Facebook achiziționează o companie de monitorizare a mișcării, WalMart dezvoltă business-ul de advertising, Glossy Box este cumpărat de Hut Group iar marile lanțuri de magazine publică rapoartele de încasări pe trimestrul 2

 

JD înregistrează pierderi pe trimestrul 2, din cauza cheltuielilor din ultima perioadă.

Pierderea netă a JD a fost de 74 de milioane USD, dublu față de în urmă cu un an. Vânzările pe trimestrul 2 s-au ridicat la aprox. 14 miliarde USD, în creștere cu 44%, creștere datorată parteneriatului cu WalMart. JD a investit mult în ultima perioadă, scopul fiind acela de a ieși din zona de comerț tradițional și a acapara o cotă de piață mai mare în zona e-commerce. Cheltuielile de marketing au crescut cu 63% pe T2 iar marja de profit a fost de 13,6%. (sursă)

 

GlossyBox, companie de produse de frumusețe lansată de Rocket Internet, a fost achiziționată de Hut Group.

GlossyBox a fost inițial o clonă a BirchBox și a fost lansată în 2011. Clienții companiei primesc lunar produse de beauty în contul unui abonament lunar. Numărul acestor abonamente a crescut în ultima perioadă. Retailerul online din Marea Britanie The Hut Group vinde propriile produse pe bază de abonament. Achiziția este o mișcare strategică pentru extinderea grupului la nivel internațional. (sursă)

 

Snapchat adaugă conținut AI.

Snapchat Crowd Surf utilizează tehnologie AI pentru a analiza când utilizatorii înregistrează același spectacol în același timp. Tehnologia face un colaj al diferitelor unghiuri de filmare și produce un videoclip de 10 secunde. Crowd Surf va fi disponibil la evenimente publice, precum concerte, meciuri sau discursuri și va necesita ca mai mulți utilizatori să filmeze și să trimită clipurile simultan. (sursă)

 

Facebook Messenger va oferi recomandări Spotify atunci când în conversație se va discuta despre muzică.

Asistentul virtual M a fost integrat cu serviciul de muzică pentru a putea oferi sugestii. Asistentul M a început să funcționeze de la începutul anului, putând detecta cuvintele utilizate în conversații. Pentru a oferi sugestii de muzică, M va căuta fraze precum “play music”  sau “find music”. Această integrare face parte dintr-o strategie de a reuni serviciile de streaming cu cea mai utilizată aplicație chat. (sursă)

 

WalMart dezvoltă zona de advertising.

Walmart arată pe site-ul său reclame de tip banner de la comercianți terți, construind astfel o nouă sursă de venituri. Până acum, reclamele de pe site-ul WalMart erau pentru produsele proprii. În cadrul acestui program au fost integrate statisticile de publicitate. WalMart oferă multiple opțiuni de advertising, inclusiv reclame display, native ads și reclame programatice. (sursă)

 

Bonprix, retailerul fashion din cadrul Otto, se extinde pe piața din Norvegia.

Este a 30-a piață pe care se extinde brandul german de fashion. Bonprix devine astfel cea mai internațională companie din cadrul grupului Otto și una din cele mai mari. În Norvegia, Bonprix va putea folosi experiența de pe alte piețe. Clienții companiei vor primi o experiență inspirațională de shopping și o gamă variată de articole. Aplicația Bonprix a fost descărcată de 2,3 milioane de ori. (sursă)

 

Facebook achiziționează Fayteq, start-up german care dezvoltă tehnologii de monitorizare a mișcării.

Tehnologia Fayteq este folosită la editarea de clipuri video și la oferirea de soluții sofisticate de product placement. Conform unor surse de presă,  în urma achiziției de către Facebook, Fayteq a întrerupt vânzarea de produse și servicii pe site-ul său. Prin această mișcare, Facebook țintește îmbunătățirea serviciilor sale de video streaming și advertising. (sursă)

 

Marile lanțuri de magazine publică rapoartele de încasări pe trimestrul 2.

Macy’s și Kohl’s au raportat mici scăderi în vânzări, cu 4% la 5,5 miliarde USD și respective cu 0,9% la 4,1 miliarde USD. Cele două companii nu au publicat date legate de vânzările online. Încasările pe zona de magazine fizice au scăzut cu 1,3% în cazul JC Penney. Nordstrom a raportat o creștere cu 3,5% a vânzărilor în magazinele fizice. Marii retaileri încă au multiple provocări legate de costurile cu stocurile și gestionarea programelor de fulfillment. (sursă)

 

Grupul Deutsche Post DHL raportează o creștere a veniturilor de 4,4%, la 14,8 miliarde EUR pe trimestrul 2.

Creșterea se datorează business-urilor de livrare internatională de colete și e-commerce. Pentru Deutsche Post a fost cel mai bun trimestru din istoria sa și al 7-lea consecutiv în care compania a raportat un maxim istoric de venituri. Divizia Post – E-commerce – Colete reprezintă acum 29% din cifra de afaceri a grupului. Grupul declară că până în 2020 divizia e-commerce ar putea fi 45% din business-ul său total. (sursă)

 

Rovio Entertainment plănuiește un IPO la o cotă de piață de 2 miliarde USD.

Compania creatoare a celebrului joc Angry Birds ar putea obține 400 de milioane USD în urma unei listări la bursa. Detaliile unei potențiale astfel de mișcări nu au fost publicate. Veniturie în urma eventualului IPO ar putea fi folosite pentru finanțarea Angry Birds Movie 2, a cărui lansare este plănuită pentru 2019. Rovio dorește să obțină vânzări din film și să creeze cerere pentru jocurile sale. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.