Facebook raportează venituri peste estimări, Naspers investește în MakeMyTrip iar Argentina pătrunde pe piața de e-commerce din China

 

Serviciul WhatsApp a fost nefuncțional în noaptea de miercuri spre joi, nefiind încă activ pentru mulți utilizatori.

WhatsApp a devenit inactiv în jurul orei 21, ora Marii Britanii, utilizatori din toată lumea raportând ulterior faptul că serviciul nu funcționează și creând astfel o furtună pe rețelele de socializare. Cele mai multe probleme s-au înregistrat în Europa, India și cele două Americi. Reprezentanții WhatsApp au declarat că serviciul va fi funcțional în cel mult 4 ore de la semnalizarea problemei. (sursă)

 

Facebook raportează venituri peste estimări în primul trimestru din 2017.

Veniturile Facebook s-au ridicat la 8 miliarde USD iar numărul de utilizatori a fost de 1,94 miliarde. Ținând cont de aceste cifre, Facebook ar putea ajunge la 2 miliarde de utilizatori în trimestrul 2. 85% din veniturile din publicitate ale rețelei sociale vin din mobile. Facebook a avut un profit de 3 miliarde USD în trimestrul 1, în creștere cu 76%, creșterea veniturilor nete crescând cu 49%. (sursă)

 

Square raportează venituri nete de 462 de milioane USD în trimestrul 1, în creștere de 22% față de aceeași perioadă din 2016.

Volumul total de plăți gestionate a crescut cu 33%, la 13,6 miliarde USD. În martie, aproape 50% din facturile Square au venit de pe un dispozitiv mobil. Numărul de comercianți facturanți activi se ridică la 225.000. Square Capital a acordat împrumuturi către 40.000 de companii în valoare totală de 251 de milioane USD, creștere anuală de 64%. Rata de pierderi este de 4%. (sursă)

 

Ofo implementează un sistem de scor de credit.

Compania de bike-sharing dorește să controleze mai bine comportamentul utilizatorilor aplicației sale. Dacă un user are un comportament inadecvat sau scorul său de credit scade la 0, acesta va fi pus pe o listă neagră și nu va mai putea folosi serviciile companiei. Ofo a implementat și un sistem de evaluare a acțiunilor userilor, existând acțiuni care cresc și care scad scorul acordat unui utilizator. (sursă)

 

ProSiebenSat1 și Discovery Communications încheie un parteneriat prin care posturile vor transmite conținutul de pe canalele lor TV prin OTT și servicii mobile în Germania.

Cele două companii vor avea fiecare câte 50% din noul joint venture, care va oferi mai multe opțiuni și calitate mai bună a programelor pentru telespectatorii germani. Cei doi parteneri explorează și alte strategii de a diversifica mai mult conținutul sportiv oferit , prima variantă luată în calcul fiind includerea serviciului 7TV în aplicația Eurosport Player deținută de Discovery. (sursă)
Naspers, Ctrip și o suită de alte companii investesc 330 de milioane USD în agenția de turism online MakeMyTrip.

MakeMyTrip plănuiește să folosească fondurile pentru extinderea pe alte piețe, în special cele din Asia de Vest și de Sud-Est, și să își îmbunătățească segmental B2B prin diversificarea ofertei de turism către companii mici și mijlocii. Momentan, veniturile MakeMyTrip vin din vânzarea de bilete și tururi turistice și rezervări la hoteluri. (sursă)

 

BNP Paribas semnează un parteneriat cu Snapchat prin care banca franceză va fi promovată printre membrii generației Millennials.

BNP Paribas a generat 3 milioane de vizualizări pe Snapchat în cadrul unei colaborări cu rețeaua socială. Banca deține propriul grup pe Snapchat, grup în care angajați din toate piețele pot împărăși experiența lor prin postarea de fotografii și clipuri video. Prin noul parteneriat, comunicarea comercială va crește în jurul proiectelor băncii inclusiv lansarea filmului Valerian și turneul de tenis de la Roland Garros. (sursă)

 

Argentina pătrunde pe piața e-commerce din China printr-un parteneriat cu Tmall.

Alibaba a încheiat un acord cu guvernul argentinian prin care produse culinare și vinuri din țara sud-americană vor fi vândute consumatorilor chinezi. Guvernul argentinian va oferi suport online și offline comercianților care vor dori să capitalizeze noul parteneriat. Acordul prevede inclusiv derularea de campanii de awareness privind produsele argentiniene către consumatorii din China. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.