Nike va vinde pe Instagram, Alibaba lansează un smart-speaker low-cost, Vantiv ajunge la un acord pentru achiziționarea WorldPay iar Snapdeal respinge oferta inițială a Flipkart

 

Compania de bike-sharing Mobike vinde prin WeChat.

Mobike a lansat recent un produs auxiliar business-ului său, anume o pelerină de ploaie, proiectată împreună cu brandul independent de design exciTing. Pelerina de ploaie poate acoperi un rucsac și poate proteja mâinile în timpul mersului pe bicicletă, fiind dotată și cu bandă reflectorizantă. Mobike vinde produsul prin noul său magazin oficial în cadrul WeChat. Prețul pelerinei este de 38 USD. (sursă)

 

Nike va vinde pe Instagram.

CEO-ul Nike a dezvăluit că va vinde pantofi sport și alte articole sportive  atât pe Amazon cât și pe Instagram. Detaliile parteneriatelor cu cele două companii nu au fost dezvăluite. Cel mai probabil Nike își dorește să se conecteze cu clienții săi de generație mai tânără, care tind să petreacă mult timp pe Instagram. (sursă)

 

 

Alibaba a lansat un smart speaker low cost.

Alibaba a lansat Tmall Genie, un device similar cu Amazon Echo, care costă 73 USD. Prețul este semnificativ mai scăzut față de smart speakerele deja consacrate pe piață, care au prețuri între 120 și 180 USD. Tmall Genie este momentan disponibil doar în limba mandarin și se vinde doar pe piața din China. În cadrul evenimentului de lansare, inginerii au comandat online, au pus muzică, au adăugat credit pe telefon și au activat un smart TV prin comandă vocală adresată către Tmall Genie. (sursă)

 

Baidu achiziționează Kitt AI, companie AI de recunoaștere a limbajului.

Baidu va adăuga softul Kitt AI pe platformele sale și va pune la dispoziție partenerilor săi această tehnologie în mod gratuit. Kitt AI folosește tehnologie de interacțiune lingvistică naturală. Compania a primit investiții de la Amazon și co-fondatorul Microsoft Paul Allen. (sursă)

 

 

Snapdeal respinge oferta inițială de achiziție din partea Flipkart.

Discuțiile dintre cele două companii se află în desfășurare de mai multe luni. Motivul respingerii ofertei ar fi că aceasta s-a situat sub evaluarea de 1 miliard USD indicată de Flipkart, anume undeva între 850 și 900 de milioane USD, conform unor surse. Snapdeal a fost evaluată în mod independent de Flipkart la 1 miliard USD. Din mai, Snapdeal și-a pus registrele contabile la dispoziția Flipkart. (sursă)

 

Marketplace-ul auto indian Droom obține 20 de milioane USD finanțare.

Compania va investi fondurile în platforma sa tehnologică și în adoptarea unor tool-uri care vor facilita condusul, pricing-ul, inspecțiile auto, verificarea istoricului vehiculelor și creditarea. În prezent, aceste tipuri de tool-uri aduc 50% din traficul de pe marketplace. Recent, CarDekho, unul din cei mai mari competitori ai Droom, a obținut 50 de milioane USD finanțare. (sursă)

 

Vantiv a ajuns miercuri la un acord pentru achiziționarea WorldPay pentru 9,9 miliarde USD.

Vantiv a devansat Visa și MasterCard în cursa pentru achiziția WorldPay. Prin această mișcare, Vantiv câștigă expunere mai mare la retailerii din e-commerce și micii comercianți. Produsele WorldPay sunt folosite în special de IMM-uri, care servesc clienții care preferă din ce în ce mai mult să cumpere online. Momentan, 50% din veniturile Vantiv vin de la lanțuri mari de retail. Acționarii WorldPay vor deține aprox. 41% din companie în urma fuziunii. (sursă)

 

Google inaugurează Deep Mind Lab în Canada.

Echipa AI a Google și-a desfășurat activitatea în Marea Britanie începând cu 2014. Google a decis extinderea în Edmonton, Alberta a laboratoarelor DeepMind începând cu mijlocul lunii iulie. Echipa de cercetători canadiană va fi condusă de trei profesori de informatică de la Universitatea din Alberta. Din echipă vor mai face parte mulți alți cercetători veterani din zona AI.  (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.