Apple va lansa smart speakerul HomePod, Amazon permite cumparaturi direct de pe Fire TV, iar Tencent cumpara drepturile de televizare pentru Roland Garros

 

Apple Pay adaugă plăți P2P și integrează serviciul în cadrul iMessages.

Prin această mișcare, Apple Pay devine un concurent serios pentru PayPal. Plățile P2P au fost popularizate de Venmo, PayPal adoptând serviciul în 2013. Square a adăugat la rândul său plăți P2P. Prin integrarea cu iMessages, utilizatorii vor putea trimite bani prietenilor lor. Interfața va include un buton Apple Pay atunci când va fi detectată o mențiune legată de plăți în cadrul conversațiilor. (sursă)

 

Alibaba Pictures achiziționează un pachet majoritar de acțiuni în compania indiană de ticketing TicketNew.

TicketNew permite rezervarea de bilete la film în peste 300 de orașe din India. Prin această achiziție, Alibaba continuă expansiunea pe piața de entertainment asiatică. Anul trecut, Alibaba a achiziționat site-ul chinezesc de streaming Youku Tudou pentru 4 miliarde USD. Industria indiană de film este cea mai mare din lume. Amazon a luat de asemenea în calcul afinitatea pieței indiene pentru producții locale, lansând Amazon Prime în India pentru un preț în jur de 8 USD pe an. (sursă)

De acum se pot face cumpărături direct de pe Fire TV.

Noua aplicație permite checkout-ul chiar de pe ecranul televizorului. Utilizatoril poate alege dinte mai multe opțiuni pentru cumpărături și își poate salva datele metodelor de plată pe contul Amazon. Se pot folosi și cupoanele de reducere. Aplicația Fire TV va afișa campanii actualizate de shopping ale Amazon în mod regulat. (sursă)

 

Apple anunță planuri de lansare a unui smart speaker numit HomePod.

Noul speaker va fi lansat anul acesta, va costa 349 USD și va concura cu Amazon Echo și Google Home. HomePod va maximiza utilizarea spațiului pentru calitatea maximă a sunetului. Produsul va fi disponibil din decembrie în SUA, Marea Britanie și Australia. Speakerul va fi integrat cu asistentul virtual Siri, va măsura 7 inci și va fi dotat cu 6 microfoane. (sursă)

 

Amazon Prime Video va fi disponibil în magazinul de aplicații al Apple TV.

Deși Amazon și Apple sunt companii rivale, mai ales pe zone precum video digital și device-uri activate vocal, acestea au ales să colaboreze. Anunțul colaborării a fost făcut în cadrul conferinței Worldwide Developers a Apple. Aplicația Prime Video, care permite abonaților să vizioneze filme și programe TV pe iPhone și iPad, va deveni disponibilă pe Apple TV store până la finalul anului. (sursă)

 

Snap achiziționează Placed, companie care oferă servicii de analytics de locație și tool-uri de măsurare a impactului reclamelor.

Achiziția Placed va permite Snap să măsoare impactul reclamelor de pe Snapchat asupra ROI-ului offline. Placed a construit un public de asemenea natură încât poate afla direct de la utilizatorii săi despre locația acestora și vizitele efectuate de aceștia în magazine. Datele sunt combinate cu informații third-party și pe baza acestora se extrapolează un număr de vizualizări și un număr estimat de vizite într-un anumit magazin. (sursă)

 

Brandurile proprii ale Amazon cresc în popularitate.

Amazon a lansat seria de produse sub etichetă proprie în 2009. Seria se intitulează AmazonBasics. Acest brand este lider pe piața de baterii. Brandurile Amazon sunt populare și pe alte categorii, precum scutece pentru bebeluși, unde Amazon Elements deșine 15% din piață, în urma giganților Huggies și Pampers. Aceste cifre arată că produsele proprii ar putea deveni o sursă de venit considerabilă în următorii ani pentru Amazon. (sursă)

 

Tencent achiziționează dreptul de a televiza online Openul Francez de tenis Roland Garros.

Divizia sport a Tencent și Federația Franceză de Tenis au încheiat un acord pe 5 ani, până în 2021. Prin acest parteneriat, Tencent Sports va deveni broadcasterul digital oficial în China pentru Roland Garros. Întregul turneu de tenis va fi transmis live de Tencent începând cu 2019. Tencent Sports a devenit liderul platformelor media sportive din China. (sursă)

 

Uber angajează un expert în leadership.

Frances Frei, profesor la Harvard Business School și consultant al Uber în ultimele luni, a primit un post full-time. Misiunea sa este să rezolve problemele legate de leadership din cadrul companiei, înainte de publicarea rezultatelor unei investigații interne. Frei va raporta direct către CEO-ul Travis Kalanick și va lucra alături de directorul de resurse umane și echipa de leadership și strategie. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.