Amazon este menționat în aprox. 10% din conferințele privind rapoartele de încasări din SUA, Twitter testează un abonament promoțional iar platforma pentru achiziții auto Carwow primește 39 de milioane USD

 

Rakuten plănuiește un parteneriat cu Tujia pentru a concura AirBnb pe piața din Japonia.

Turiștii chinezi reprezintă un sfert din numărul total de vizitatori străini în Japonia. Tujia este cea mai mare platformă de home-sharing din China. Colaborarea dintre Rakuten și Tujia ar putea pune în dificultate AirBnb, care are 50.000 de listinguri în Japonia. Tujia are momentan doar 5000 de listinguri în Țara Soarelui-Răsare, însă țintește 20.000 în 2 ani. Rakuten va oferi și servicii de managementul proprietății gazdelor. (sursă)

 

Ofo, serviciul de închirieri de biciclete, a fost lansat în Thailanda.

Ofo a lansat o companie subsidiară și a plasat primele 500 de biciclete în centrele universitare din Bangkok. Bicicletele vor fi în continuare plasate direct în stradă, așa cum se întâmplă și pe piețele din China, SUA, UK și Singapore. Lansarea nu a fost dată publicității, deoarece se află în prezent într-o perioadă de teste, inclusiv pe alte piețe. (sursă)

 

Kakao Bank, a doua bancă internet-only din Coreea de Sud, declară că a deschis 800.000 de conturi în 4 zile de la lansare.

Conform companiei, noii clienți au depozite și au contractat împrumuturi în valoare de 445 de milioane USD. Mai mult de 1,48 de milioane de utilizatori au descărcat aplicația Kakao Bank. Performanțele băncii le-au depășit pe cele ale K-bank, prima bancă internet-only din Coreea de Sud, care a fost lansată în aprilie. Utilizatorii Kakao Bank pot deschide un cont folosind telefonul și un act de identitate. (sursă)

 

Amazon este menționată în 10% din conferințele privind rapoartele de încasări ale companiilor din SUA.

Aproximativ 700 de companii din SUA au publicat rapoarte de încasări până acum, iar Amazon a fost menționat în 10% din conferințele legate de acestea. Sunt multe companii care nu au raportat deocamdată încasările de pe ultimul trimestru. Sunt de două ori mai multe mențiuni legate de  Amazon față de Google sau Apple. Aceste cifre indică rapiditatea creșterii Amazon.  (sursă)

 

WeChat și PingPong Digital, liderul pe piața europeană a agențiilor de marketing centrate pe China, încheie un parteneriat.

PingPong Digital va putea oferi companiilor din Europa și Marea Britanie posiblitatea de a crea un cont Official WeChat și va permite acelor companii să facă publicitate pe WeChat și să ajungă la baza de 850 de milioane de utilizatori ai rețelei. Companiile vestice au avut constant dificultăți în a obține un cont verificat pe WeChat și a cumpăra publicitate. PingPong Digital va ușura considerabil procesul. (sursă)

 

Toast POS primește 101 milioane USD finanțare.

Toast este o platformă care oferă un sistem mobile POS care se integrează cu sistemele din cadrul restaurantelor. Runda de finanțare a fost condusă de Generation Investment Management, fond condus de Al Gore. Compania a declarat că plănuiește să folosească infuzia de capital pentru a investi în platforma sa de comenzi online și rețeaua de chioșcuri și device-uri hand-held de plată. (sursă)

 

Twitter testează un nou serviciu.

Twitter testează o variantă de mijloc între conceptul de a percepe o taxă de tip abonament și modelul său tradițional de venituri din publicitate. Este vorba de tweet-uri promovate automat, un serviciu taxat cu 99 USD pe lună. Acest serviciu ar putea fi atractiv atât pentru utilizatorii experimentați cât și pentru branduri. Prin utilizarea sa, tweet-urile și profilul unui utilizator vor fi în mod automat promovate timp de 30 de zile. Promovarea include analytics. (sursă)

 

Apple a înlăturat toate aplicațiile VPN din App Store China.

Această mișcare vine în urma presiuniii guvernului chinez, care a solicitat înlăturarea aplicațiilor care pot ocoli sistemele sale de cenzură . Express VPN, un provider de astfel de aplicații din afara Chinei, a fost înlăturat din App Store-ul chinezesc. Apple a explicat că aplicația a fost înlăturată din cauza conținutului său, care este ilegal în China. (sursă)

 

Starbucks anunță scăderea cifrelor din cadrul previziunilor financiare în următoarea perioadă.

Starbucks a declarat că va închide magazinele Teavana, ceea ce va elimina 3300 de posturi. De asemenea, compania a anunțat planurile de achiziționare a joint-venture-ului său din China de est pentru 1,3 miliarde USD, ceea ce îi va permite să preia controlul a peste 1300 de cafenele din China. Veniturile Starbucks au crescut la 5,66 miliarde USD în trimestrul 2. Aplicația sa mobile a creat aglomerație în cafenele și a dus la angajarea de manageri de comenzi digitale în 1000 de locații. (sursă)

 

DotC United obține 350 de milioane USD finanțare.

DotC este o companie chineză din Shanghai care facilitează operarea și monetizarea aplicațiilor mobile. Până acum, DotC a lansat mai multe produse pe piețele internaționale, precum “Swift WiFi”, “Flash Keyboard” sau “SUPO Cleaner”. Până la finalul lui martie 2017, aplicațiile DotC Group au atras 450 de milioane de utilizatori la nivel global. (sursă)

 

Carwow, platformă din Marea Britanie care facilitează achiziția unui automobil, obține 39 de milioane USD finanțare.

Carwow permite cumpărătorilor să compare oferte online și să cumpere de la dealeri înregistrați pe platformă. Acest proces înlătură negocierile de preț și aduce mai multă transparență. Prin Carwow se selectează dotările unei mașini noi înainte de o oferă de lareprezentanță. Cumpărătorul poate vizualiza prețul, locația dealerului sau timpul de livrare. Mai mult de 1/3 din reprezentanțele auto din UK folosesc Carwow pentru cumpărătorii online, iar în 2016 platforma s-a extins în Germania. (sursă)

Procter & Gamble taie 100 de milioane USD din bugetul de cheltuieli cu publicitatea online.

Această mișcare vine în urma performanțelor extrem de scăzute ale reclamelor digitale din luna iunie. Compania a targetat reclame care au ajuns pe site-uri cu trafic defectuos, fie cifre false de trafic sau trafic adus de boți, fie trafic cu un conținut controversat. Reprezentanții P&G au declarat că reclamele pe acele site-uri strică reputația brandului și consumă bugetul de marketing. (sursă)

 

Rusia a introdus legislație prin intermediul căreia ar putea interzice aplicațiile de tip VPN sau care permit accesul anonim pe site-uri.

Legislația va intra în vigoare începând cu 1 noiembrie. Președintele comitetului de politici și tehnologii de informație din cadrul Dumei de Stat din Rusia a declarat că noua lege nu este direcționată împotriva cetățenilor cinstiți, ci împotriva celor care încearcă să acceseze conținut ilegal. Din cauza climatului legal din Rusia, mai mulți provideri internaționali de VPN au ieșit de pe piață. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.