Amazon inaugurează 2 locații de ridicare a cumpărăturilor și un marketplace pentru nunți, Wal-Mart câștigă teren prin pricing și Android Pay intră pe piața din Canada

 

Alibaba și Ant Financial vor conduce o rundă de finanțare de 1 miliard USD în Ele.me, companie chineză de livrări de mâncare.

Valoarea Ele.me va ajunge la 6 miliarde USD în urma infuziei de capital. Start-up-ul va putea concura mai îndeaproape cu Meituan Dianping, serviciu similar susținut de Tencent. Mișcarea de piață este în acord cu strategia de extindere a plăților mobile de către Ant Financial. (sursă)

 

 

Stripe anunță un update al serviciului Stripe Connect, aplicație care oferă infrastructură pentru plăți online pentru deținătorii de marketplace-uri online.

Stripe Connect este soluția folosită de marketplace-uri on-demand, precum Kickstarter, Lyft, Instacart sau Shopify. Aplicația oferă o gamă completă de tehnologii pentru faclitarea vânzării către clienți din toată lumea, inclusiv autentificarea identității, raportare de taxe și conversie în multiple monede. Odată cu noul update, comercianții vor putea fi înscriși pe un marketplace în mai puțin de 2 minute. (sursă)

 

Target investește 75 de milioane USD în Casper, start-up care vinde saltele de pat.

Voci din industrie afirmă că investiția survine în urma eșuării discuțiilor de preluare a Casper de către Target. Oferta înaintată fusese de 1 miliard USD. Noul parteneriat strategic oferă Casper acces la un brand consacrat de retail și oferă Target oportunitatea de a explora o zonă de e-commerce centrată pe wellness – tehnologia somnului. Printre concurenții Casper se numără Tuft & Needle și Purple. (sursă)

 

Amazon inaugurează două locații de ridicare a cumpărăturilor în Seattle.

Această mișcare face parte din eforturile Amazon de a pătrunde pe piața de grocery, în valoare de 800 de miliarde USD, și de a concura împotriva serviciilor click-and-collect oferite de companii rivale precum Wal-Mart. Locațiile Amazon Fresh Pickup permite ridicarea în 15 minute a comenzilor făcute în prealabil online. Fiecare locație de pickup dispune de locuri de parcare. Serviciul este disponibil membrilor Amazon Prime. (sursă)

 

Naspers investește 5 milioane USD în Coins.ph, start-up fintech filipinez care oferă servicii financiare clienților fără conturi bancare din Filipine și Thailanda.

Coins folosește tehnologie blockchain pentru a facilita transferurile și retururile de bani. În octombrie 2016 Coins a obținut o altă rundă de finanțare de 5 milioane USD. Odată cu noua infuzie de capital, start-up-ul va oferi serviciile sale către piețe noi. Coins are peste 1 milion de utilizatori înregistrați și servește peste 100.000 de comercianți. Compania nu oferă serviciile sale direct, ci prin parteneri. (sursă)

 

Amazon lansează Handmade Wedding Shop, marketplace în stilul Etsy de articole fabricate de mână pentru nunți.  

Marketplace-ul oferă mii de produse pentru nunți, inclusiv decorațiuni de nuntă, invitații, cadouri de nuntă și bijuterii. Mișcarea vine în contextul în care Etsy se confruntă cu probleme de organizare internă. Etsy de asemenea testează loialitatea comercianților săi, trimițându-le acestora un ultimatum de a se înscrie pe site, în caz contrar aceștia urmând să nu mai poată vinde pe marketplace. (sursă)

 

Android Pay intră pe piața din Canada.

Google anunță extinderea serviciului Android Pay pe mai multe piețe noi, inclusiv Brazilia, Germania, Spania și Taiwan. Serviciul a fost lansat recent  în Rusia, Canada fiind următoarea piață pe listă, cu lansarea programată pe 31 mai. Android Pay va fi integrat cu majoritatea cardurilor de debit și credit din Canada. (sursă)

 

 

Twitter actualizează  versiunea sa pentru Apple TV adăugând capabilitatea de vizualizare a clipurilor video 360.

Twitter a lansat versiuni pentru Apple TV și alte platforme pentru a livra conținutul său video către servicii de televiziune. Odată cu noua actualizare, Twitter a inclus și suport pentru Global Map al Periscope și vizualizarea de clipuri 360. Astfel, Twitter devine prima aplicație pentru Apple TV care oferă acest serviciu. Deținătorii de Apple TV vor trebui să folosească telecomanda Siri. (sursă)

 

 

Best Buy mizează pe click-and-collect pentru a aduce mai mulți clienți în magazinul fizic.

Best Buy folosește click-and-collect pentru a-și aduce clienții în magazinele fizice, o treime din clienți optând deja pentru acest serviciu, conform Fitch Ratings. Odată intrați în magazin, clienților le pot fi promovate și produse adiționale. (sursă)

 

 

J.Crew este în urmă privind adopția tehnologiei de retail.

Declarația a fost făcută de Millard Drexler, CEO J.Crew. De asemenea, Drexler a declarat că a judecat greșit ritmul alert de transformare a industriei retail de către tehnologie. Secretul succesului, afirmă acesta, constă în dedicarea totală către produs, social media și digital. (sursă)

 

 

Analist Loop Capital: Politica de prețuri a Wal-Mart permite companiei să acapareze o cotă mai mare din piața de grocery.

Wal-Mart și-a crescut cota de piață pe zona de grocery, domeniu în valoare totală de 800 de miliarde USD. Wal-Mart deține 21,5% din această piață, conform analiștilor. Recent, compania a micșorat prețurile pe piețele în care concurează împotriva unor lanțuri de magazine consacrate, precum Kroger sau ALDI. (sursă)

 

Lowes continuă investițiile în tool-uri digitale.

Lowe’s va continua investițiile în realitate augmentată și virtuală drept parte din strategia sa omnichannel. Retailerul de pe segmentul de bricolaj a lansat recent aplicația Vision, care permite măsurarea dimensiunilor camerei și simularea modului în care va arăta camera în urma decorării acesteia. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.