Ingenico achiziționează procesatorul de plăți Bambora pentru 1,5 miliarde USD, PayPal încheie un parteneriat cu JPMorgan iar Amazon achiziționează Graphiq pentru a îmbunătăți Alexa

 

SoftBank investește 200 de milioane USD în compania de farming indoor pe verticală Plenty .

Aceasta reprezintă cea mai mare investiție din istoria domeniului agritech. Plenty folosește un plan vertical pentru a cultiva plante verzi în cadrul unei incinte de aprox. 15.000 de metri pătrați din San Francisco. Infuzia de capital va fi folosită pentru construcția de ferme similare în Japonia, China și Orientul Mijlociu. Provocarea Plenty este de a demonstra scalabilitatea operațiunilor sale. (sursă)

 

Ingenico va achiziționa procesatorul de plăți Bambora pentru 1,5 miliarde USD.

Bambora declară că are în prezent 110.000 de clienți și că procesează tranzacții în valoare de 60 de miliarde USD pe an, din care peste 70% pe online și mobile. Compania are 700 de angajați pe 70 de piețe internaționale și a obținut recent 15.000 de noi clienți în 2017. Veniturile anuale ale Bambora s-au ridicat la 225 de milioane USD în 2016. (sursă)

 

JD și Vipshop neagă zvonurile privind o eventuală fuziune.

Reprezentanții companiilor chineze de e-commerce JD și Vipshop au negat zvonurile de fuziune, motivând că o astfel de acțiune ar fi imposibilă, deoarece nu există probleme legate de cash flow pentru nici una din părți. În plus, Vipshop a efectuat recent o restructurare internă a departamentelor de finanțe și logistică. (sursă)

 

PayPal încheie un parteneriat cu JP Morgan Chase.

Prin acest acord, clienții băncii vor putea lega conturile Chase Pay de conturile PayPal. Clienții Chase vor putea să folosească punctele de fidelitate acumulate pentru a plăti prin PayPal achizițiile făcute. De asemenea, PayPal va putea procesa plățile prin rețeaua de plăți a JP Morgan, Chase Net. PayPal a extins de asemenea parteneriatul cu Citigroup privind tot puncte de fidelitate obținute de clienții băncii. (sursă)

 

EBay are venituri sub așteptările investitorilor pe trimestrul 2.

Veniturile brute ale companiei au crescut cu doar 3%, la 21,5 miliarde USD, o creștere marginală față de aceeași perioadă din 2016. Platformele eBay au atras 2 milioane de noi cumpărători în această perioadă, ajungând la un total de 171 de milioane de cumpărători activi la nivel global. În urma raportului de profit pe T2, acțiunile eBay au scăzut. (sursă)

 

Amazon achiziționează start-up-ul de data analysis și motorul de căutare Graphiq pentru a îmbunătăți asistentul virtual Alexa.

Este vorba de un acquihire, cei 100 de angajați ai start-up-ului american intrând în organigrama Amazon. Compania e-commerce caută să angajeze dezvoltatori de software și ingineri de date din zona Santa Barbara pentru a dezvolta în continuare Alexa. Graphiq colectează și sortează date legate de produse, locații și utilizatori pentru a simplifica cercetarea online. (sursă)

 

Cargo obține 1,75 de milioane USD finanțare pentru a include automate de snack-uri și produse esențiale în mașinile șoferilor Uber.

Prin această mișcare, start-up-ul va transforma mașinile Uber în mici magazine mobile. Cargo va trimite display-uri pentru cotiera mașinii în care se vor afla diverse produse. Fiecare display va fi identificat după un URL unic pentru fiecare mașină. Pasagerii vor introduce codul vehiculului și vor accesa URL-ul și vor putea achiziționa produse plătind prin card sau Apple Pay. Șoferii vor fi plătiți cu 50 de cenți pentru fiecare produs vândut din mașina lor. (sursă)

 

Microsoft a raportat creșteri importante de venituri în trimestrul 4, creștere bazată pe business-ul său de cloud computing.

CEO-ul Satya Nadella declară că aceste creșteri reprezintă un semn clar că strategia adoptată în 2014 dă roade. Microsoft s-a îndepărtat treptat de business-ul de personal computing, aflat în scădere, concentrându-se pe oferirea de servicii cloud computing și software pe bază de abonament. Platforma Azure a înregistrat venituri cu 11% mai mari, la 7,4 miliarde USD. Veniturile din Office 365 au crescut cu 43%. Venitul total al companiei a crescut cu 9,1%, la 24,7 miliarde USD. (sursă)

 

Zalando înregistrează o creștere de 21% a veniturilor pe prima jumătate a lui 2017, la 1,82 miliarde GBP.

Procentul creșterii veniturilor a scăzut în T2, după o creștere de 23% în T1 2017. Cifra de afaceri estimată pentru prima jumătate a lui 2017 este de 88-93 milioane GBP. Co-CEO-ul Rubin Ritter a declarat că Zalando înregistrează constant o creștere de 20-25% pe nișa sa și că se află printre performerii pieței de e-commerce. (sursă)

 

Tencent Cloud deschide primul său centru de date european în Frankfurt.

Divizia cloud a Tencent a anunțat de asemenea un parteneriat cu trei companii europene majore, Interxion, DE-CIX și Telia, pe zonele de cloud exchange, Internet exchange și operațiuni de rețea. Companiile care vor integra Tencent Cloud vor putea să obțină acces la întreaga piață europeană în ritm accelerat. Tencent Cloud va continua extinderea europeană și va deschide curând un nou data center pe continent. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.