaceri de 18.3 milioane de lei. Dinamica pozitivă se datorează creșterii ratelor de conversie și revenire a vizitatorilor pe site, precum și evoluției pieței și interesului față de titluri devenite populare sau așteptate, precum Străinul de lângă mine (Irina Binder) sau Sapiens, Scurta istorie a omenirii (Yuval Noah Harari). Cele mai vândute categorii de produse au rămas Beletristica, Dezvoltarea personală și Cărțile pentru copii, care împreună generează peste 80% din vânzările înregistrate pe Libris.ro. O dinamică interesantă au avut-o și cărțile din categoria Psihologie practică (+76%) și Creșterea copilului (+67%).

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/08/09/libraria-online-libris-ro-a-crescut-cu-40-in-primele-6-luni-ale-anului-pana-la-18-3-milioane-de-lei/


→ Fostul director financiar al Elefant Online revine în funcție, după ce a demisionat la începutul anului trecut

Alexandru Namașco revine, pentru o perioadă de 6 luni, în funcția de director financiar al retailerului Elefant Online, înlocuindu-l pe Romeo Cucu, care l-a precedat în această poziție la începutul anului trecut. Fost director financiar la rețeaua de magazine de jucării Noriel, Cucu l-a înlocuit anul trecut pe Namașco, în urma demisiei acestuia din urmă.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/fostul-director-financiar-al-elefant-online-revine-in-functie-dupa-ce-a-demisionat-la-inceputul-anului-trecut-18339565


→ Posta Romana va instala 1.000 de POS-uri in toate oficiile informatizate ale companiei, din aceasta toamna

Poșta Română pregătește dotarea tuturor oficiilor informatizate ale companiei cu terminale POS astfel încât clienții să poată plăti prin card bancar. Oficiile poștale informatizate ale companiei vor fi dotate cu terminale POS de încasare electronică a plăților, achiziția fiind în curs de finalizare. Licitația pentru 1.000 de POS-uri a fost lansată în luna mai, iar aparatele vor fi montate în 60 de zile de la semnarea contractului. Cu alte cuvinte, în toamna acestui an, clienții operatorului ar urma să achite cu cardul serviciile prestate de Poștă.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/posta-romana-va-instala-1-000-de-pos-uri-in-toate-oficiile-informatizate-ale-companiei-din-aceasta-toamna/


→ Banca Transilvania lansează robotul pentru antreprenori Raul, după Livia pentru persoane fizice

Banca Transillvania a lansat un nou canal de comunicare online, Robotul Raul, prin intermediul căruia clienții micro-companii, IMM și corporate ai băncii pot afla non-stop, prin Facebook Messenger și Skype, informații despre conturile, produsele și serviciile pe care le au la BT. Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/banci/video-banca-transilvania-lanseaza-robotul-pentru-antreprenori-raul-dupa-livia-pentru-persoane-fizice-recent-bcr-a-pus-in-testare-platforma-george-18320983


→ Netopia a procesat peste 6,5 milioane de tranzactii in primul semestru,  in valoare de 171 de milioane de euro

Jumatate dintre tranzactiile online procesate au fost efectuate cu cardul. Creștere de 15% a plăților de pe dispozitivele mobile, până la 50% din total. Preferințele legate de plată depind foarte mult de vârsta cumpărătorilor, astfel că cei cu vârsta până în 24 de ani au preferat să facă plăți în jurul prânzului (12-13 PM), în timp ce segmentul cel mai activ (25-34 de ani) a preferat orele dinaintea prânzului, în intervalul 10 AM – 12 PM. Plățile au fost făcute în principal de bărbați (62%), pe când femeile au avut avut o pondere de 38%. În ceea ce privește topul județelor care au generat cele mai multe tranzacții, pe primul loc se află Bucureștiul cu 42% din total, urmat de Cluj, cu 12%, Timiș (6%), Iași (5%), Brașov (4%) și Sibiu (3%). La polul opus, printre județele cu cel mai mic număr de tranzacții, în primele șase luni ale anului, se află Vaslui și Mehedinți, cu o pondere de 0,2% din total.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/netopia-a-procesat-peste-65-mil-tranzactii-in-primul-semestru-in-valoare-de-171-mil-euro/


