Wal-Mart, Flipkart, Facebook si Google in stirile zilei in e-commerce – 22 februarie 2017

 

Wal-Mart raportează o creștere cu 29% a vânzărilor online în trimestrul 4 în SUA și cu 16% la nivel global.

Wal-Mart devine astfel al doilea retailer online ca mărime și între primii trei ca trafic. Creșterea se datorează disponibilității mai multor articole și leadership-ului diviziei e-commerce a companiei, Jet. Wal-Mart a dobândit mai multă expertiză și a crescut disponibilitatea unor articole în domenii high-end achiziționând în 2016 Jet, ShoeBuy, Moosejaw și controlând Hayneedle. (sursă)

 

Ant Financial va investi 200 de milioane USD în unitatea de plăți a companiei sud-coreene Kakao.

Astfel, Ant Financial dorește să conteste supremația giganților Visa și MasterCard. Alibaba deja a încheiat anul acest acorduri cu MoneyGram și Globe Telecom, crescând numărul parteneriatelor pe care le are în America de Nord și Asia. Prin noul acord, 7,5 milioane de turiști chinezi vor putea folosi platforma de plăți Alipay în Coreea de Sud, având acces la 34000 de comercianți. (sursă)

 

Baidu obține fonduri de 1,5 miliarde USD de la investitori privați pentru a-și finanța platforma de video-streaming iQiyi, urmând a folosi banii pentru achiziționarea și producția de conținut.

Platforma iQiyi a fost fondată în 2010, are în present 481 de milioane de utilizatori active lunar, iar printre partenerii săi internaționali se numără Paramount Pictures, 21st Century Fox și Lions Gate. Video streaming-ul a devenit o afacere de succes în China iar companiile online de top din acea țară încearcă să atragă cât mai multe vizualizări, având conținut autohton și din afară. (sursă)

 

Flipkart se află în discuții pentru obținerea unei finanțări de 1,5 miliarde USD.

Printre potențialii investitori se numără Microsoft, EBay, PayPal și Tencent. Flipkart este evaluat între 10 și 12 miliarde USD, conform Livemint. Printre entitățile interesate de noua finațare se află și Google Capital și două companii din domeniul financiar. (sursă)

 

 

Facebook se află în discuții cu Liga Americană de Baseball (MLB) pentru transmiterea live a unui meci pe săptămână în cadrul următorului sezon.

Facebook dorește să transmită mai multe evenimente sportive live, în cadrul unei mișcări de contracarare a rivalului Twitter, cu care se bate, practic, pe aceeași spectatori. Pentru cele două rețele sociale, live streaming-ul evenimentelor sportive este cheia atragerii de noi membri, deoarce sportul reprezintă unul din puținele tipuri de conținut pe care oamenii încă îl mai urmăresc live. (sursă)

 

Achiziția Yahoo de către Verizon merge înainte la un preț cu 350 de milioane USD mai mic decât cel initial și cu partajarea costurilor aferente oricăror viitoare breșe în securitatea datelor.

Prin achiziția Yahoo, Verizon dorește să concureze mai îndeaproape în publicitatea online cu Facebook și Google, o provocare importantă din moment ce în 2016 veniturile combinate ale AOL și Yahoo pe acest segment erau de 2%, cu Google având 32% iar Facebook 13. Verizon plănuiește să păstreze brandul Yahoo. (sursă)

 

Mobileye și BMW au semnat un acord prin care tehnologia de generare de date a Mobileye va fi integrată în vehiculele BMW începând cu 2018.

Acastă operațiune va facilita condusul autonom cu ajutorul hărților HD, ceea ce va duce la siguranță și eficiență crescută. BMW a declarat că va lansa o flotă de 40 de vehicule autonome pe drumurile publice în a doua jumătate a acestui an. Pentru facilitarea operațiunii de 3D mapping, BMW și Mobileye vor transfera datele către compania germană de digital mapping HERE. (sursă)
 

Uber și compania de consultanță financiară automatizată MoneyFarm au încheiat un acord prin care șoferii britanici vor primi sfaturi financiare și acces la pensii și produse de economisire.

MoneyFarm operează și în Italia pe lângă Marea Britanie și va coopera cu Uber pentru crearea unei versiuni co-branduite a aplicației MoneyFarm, care va fi disponibilă celor aproximativ 40.000 de șoferi Uber din UK. Momentan, piața de consultanță financiară automatizată din Marea Britanie se află mult sub nivelul celei din SUA. (sursă)

 

Serviciul de analytics din cadrul aplicației mobile Facebook oferă acum statistici și informații pentru peste 1 milion de aplicații, site-uri și programe automatizate.

Facebook Analytics for Apps a fost lansat în 2015 și are mai multe caracteristici similare cu Google Analytics și Twitter Answers. Facebook a extins serviciul și către desktop și mobile web. În plus, serviciul arată cum este share-uit pe Facebook conținutul unui site și permite developerilor să optimizeze audiențele pentru a descoperi informative targetată. (sursă)

 

Google va permite o serie de audituri YouTube de către Media Rating Council (MRC), autoritatea privind acuratețea măsurătorilor din cadrul industriei de advertising.

Google a declarat că MRC va verifica modul în care 3 companii independente de măsurători colectează datele privind reclamele video de pe YouTube. Aceste audituri vor evalua totul, de la tehnologia folosită pentru implementare la cum sunt interpretate datele. Google plănuiește să obțină un audit de la MRC privind reclamele achiziționate pe site-uri care nu fac parte din rețeaua Google. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.