YouTube, Facebook, Ingenico si Mozilla in stirile zilei in e-commerce – 28 februarie 2017

 

YouTube înregistrează vizualizări zilnice de peste 1 miliard de ore în total.

În acest moment, audiențele YouTube rivalizează cu ale televiziunilor. Creșterea este pusă pe seama folosirii sistemului AI al Google de clipuri recomandate. Cifrele sunt de 10 ori mai mari față de 2012. Algoritmii YouTube oferă recomandări personalizate pentru fiecare user. 400 de ore de video sunt uploadate pe YouTube în fiecare minut, adică 65 de ani de conținut video pe zi. (sursă)

 

MasterCard lansează platforma Qkr with Masterpass în Brazilia, Canada, Irlanda, Singapore, Africa de Sud și SUA.

Prin Qkr, consumatorii pot comanda și plăti pentru produse și servicii prin smartphone fără să fie nevoiți să aștepte la cozi. Tehnologia este deja funcțională în Marea Britanie, Australia, Columbia și Mexic și este folosită în restaurante. Alte initiative vor include extinderea Qkr pentru plata taxelor, excursiilor și articolelor școlare și posibilitatea de plată la banzinării, parcăr și evenimente sportive. (sursă)

 

Wal-Mart lansează o aplicație actualizată care permite vizitatorilor farmaciilor sale și biroului său de servicii financiare să nu mai stea la coadă.

Clienții își introduc datele personale în aplicație apoi pot comanda rețetele de medicamente sau pot completa documente financiare de pe telefon. La vizita în magazin, acești clienți vor putea merge direct la ghișeu, având prioritate față de cei care stau la coadă. (sursă)

 

 

Aplicația Facebook poate fi descărcată pe smart TV-urile Samsung.

Această mișcare a fost anunțată de Facebook, aplicația sa fiind deja lansată pentru Apple TV și Amazon Fire TV în urmă cu câteva săptămâni. Aplicația dedicată permite utilizatorilor să vizualizeze clipuri video partajate de prietenii lor și paginile brand-urilor, precum și căutarea în biblioteca globală de clipuri video a Facebook. (sursă)

 

 

Comcast și YouTube anunță un parteneriat prin care clienții Comcast cu dispozitive mai avansate vor putea vizualiza clipuri YouTube direct prin device-ul lor conectat la cablu TV.

Clienții care au cea mai nouă variantă de top box Comcast X1 sunt cei care vor beneficia de noul serviciu. Aproximativ 50% dintre abonații Comcast posedă acest tip de device. Aceștia vor putea controla device-ul prin intermediul vocii și vor putea căuta conținut video în oferta TV și bibliotecile YouTube și Netflix. (sursă)

 

Amazon și Netflix au câștigat primele lor premii Oscar.

Practic Silicon Valley cucerește Hollywood, după ce Amazon Studios și Netflix au câștigat premiul pentru cel mai bun actor și cel mai bun scenariu original, respectiv premiul pentru cel mai bun scurt-metraj documentar pentru White Hemets. Studiourile independente A24 au câștigat premiul pentru cel mai bun film. (sursă)

 

 

Ola primește finanțare de 330 de milioane USD de la banca japoneză SoftBank.

Valoarea Ola a scăzut cu 30%, la 3,5 miliarde USD, conform noilor evaluări. Această scădere indică și scăderea încrederii investitorilor în piața din India. Prin noua finanțare, Ola speră să rămână lider de piață în fața rivalului Uber. (sursă)

 

 

Priceline raportează o creștere a veniturilor de 17,4% pe trimestrul 4, la 673 milioane USD.

Veniturile totale pe anul trecut s-au ridicat la 2,35 miliarde USD, depășind ușor așteptările analiștilor. Rezervările cu crescut cu 31% față de anul trecut, ajungând la 129,7 milioane, cea mai bună rată de creștere în ultimii 2 ani. Afacerea de închirieri de mașini a Priceline a crescut cu 14%, ajungând la un total de 14 milioane de zile de închirieri de mașini. (sursă)

 

 

Otto Group crește cu 10% pe retail online și zona de servicii.

Compania a crescut cu 690 de milioane USD anul trecut. Otto Group anunță venituri de în jur de 8 miliarde USD pentru anul financiar curent. Otto Group este printre cei mai mari 5 jucători globali din e-commerce și este numărul 2 în Germania. (sursă)

 

 

Ingenico ePayments raportează o creștere puternică pe segmente cheie în trimestrul 4.

Deși pe piețele din America de Nord și America Latină a înregistrat pierderi, segmentele de plăți integrate și digital commerce au înregistrat cifre impresionante. Veniturile Ingenico ePayments au crescut cu 19%. Compania a adăugat posiblitatea de plată prin chatbots, permițând astfel comercianților din rețeaua sa să atragă mai ușor clienți. (sursă)

 

Facebook anunță decizia de a instala peste 500 de mile de fibră optică în Uganda până la finalul anului.

Reprezentanții Facebook sunt de părere că noua infrastructură va oferi acces la internet pentru mai mult de 3 milioane de persoane. Compania a încheiat un parteneriat cu Airtel și BCS pentru oferta de servicii de internet. De asemenea, Facebook se declară deschisă în a lucra și cu alți provideri de-a lungul operațiunii. (sursă)

 

Mozilla achiziționează Pocket.

Mozilla descrie achiziția Pocket drept prima sa achiziție strategică. Pocket, cunoscută până acum ca Read-It-Later, permite utilizatorilor să marcheze articolele, clipurile video și alte tipuri de conținut pentru a le putea vizualiza mai târziu. Pocket are peste 10 milioane de utilizatori activi lunar și va opera ca subsidiară a Mozilla. Suma plătită de Mozilla pentru achiziție nu a fost dezvăluită. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.