→ Studiu Google: România este pe primul loc în topul vitezei de încărcare a site-urilor mobile

Au trecut 3 ani de când Google anunța pentru prima oară că numărul de căutări mobile l-a depășit pe cel de pe desktop (pe câteva piețe), iar din 2015 și până astăzi acest trend a continuat să accelereze. Pas cu pas, smartphone-ul a înlocuit desktopul, laptopul sau tableta ca principală poartă de acces a internetului. Anul trecut a fost primul an în care românii au navigat online mai frecvent de pe telefonul mobil decât de pe computer. Potrivit studiului Consumer Barometer 2017, 70% dintre românii conectaţi la internet spun că folosesc smartphone-ul cel puţin la fel de mult ca desktop-ul pentru a naviga online .

Sursa – https://www.capital.ro/studiu-google-romania-este-pe-primul-loc.html


→ Summer Well: Mastercard ofera cazare chiar langa scena festivalului, hanorace, accesorii pentru picnic si bratari pentru plati

Mastercard anunta ca le-a pregătit o serie de premii participanților care achită contactless cu Mastercard și Maestro la orice punct de plată din cadrul festivalului Summer Well sau la căsuțele de top-up și aduc chitanța de POS la cortul Mastercard. ”Acolo, vor afla pe loc dacă au câștigat unul dintre premiile puse la bătaie: acces la lounge-ul Bellevue Mastercard, hanorace pentru nopțile răcoroase sau accesorii pentru picnic.”, potrivit comunicatului. În plus față de casele top-up, posesorii de carduri Mastercard sau Maestro vor avea la dispoziție două case Mastercard Fast Lane, ”unde își pot încărca brățările mai rapid”, mai precizeaza compania. Totodată, participanții au alternativa de a plăti direct cu cardul, în locurile special semnalizate.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/summer-well-mastercard-ofera-cazare-chiar-langa-scena-festivalului-premii-si-bratari-pentru-plati/


→ Ce mai vând românii online: Timbru de colecție, inel de logodnă și covor cu portretele soților Ceaușescu

Conform datelor centralizate OLX, cel mai mare site de anunțuri din țară, românii oferă spre vânzare în online obiecte neobișnuite,  printre exemple aflându-se un timbru de colecție, pentru o jumătate de milion de lei, un inel de logodnă, contra sumei de de 51.000 de lei, sau un covor din lână, realizat manual, cu portretele soților Ceaușescu, pentru care se solicită 200.000 de lei.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/stiri/social/foto-ce-mai-vand-romanii-online-timbru-de-colectie-inel-de-logodna-si-covor-cu-portretele-sotilor-ceausescu-18339283


→ Udemy, platforma care ofera cursuri online, se lanseaza in Romania

Udemy, unul dintre principalii jucatori in domeniul cursurilor online, cu peste 24 milioane de studenti care invata 40.000 de cursuri in 190 de tari, va intra oficial in Romania. Ciprian Harabagiu va fi country manager. Udemy este cel mai mare marketplace global pentru cursuri online, cu peste 24 milioane utilizatori.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Careers/233509/udemy-platforma-care-ofera-cursuri-online-se-lanseaza-in-romania.html


→ Aplicatia care te ajuta sa economisesti cand faci cumparaturi online a ajuns la 9000 de utilizatori in trei luni

