Ce functionalitati ar trebui sa includa aplicatia de mobil pentru un magazin online

In Romania, la inceputul acestui an eMAG comunica cifrele referitor la mobile.

Traficul total eMAG a crescut cu 63% fata de 2015 si a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu doua luni, septembrie si decembrie, in care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Evolutia este dubla fata de estimarile initiale.

2Performant a realizat un infografic cu cifrele disponibile din datele culese si procesate de companie, si avem 41% din comenzile din 2017 realizate de pe un dispozitiv mobil:

sursa: INFOGRAFIC | Românii cumpără online de pe telefon cu 64% mai mult decât anul trecut

Acum, referitor la functionalitatile disponibile in aplicatiile mobile, IRUK a realizat un studiu pe aplicatiile mobile de iOS ale TOP500 retaileri din UK.

Functionalitatile intalnite in aplicatiile mobile ale retailerilor sunt:

  • Posibilitatea de a cumpara din aplicatie:
  • Store finder
  • Scanare coduri de bare
  • Adauga in wishlist sau favorite
  • Push notifications
  • Partajare pe retele de socializare
  • Verificarea stocului unui produs in magazin
  • Ofertele zilei

Orientarea catre mobil e un must-have, pornind de la o versiune mobile a site-ului si mergand mai departe cu o aplicatie nativa. Cum puteti creste rata de adoptie a unei aplicatii mobile? In articolul urmator.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.