Stirile zilei in E-Commerce – 7 iulie 2016

Alibaba şi-a anunțat intrarea în piața de automobile, după ce compania a prezentat prima sa maşină internet (“internet car”), în colaborare cu unul dintre cei patru mari producatori auto de stat din China. RX5 este disponibil pentru pre-comandă acum, costa de la $ 22,300, cu livrări programate să înceapă în luna august. Vehiculul a fost dezvoltat în ultimii doi ani, ca parte a unei colaborări între Alibaba și SAIC. Acesta include o nouă versiune a sistemului de operare Yun Alibaba pentru a permite mașinii să se conecteze la Internet. (sursă)

Amazon intenționează să deschidă un magazin fizic în Big Apple. Amazon Books se va deschide în Hudson Yards, un spațiu comercial și rezidențial mare, situat în partea de vest a Manhattan-ului, scrie New York Post. Magazinul este programat pentru a fi deschis la sfârșitul anului 2018 sau la începutul anului 2019. (sursă)

Deloitte şi-a anunțat planurile de a construi o platformă de plăți transfrontaliere în colaborare cu dezvoltătorii de la Stellar. Deloitte și Stellar vor lansa o abordare în două direcții pentru plăți internaționale, una care vizează consumatorii finali și cealaltă targetata spre B2B . Soluția a apărut sub numele Deloitte Digital Bank, care a fost lansată oficial în mai, dar acum poate facilita tranzacțiile transfrontaliere. (sursă)

BlackBerry nu va mai produce celebrul smartphone BlackBerry Classic (sursă)

Dyson își deschide primul magazin în Marea Britanie odată cu lansarea unui aspirator robot de 800 de lire (sursă)

Amazon elimină lista de prețuri. Amazon schimbă modalitatea de achiziţionare de produse. Retailerul şi-a construit o reputație și a atins 100 de miliarde de dolari venituri anuale din oferte. Primul lucru pe care un client il vede nu este pretul produsului ci reducerea lui. (sursă)

Samsung a anunţat câștiguri peste așteptări ca urmare a cererilor majore pentru smartphone-urile Galaxy S7. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.