Lansata in luna mai, aplicatia beez a ajuns la 9000 de utilizatori activi si 406 magazine online partenere care au oferit utilizatorilor comisioane in valoare de 14.500 lei. Dezvoltatorii aplicatiei, Lucian Cramba şi Vasile Tămaş, au declarat ca Beez este o unealta de fidelizare pentru magazine, prin care se incearca aducerea de clienti. Antreprenorii spun ca au investit 100.000 de euro pentru dezvoltarea aplicaţiei şi vor să ajunga la 30.000 de utilizatori la finalul lui 2018. “Clientul trebuie sa-si creeze cont la noi in platforma si singurul lucru pe care il are de facut este sa acceseze magazinul partener cu link-ul din aplicatia noastra. Ulterior, el acolo isi finalizeaza comanda in mod normal iar tehnologia ne permite sa punem economiile direct in contul utilizatorului (n.r. deschis in platforma).”

Sursa – https://www.nocash.info.ro/aplicatia-care-te-ajuta-sa-economisesti-cand-faci-cumparaturi-online-a-ajuns-la-9000-de-utilizatori-in-trei-luni/


→ Alexandru Rusu, CEO al Expo Market Doraly şi al Doraly.ro: Platforma online va genera vânzări de 100 milioane euro peste 3-5 ani

„În prezent, cel mai greu lucru este să încărcăm 10.000 de produse zilnic pe platforma online.“ Magazinul online Doraly.ro, lansat în aprilie anul acesta, va ajunge în decurs de 3-5 ani la vânzări de circa 100 milioane de euro, care reprezintă aproximativ 10% din cifra de afaceri cumulată într-un an a comer­cianţilor din spaţiile Expo Market Doraly, potrivit lui Alexandru Rusu, CEO al Expo Market Doraly şi al Doraly.ro. Platforma online se dezvoltă într-un ritm alert, comer­cializând în prezent 250.000 de produse.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-alexandru-rusu-ceo-al-expo-market-doraly-si-al-doraly-ro-platforma-online-va-genera-vanzari-de-100-milioane-euro-peste-3-5-ani-17396031


→ Care este noua mutare pe care o face Bookster, biblioteca neconvențională cu venituri de 1,5 milioane de euro

„Avem în acest moment 49.600 de clienți și deja creștem foarte mult în fiecare zi“, mărturisește Alexandra Stroe (29 de ani), cofondatoare Bookster, biblioteca neconvențională care le aduce angajaților cărți la birou. Iar estimările pentru finalul anului arată că Bookster va depăși 53.000 de clienți. Poate că, la prima vedere, nu pare impresionant, însă Bookster este o inițiativă pornită în urmă cu doar cinci ani, când primele livrări însemnau cam 40 de cărți. Fondată de Bogdan Georgescu, fost director al Colliers International, și Alexandra Stroe, biblioteca livrează acum 9.000 de materiale fizice pe săptămână, însemnând nu doar cărți – categoria cea mai solicitată de către abonați –, ci și audiobook-uri, reviste, materiale video sau articole individuale tipărite sau online. Totuși, dacă e să ținem cont de faptul că românul statistic cheltuie pe carte o medie anuală de doar cinci euro, aceste cifre pot căpăta o altfel de sem­ni­ficație. Iar printre „clienții“ Bookster se numără și angajații săi, care în fiecare săptămână prezintă în fața colegilor câte o carte citită.

Sursa – https://www.newmoney.ro/bookster-biblioteca-alexandra-stroe/


→ Uber Eats începe să renunțe la taxa fixă pentru livrări în favoarea unui tarif în funcție de distanță

Serviciul de livrări al celor de la Uber a început să facă trecerea de la un tarif fix la unul calculat în funcție de distanța dintre restaurant și locul ales pentru livrare. O comandă de la un restaurant prin intermediul Uber Eats costă în prezent 7,5 lei în România, pe lângă comanda propriu-zisă, un tarif fix perceput indiferent de restaurant, comandă sau distanță.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/schimbare-de-strategie-uber-eats-incepe-sa-renunte-la-taxa-fixa-pentru-livrari-in-favoarea-unui-tarif-in-functie-de-distanta-18340574

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.