Snapchat, Facebook si Alibaba in stirile zilei in e-commerce – 16 noiembrie 2016

 

1-didi-parteneriat-avisDidi Chuxing intră în parteneriat cu Avis.

Folosind aplicația Didi, Avis va oferi opțiunea de a închiria mașini în 175 de țări. Integrarea inițială va deveni live la începutul anului 2017, înainte de Anul Nou Chinezesc de la finalul lui ianuarie. (sursă)

 

 

 

2-noon-middle-east-amazonSite-ul e-commerce Noon se va lansa în Orientul Mijllociu în urma unei investiții de 1 miliard USD.

Primele piețe pe care se va lansa site-ul vor fi EAU și Arabia Saudită. Noon țintește o cotă de piață de 15% în următorii 10 ani. Oferta de produse include fashion, carte, home&deco, electronice, articole sport și beauty, jucării și produse pentru copii și bebeluși. Noon se vrea a fi un Amazon al Orientului Mijlociu. (sursă)

 

 

3-ant-financial-ipoBeijing Happy, start-up din zona fintech susținut de Alibaba, a demarat procesul pentru lansarea ofertei publice inițiale de acțiuni pe piața din SUA în prima jumătate a lui 2017.

Beijing Happy permite studenților să își plătească achizițiile online în rate prin platforma sa de împrumuturi Qufenqi. Prin IPO-ul planificat compania caută să obțină între 500 și 800 milioane USD. Compania a fost evaluată la 1,2 miliarde USD în iulie 2016, are 25 de milioane de useri înregistrați și parteneriate de business cu Apple, Amazon sau Lenovo. (sursă)

 

4-snapchat-ipoSnapchat a înaintat în mod confidențial actele pentru IPO.

Snap ar putea valora între 20 și 25 miliarde USD. Investitorii Snap au declarat că se așteaptă la venituri ale companiei între 250 și 200 milioane USD în 2016 și 1 miliard USD în 2017. Previziunile pe 2016 au depășit deja așteptările. (sursă)

 

 

5-trivago-ipoTrivago a depus documentația pentru IPO-ul de pe bursa americană.

Expedia, compania din spatele Trivago, aduce astfel noi canale de monetizare, pe modelul TripAdvisor. În anul fiscal 2016, Trivago a avut 1,4 miliarde de vizitatori pe site și pe aplicațiile sale, rezultând în 487 de milioane de lead-uri. În primele 9 luni, compania a înregistrat o pierdere de 57,8 milioane USD. Expedia deține 63,5% din Trivago și dorește să păstreze participația și după IPO. (sursă)

 

 

6-snapchat-parteneriat-date-foursquareSnapchat încheie un parteneriat cu Foursquare în privința datelor de locație.

Reclamele Snapchat vor deveni astfel mai targetate. Aplicația va folosi geo-filtrele Foursquare pentru a determina precis locația unde reclamele vor trebui livrate. Ca exemplu, unui user i se vor servi reclame pentru un anumit magazin în care se află, nu pentru întreg complexul comercial în care se găsește respectivul magazin. (sursă)

 

 

7-standard-chartered-tool-investitii-personalizatStandard Chartered lansează un tool personalizat de investiții.

Compania va folosi puterea big data pentru a oferi sprijin managerilor de portofolii și sfătuirea clienților. Tool-ul, disponibil momentan doar în Singapore, va fi accesat prin iPad și va genera idei de investiții folosind datele oferite de bănci și evaluând profilul de risc al investițiilor. (sursă)

 

 

8-samsung-pay-puncte-recompensaSamsung Pay a lansat Samsung Rewards, program de stimulente și puncte bonus pentru folosirea aplicației.

De acum fiecare tranzacție cu Samsung Pay va veni cu puncte recompensa. Acestea vor putea fi schimbate pe carduri cadou, produse Samsung și alte bonificatii de la retaileri din SUA. (sursă)

 

 

Zillow lansează prezentări video ale locațiilor de închiriat, oferind viitorilor chiriași o experiență în interiorul casei.

Clipurile video au maxim 2 minute și nu au sunet și au același format de-a lungul platformei. Astfel, chiriașii vor putea observa caracteristici ale locuinței pe care fotografiile nu le pot arăta. (sursă)

 

 

9-bmw-lanseaza-reachnowBMW confirmă viitoarea lansare în Brooklyn a ReachNow, serviciu de car-sharing concurent cu Uber și Lyft.  

Din 8 decembrie, BMW lansează un proiect pilot de car-sharing în Seattle. Clienții vor putea închiria o mașină dintr-o flotă de 520 de vehicule BMW, seriile 328xi, i3 sau MINI Cooper. Pentru plată se folosește cardul sau aplicația mobilă ReachNow, se poate parca gratuit în locurile oferite de municipalitae și închirierea se va taxa cu 0,49 USD pe minut. (sursă)

 

10-china-vanzari-de-masini-online-alibaba-taobao-tmallAlibaba Group a inclus mașini în oferta sa de produse.

Taobao, Tmall și AliExpress, marketplace-uri ale Alibaba, au vândut aproximativ 10.000 de mașini de Singles Day, echivalentul a cât vând 1000 de dealeri auto chinezi într-o lună. (sursă)

 

 

 

11-facebook-pages-inboxFacebook lansează un inbox care va sincroniza prezența pe Facebook Pages, Mesenger și Instagram.

Compania afirmă faptul că prin noul tool se va putea răspunde la comentarii pe Facebook și Instagram, la postări ale userilor și mesaje, pur și simplu apăsând pe conținutul respectiv. Voci din industrie spun că Facebook dezvoltă și un CRM propriu. (sursă)

 

 

12-hulu-achizitie-site-recomandari-videoHulu achiziționează Video Genome Project, site de video contente care va oferi recomandări îmbunătățite.

Tehnologia Video Genome va agrega metadatele clipurilor și le va clasifica mai bine pe genuri de conținut, ulterior creând legături către alte titluri cu care se găsesc similarități. Netflix folosește un sistem asemănător.  (sursă)

 

 

 

13-cbsn-video-360-pe-smart-tvCBS News aduce clipuri video 360 pe ecranele TV.

Compania a anunțat lansarea de noi aplicații pentru Android TV și Amazon Fire TV prin care spectatorii vor avea parte de o experiență video amplă. Primul program prezentat în acest format va fi o filmare behind-the-scenes a unui episod din emisiunea 60 Minutes. CBS News Digital afirmă că acest format va deveni un mijloc important de transmitere a știrilor. (sursă)

 

 

14-twitter-lanseaza-tool-uri-anti-hate-speechTwitter introduce un nou update prin care comportamentul abuziv al utilizatorilor va putea fi descoperit și conținutul discriminator eliminat.

O nouă caracteristică va fi cea care va permite utilizatorilor să blocheze tweet-uri care conțin anumite cuvinte. De asemenea, aceștia vor putea raporta mai ușor tweet-urile cu limbaj abuziv sau hărțuitor. În urma scandalului influenței rețelelor sociale în alegerile prezidențiale din SUA, Twitter face pași concreți pentru filtrarea conținutului abuziv. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.