Apple, Amazon, Alibaba si Starbucks in stirile zilei in e-commerce – 3 aprilie 2017

 

Apple ia în calcul oferirea unui pachet TV premium cu posturile HBO, Showtime și Starz.

Pachetul ar urma să fie disponibil prin Apple TV și dispozitivele iOS. Apple permite deja utilizatorilor să achiziționeze individual canalele TV menționate, însă un pachet care să le reunească pe toate a fost considerată o opțiune bună pentru utilizatori, astfel că Apple a abordat cele trei companii TV pentru crearea pachetului. Încercările din ultimii ani ale Apple de a oferi un serviciu tradițional de streaming TV au eșuat. (sursă)

 

Grab achiziționează Kudo, start-up din Indonezia care deține o platformă de plăți mobile.

Singura achiziție de până acum a Grab a fost un start-up chinezesc de ride-sharing în 2013. Reprezentanții Grab sunt de părere că oferirea de servicii digitale de plată poate permite companiei să obțină o cotă mai mare de piață în Asia de Sud-Est. Piața de ride-hailing din acea regiune va ajunge să valoreze 13 miliarde USD în 2025, conform estimărilor analiștilor. (sursă)

 

Snapchat își îmbunătățește motorul de search intern prin adăugarea opțiunii de căutare printre clipurile și fotografiile postate de useri către public.

Mișcarea vine la câteva zile după ce Facebook a început eforturile de a-și încuraja utilizatorii să facă mai multe fotografii și să le editeze cu stickere digitale. Acest anunț arată cât de mare este influența Snapchat în zona rețelelor sociale. (sursă)

 

Amazon lansează un Amazon Influencer Program, prin care va oferi comisioane din vânzări influencerilor din social media.

Momentan, programul nu este deschis publicului. Există deja programul Amazon Affiliate, care permite celor înscriși să vândă prin propriul site sau blog și să fie plătiți pentru vânzările efectuate. Influencerii Amazon trebuie însă să depună o cerere pentru a fi acceptați. Vor fi acceptați numai cei cu un număr mare de followeri și li se va da un URL unic pe domeniul Amazon.  (sursă)

 

Tudou, platforma video online a Alibaba, va fi transformat într-un site de clipuri video scurte.

Alibaba își va integra toate platformele subsidiare (Youku, Tudou, UCWeb, UC Headlines, platforma e-commerce C2C Taobao, Shenma și app store-ul Wandoujia) în ceea ce Alibaba a numit “Big Fish Plan”, care are ca finalitate crearea platformei Dayuhao (Big Fish). Prin acest plan, creatorii de conținut vor fi recompensați lunar. (sursă)

 

Starbucks testează un nou concept de magazin, magazin dedicat clienților care comandă și plătesc online.

Magazinul se află în sediul companiei din Seattle. Lanțul de cafenele explorează modalități de a reduce aglomerația din locațiile sale, multe situații fiind cauzate de cei care comandau băuturi online. Schimbarea adusă de Starbucks este că va crea un separeu în magazin de unde cei care au comandat și au plătit cafeaua online să își poată ridica acea comandă. (sursă)

 

Sky a declarat că a achiziționat compania de media online Diagonal View.

Diagonal View are peste 15 milioane de abonați iar acordul cu Sky îi va oferi acces la “nativii digital”, propulsând compania în postura de a deveni una din primele 5 destinații online pentru conținut sportiv. Sky nu a dezvăluit detaliile financiare ale achiziției dar a menționat că echipa de management a Diagonal View va fi păstrată.  (sursă)

 

Starz Play, serviciul de video streaming on-demand din regiunea MENA (Orientul Mijlociu și Africa de Nord), a anunțat un acord cu NBCUniversal.

Prin noul acord, Starz Play va oferi abonaților săi filme și seriale TV populare în SUA. Printre show-urile incluse în acord sunt Mr. Robot și Bates Motel. Starz Play pune la dispoziția abonaților peste 6000 de ore de seriale TV și filme, disponibile în peste 19 țări. Platforma oferă opțiuni audio și interfețe de utilizare în engleză, franceză și arabă și subtitrări one-click în limba arabă. (sursă)

 

Zomato, compania de food-delivery indiană, declară că a procesat peste 2 milioane de comenzi de mâncare.

Serviciul, demarat în martie 2015, a fost disponibil o perioadă numai în regiunea New Delhi, însă s-a extins și în orașe precum Bangalore, Mumbai sau Pune. În aceste orașe comenzile au fost puține, sub 2% din cifra de afaceri a companiei, în pofida campaniilor de marketing. Zomato percepe comision de 10% din fiecare comandă, spre deosebire de majoritatea concurenților, care au comisioane de 15%. (sursă)

 

WeChat a adăugat două funcții noi pentru mini-aplicații, funcții care permit companiilor să apeleze la serviciile developerilor terți.

De asemenea, WeChat poate oferi astfel sugestii de mini-aplicații bazate pe locația utilizatorului. Funcția nou adăugată permite developerilor să ajute companiile care nu dețin intern capabilități de dezvoltare de aplicații să dezvolte și să opereze un apple pe WeChat. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.