Amazon, Alibaba, Visa si Mastercard in stirile zilei in e-commerce – 28 decembrie 2016

 

Avioanele Amazon au operat aproape de capacitate maximă în sezonul de Sărbători.

Conform datelor strânse de la retailer și oficilalilor aeroportuari, flota de 40 de avioane Amazon a fost extrem de solicitată în această perioadă. Avioanele au fost parte din strategia Amazon de a mări viteza de livrare. (sursă)

 

 

Jet.com, Boxed, Casper și Dollar Shave Club printre poveștile de succes din e-commerce în 2016

Retailerul Boxed va avea un venit de 100 de milioane USD anul acesta. Casper, magazin online de saltele, va depăși probabil 200 de milioane USD în vânzări până la finalul anului. Datorită succesului fulminant, Dollar Shave Club a fost achiziționat de Unilever iar Jet.com a fost achiziționat de Wal-Mart. (sursă)

 

Amazon lansează Wickedly Prime, propriul său brand de snack-uri.

Această nouă linie de produse a fost lansată luna aceasta pentru abonații Amazon Prime. Printre produsele comercializate se numără migdale, popcorn gourmet și chips-uri pentru tortilla. (sursă)

 

 

 

Raport Pinterest oferă statistici relevante despe obiceiurile de shopping ale utilizatorilor săi.

Raportul se bazează pe date din ultimul an. Purtătorul de cuvânt al companiei a declarat că retailerii pot folosi aceste dare pentu a întelege de ce anume sunt interesaț userii de Pinterest și pentru a putea crea conținut relevant cu care oamenii pot interacționa. (sursă)

 

 

Alibaba ar putea ajuta industria fashion din India să migreze spre vânzările online

Consiliul de Promovare al Exportului de Confecții din India a avut mai multe discuții cu reprezentanți ai Alibaba. Gigantul chinez ar putea ajuta retailerii de confecții indieni să vândă online la nivel internațional. Dintre cei 8000 de exportatori înregistrați la Consiliu, mai puțin de 100 sunt activi pe platforme online. (sursă)

 

Visa și Mastercard vor colabora pentru o mai mare siguranță a plăților mobile.

Cele două companii vor pune la comun datele de token și vor adăuga un strat adițional de securizare a tranzacțiilor pe platformele lor de plăți online. Astfel, va exista o mai mare securitate a plăților prin Masterpass și Visa Checkout prin folosirea token-urilor în loc de cea a numerelor de card. (sursă)

 

 

 

Statistică NRF: Cea mai mare zi de cumpărături în SUA a fost sâmbătă, 17 decembrie, sâmbăta dinaintea Crăciunului. 

Au făcut cumpărături 156 de milioane de oameni, spre deosebire de 154 de milioane în weekendul de Ziua Recunoștinței. 12% dintre cumpărători au declarant că vor cumpăra cadourile după 23 decembrie, iar 44% din consumatori plănuiesc o sesiune de cumpărături și în săptămâna de după Crăciun. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.