Netflix pătrunde pe piața din China, numărul abonaților Amazon Prime se dublează iar Google își actualizează motorul de căutare pentru a combate știrile false

 

Netflix intră pe piața din China prin noul parteneriat cu iQiyi, portalul video deținut de Baidu.

Conform acodrului, iQiyi va transmite conținut Netflix. Aceasta reprezintă pentru compania de streaming americană poarta de acces pe piața din China, după ce autoritățile de reglementare din această țară au interzis lansarea acestui serviciu. Netflix are ca țintă încheierea de parteneriate similare pentru o mai mare expunere pe piața din China. (sursă)

 

Gett, serviciul de taxi-hailing susținut de Volkswagen, se află în discuții avansate pentru achiziția Juno pentru o sumă în jurul a 250 de milioane USD.

Concernul german Volkswagen a investit 300 de milioane USD în Gett. Fuziunea dintre Gett și Juno ar propulsa această uniune pe o solidă poziție secundă, în urma Uber, însă în fața altor rivale precum Lyft. Principala piață acaparată ar fi cea din New York, unde Gett și Juno sunt extrem de active. De pe această bază solidă, cele două companii s-ar putea extinde și în alte orașe din SUA. (sursă)

 

ABB și IBM semnează un acord pentru dezvoltarea de AI pentru domeniul industrial.

ABB declară că va combina sistemele sale digitale, care adună informații de la roboții industriali, cu expertiza IBM în domeniul inteligenței artificiale. De exemplu, în locul inspecției manuale a mașinilor, ABB intenționează să utilizeze IBM Watson pentru a găsi defecte prin colectarea de imagini în timp real a echipamentelor. ABB înregistrează 55% din vânzările sale din produse integrate digital. (sursă)

 

Studiu Consumer Intelligence Research Partners: Amazon Prime numără 80 de milioane de membri în SUA, dublul estimării din urmă cu doi ani.

Datorită stimulentelor și beneficiilor pe care le oferă programul Prime, abonații programului petrec mai mult timp pe Amazon.com și cumpără mai mult. Abonatul mediu cheltuie în medie în jur de 1300 USD/an pe Amazon, aproape dublu față de sumele estimate pentru non-abonați, anume 700 USD/an. Abonamentul Amazon Prime costă 99 USD pe an. (sursă)

 

Etsy deschide Etsy Studio, magazin online de articole pentru artiștii hand-made și DIY.

Etsy a lansat idea unui magazin online de provizii pentru cei din domeniul hand-made și DIY încă din februarie, estimând piața de bricolaj la 44 de miliarde USD. Etsy vinde deja astfel de produse, însă prin noul magazin online dorește să acapareze o bucată mai mare din piață. Astfel, clienții Etsy pot cumpăra provizii de bricolaj de pe Etsy Studio și pot vinde produsele finale pe Etsy. (sursă)

 

Rocket Internet reușește să crească vânzările și să reducă pierderile.

Rocket Internet este foarte aproape de a-și atinge targetul pe acest an: trei start-up-uri susținute de companie să își amortizeze investițiile. Per total, Rocket Internet a raportat o pierdere de 810 milioane USD în 2016. Start-up-ul Hello Fresh este principalul motor de creștere al investițiilor companiei, raportând o creștere a vânzărilor de 49%, la 173 de milioane USD în trimestrul 4. (sursă)

 

Rubrik, companie de data management, este în procesul de obținere a unei finanțări de 150 – 200 de milioane USD.

Rubrik este evaluată la 1 miliard USD. Compania intră într-o perioadă de creștere a cererii de produse de stocare, back-up și management de date. Mai multe companii concurează pe această piață, printre care Druva, CommVault și EMC. Rubrik se diferențiază de competitori prin faptul că se adresează companiilor care folosesc aplicații și date stocate în medii mixte (proprii și în cloud). (sursă)

 

Google își actualizează motorul de căutare cu scopul de a împiedica site-urile cu știri false, teorii ale conspirației sau farse să ajungă în primele rezultate ale căutării.

Google a anunțat că va aduce schimbări structural motorului său de căutare, inclusiv modificări ale algoritmului care generează rezultatele căutării. Compania a precizat că va permite site-urilor cu autoritate să apară mai sus în rezultate și că va degrada site-urile cu un conținut slab calitativ. De asemenea, Google va pregăti evaluatori pentru identificarea site-urilor low quality și facilitarea marcării rezultatelor incorecte în search de către utilizatorii serviciului. (sursă)

 

BBVA achiziționează platforma mexicană de plăți online B2B Openpay.

Openpay are peste 15000 de puncte de recepție a plăților în Mexic, puncte conectate în timp real cu rețeaua sa, Paynet. Platforma gestionează peste 1 milion de tranzacții lunar și este utilizată de peste 1000 de business-uri din Mexic, inclusiv IMM-uri și corporații. Odată cu susținerea BBVA, Openpay are ca nou obiectiv gestionarea a peste 3 milioane de tranzacții până la finalul lui 2017. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.