Amazon reduce prețurile device-urilor Alexa de Prime Day, acțiunile Snap scad sub prețul de IPO, iar Metail primește 13 milioane USD finanțare pentru cabina sa de probă virtuală

 

Amazon reduce masiv prețurile Echo și Echo Dot de Prime Day.

Cele două dispozitive integrate cu asistentul virtual Alexa sunt cele mai populare astfel de device-uri. Prețul Amazon Echo va fi redus cu 50%, ajungând la 89,99 USD, iar prețul Echo Dot va ajunge la 34,99 USD. Speakerul Amazon dotat cu Alexa, Amazon Tap, va fi redus cu 50 USD, prețul acestuia ajungând de Prime Day la 79,90 USD. Strategia Amazon este de a face mai ușor pentru consumatori să adopte device-urile sale smart. (sursă)

 

Mobike încheie un parteneriat cu MasterCard.

Prin acest acord, oferta Masterpass va fi integrată în cadrul aplicației Mobike. De asemenea, compania de bike-sharing a lansat un nou model de bicicletă pentru piața din Singapore. Conform Mobike, integrarea Masterpass va permite utilizatorilor săi să efectueze plăți in-app rapid și sigur. Noua bicicletă Mobike are trei viteze, scaun ajustabil și faruri alimentate cu energie solară. (sursă)

 

Snapchat explorează baza geografică a utilizatorilor săi ca o nouă oportunitate de advertising.

Snapchat are 166 de milioane de utilizatori activi lunar și 3 miliarde de Snaps pe zi. Compania construiește o bază de date privind activitățile utilizatorilor, locația acestora fiind un factor important. Snap Map arată unde sunt prietenii userilor pe o hartă pentru cei care își share-uiesc locația. Snap Map ar putea oferi advertiserilor șansa de a face oferte pe bază de proximitate. (sursă)

 

Silvercar, compania de închirieri auto deținută de Audi, va transporta pasagerii de la aeroport.

Noul serviciu al Silvercar va fi demarat în Seattle. Conform reprezentanților companiei, serviciul său va elimina cozile, ghișeele, formularele și dificultățile legate de serviciile clasice de închirieri auto. Utilizatorii vor putea rezerva o mașină în avans prin aplicația de smartphone sau site-ul Silvercar iar un asistent va fi prezent la aeroport pentru consultanță. Silvercar a fost cumpărată de Audi anul trecut, după ce a primit de la producătorul auto o investiție 28 de milioane USD în 2015. (sursă)

 

Metail, companie care permite clienților să probeze haine într-o cabină virtuală de probă, primește 13 milioane USD finanțare.

Metail prezintă clienților o versiune simulată a acestora, conform înălțimii și greutății. Prin această mișcare, compania caută să reducă numărul retururilor din zona de comenzi online și să ofere clienților încrederea că vor găsi articole de îmbrăcăminte care să se potrivească. Momentan, Metail are 7,7 milioane de utilizatori, iar prin infuzia de capital caută să își crească numărul de clienți și să încheie parteneriate strategice, precum și să lanseze un serviciu adresat bărbaților. (sursă)

 

Prețul acțiunilor Snap scad sub prețul de IPO pentru prima oară.

O acțiune Snap s-a vândut luni pentru un preț sub 17 USD pe unitate. Acest lucru semnalează scăderea încrederii investitorilor în potențialul de creștere al rețelei sociale Snapchat. Recent, Credit Suisse a micșorat targetul de preț pentru acțiunile Snap de la 30 USD la 25 USD. În ziua de luni, prețul acțiunilor Snap a scăzut cu 42% față de recordul de 29,44 USD per acțiuni, la 90 de zile de la IPO. (sursă)

 

Microsoft include oferta sa cloud în cadrul Microsoft 365 Business.

Pachetul de productivitate al Microsoft include suita 365, sistemul de operare Windows 10 și o serie de tool-uri de management și beneficii pentru zona de IT. Microsoft 365 Business este destinat IMM-urilor. Prin această mișcare, Microsoft dorește să accelereze procesul de a ajunge la 20 de miliarde USD venituri din zona de cloud. Momentan Amazon Web Services este lider pe piața de cloud. (sursă)

 

Prețurile Oculus Rift și Oculus Touch au fost reduse consistent.

În următoarele 6 săptămâni, pachetul care include headset-ul VR și controllerul de mișcare va avea prețul de 399 USD, un discount de 200 USD față de prețul obișnuit. Această mișcare face parte din campania de vară pentru promovarea Oculus, fiind adresată celor care nu au achiziționat produsele din cauza prețurilor. Prețurile Rift și Touch au fost scăzute cu 100 USD în această primăvară. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.