NRF, Amazon si Nintendo in stirile zilei in e-commerce – 29 noiembrie 2016

 

US-ECONOMY-SHOPPINGStudiu NRF: Cumpărăturile de Sărbători s-au mutat online.

108,5 milioane de consumatori americani au cumpărat online în weekendul de Ziua Recunoștinței, în vreme ce numai 99,1 milioane au cumpărat din magazine fizice. Retailerii tradiționali și-au mărit eforturile în zona de digital, Target și Kohl’s înregistrând vânzări online record de Ziua Recunoștinței. (sursă)

 

 

2-amazon-tech-staffAmazon folosește tool-uri tehnologice pentru a-și pregăti personalul sezonier.

Amazon folosește roboți și tehnologie touchscreen în zona de training pentru angajații temporari din perioada de Sărbători. Folosind noile tehnologii, personalul poate fi pregătit în două zile, economisind timp și bani pentru companie. Amazon are 120.000 de angajați sezonieri. (sursă)

 

 

3-nintendo-nostalgieConsola Nintendo Classic are vânzări masive datorită nostalgiei.

Cea mai nouă consolă a Nintendo, NES Classic Edition, a înregistrat vânzări masive de la lansarea sa din 11 noiembrie. Retaileri precum Wal-Mart sau Amazon termină rapid stocurile. Vocile din industrie afirmă că stocurile limitate sunt o metodă bună de a atrage atenția asupra noului produs. (sursă)

 

 

4-chubbies-snapchatChubbies vinde pantaloni scurți folosind Snapchat.

Compania fashion Chubbies a lansat o serie video săptămânală pe Snapchat intitulată Shorts Guys. Este prezentată povestea unor bărbați aflați în misiunea de a salva weekend-ul de compania malefică Pantaloni Co. Retailerul distribuie prin Snapchat discount-uri și promovează produse disponibile numai în aplicația sa. (sursă)

 

 

5-fb-live-tvFacebook pariază pe reclame TV în promovarea serviciului Facebook Live.

Facebook încearcă să atragă userii unui device secundar pentru a-i aduce pe Facebook Live. Compania a investit masiv în reclame tv, în special spoturi pentru pauzele evenimentelor sportive populare în SUA. Conform iSpot.tv, Facebook a cheltuit 16,4 milioane USD pe reclame tv în octombrie. (sursă)

 

 

6-canada-cyber-mondayRetailerii canadieni se așteaptă la cifre foarte bune de Cyber Monday.

Este de așteptat ca cifrele oficiale să arate faptul că mai mult de 19,3 milioane de canadieni au făcut cumpărături între Black Friday și Cyber Monday, cheltuind peste 3,36 miliarde USD online. Retaileri precum Amazon Canada și Best Buy au promovat game variate de produse la promoție de Cyber Monday, inclusiv haine, electrocasnice și electronice. (sursă)

 

 

7-china-ecommerce-titansTrendurile e-commerce chinezești oferă noi informații despre consumatori.

Marile companii e-commerce chinezești, precum Alibaba Group sau JD.com dezvoltă indici de consum bazați pe datele cumpărăturilor online. Aceste date vor putea fi folosite de mai mulți actori internaționali, precum Wal-Mart sau Starbucks. 11% din cumpărăturile din China au loc online, iar vânzările online au crescut cu 25,7% în octombrie 2016 față de octombrie 2015. (sursă)

 

 

Studiu NRF: 8 din 10 Millennials a făcut cumpărături în weekendul de Thanksgiving și 62% din consumatorii între 25 și 34 de ani au cumpărat online.

Promoțiile și ofertele atrăgătoare au atras mai mulți cumpărători în weekendul de Ziua Recunoștinței față de anul trecut. O persoană a cheltuit în medie 289,19 USD în acest weekend, față de 299,6 USD anul trecut. 74% din cheltuieli, respectiv 214,13 USD, au mers pe cadouri. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.