Uber, Microsoft si Twitter in stirile zilei in e-commerce – 23 decembrie 2016

 

Baidu plănuiește o ofertă publică inițială de acțiuni pentru site-ul partener iQiyi, site de video streaming.

Astfel, valoarea iQiyi ar putea ajunge la 5 miliarde USD. IPO-ul ar putea avea loc fie în SUA, fie în Hong Kong în 2017. iQiyi plănuiește investiții de peste 10 miliarde yuani în conținut nou și afirmă că numărul de abonați a depășit 20 de milioane. (sursă)

 

 

Snapdeal anunță că utilizatorii indieni ai serviciului său vor putea scoate bani cash prin intermediul unui POS care le va fi livrat acasă.

Compania declară că banii cash folosiți vor fi banii din cadrul operațiunilor on delivery. La momentul livrării, consumatorii vor trebui să treacă un card de debit sau ATM prin POS iar după aceea curierul va înmâna 2000 de rupii în bani gheață. Serviciul este operațional în două mari orașe din India și se va extinde. (sursă)

 

Flota de mașini autonome a Uber se va deplasa către Arizona.

Următorul stat în care Uber va implementa planuri pentru testarea mașinilor sale autonome este Arizona. Un reprezentant al companiei a declarat că mașinile sunt transportate cu camionul către Arizona, stat al cărui guvernator oferă sprijin companiei și unde în câteva săptămâni va începe programul pilot. (sursă)

 

 

Microsoft investește în start-up-ul chinezesc Laiye, care va dezvolta un serviciu caracterizat drept „un majordom virtual”.

Aplicația dezvoltattă de Laiye arată ca una de messaging în care userii fac cereri de tipul comenzi de cafea sau rezervări de zboruri, cereri care sunt îndeplinite de asistenți umani sau AI. AI-ul dezvoltat de Laiye va putea să comande cafea de la Starbucks, de exemplu, prin intermediul altui serviciu, însă nu va putea îndeplini cereri mai complexe, de tipul rezervărilor de zboruri, din cauza complexității acestora și nevoii input-ului uman. (sursă)

 

Twitter a facturat prea mulți bani advertiserilor pentru reclame video.

Între 7 noiembrie și 12 decembrie, cei care au cumpărat reclame video au fost facturați cu până la 35% mai mult. Twitter a informat părțile implicate și va returna banii facturați în plus. Această dezvăluire vine în urma unora similare din partea Facebook privind statistici eronate și ar putea crea neîncredere în platforma publicitară a Twitter. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.